abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 13:08:39 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45105410
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:49 schreef PimD het volgende:
Ik heb de DVD ook gedownload, en moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel aan vindt. Het is allemaal perfect gespeeld en gezongen, en het ziet er allemaal super uit. Maar het is me net iets té perfect.
Wie zingen eigenlijk The Spirit of Man? Julie Covington zag ik niet op de lijst staan van medewerkers.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 7 januari 2007 @ 13:45:42 #182
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_45106460
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wie zingen eigenlijk The Spirit of Man? Julie Covington zag ik niet op de lijst staan van medewerkers.
Tara Blaise vervangt Julie, en ze schijnt dat errug goed te doen .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_45106514
Van de originele cast zijn alleen Justin Hayward (Eve of the War / Forever Autumn) en Chris Thompson (Thunder Child) er nog bij. Spirit of Man word gezongen door Russell Watson & een of ander grietje waar ik de naam van vergeten ben. David Essex doet ook niet mee, zijn Brave New World wordt ook door een ander gezongen, waar ik ook de naam niet meer van weet.
Nee.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:15:18 #184
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_45107475
die LP van war of worlds heb ik ook nog thuis liggen ^_^
  zondag 7 januari 2007 @ 14:36:47 #185
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_45108239
Ja Jeff vertelt in een interview op de dvd ook dat de personen die zijn vervangen niet de originele zijn omdat die in de loop der tijd te oud zijn geworden voor de rollen die ze spelen. Zou vreemd zijn als een vrouw van 70 de rol van een 30 jarige speelt op podium puur omdat de stem dan hetzelde is...
De twee andere originele Justin Hayward en Chris Tompson zijn tijdloze figuren (de sprekende gedachte/journalist en de stem van de "people"') dus konden nog gewoon meedoen....

Moet zeggen dat de nieuwe het erg goed doen hoor!!!

Ik heb trouwens ook de lp een paar jaar geleden voor 2 gulden gekocht op een vlooienmarkt....Lachen hoor!!!
It's all a blur!!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:02:41 #186
32241 Dennis75
www.mangamitri.nl
pi_45176307
Whoehoei! We gaan er naar toe!, t duurt alleennog ff!
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove, and from this groove came the groove of all grooves, and while one day viciously trowing down on his box, Jack rolled down and declared, LET THERE BE HOUSE, and House Music was born!!!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:15:17 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45412635
Ik heb de dvd in huis en ook al gekeken. Het klinkt geweldig.... Misschien wel té geweldig, waardoor ik me afvraag of het allemaal wel live is of dat er een band meeloopt. Chris Thompson zingt net nog zo als 30 jaar geleden. Ook dat is enigszins verdacht. Zijn stem is nog bijna exact zo als op de plaat, zelfs de hoge tonen enzo.

Al met al een indrukwekkende dvd.
  woensdag 17 januari 2007 @ 05:05:00 #188
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45427337
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de dvd in huis en ook al gekeken. Het klinkt geweldig.... Misschien wel té geweldig, waardoor ik me afvraag of het allemaal wel live is of dat er een band meeloopt. Chris Thompson zingt net nog zo als 30 jaar geleden. Ook dat is enigszins verdacht. Zijn stem is nog bijna exact zo als op de plaat, zelfs de hoge tonen enzo.

Al met al een indrukwekkende dvd.
Kom je terug?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 11:53:58 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45502116
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 05:05 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Kom je terug?
Misschien als ie z'n hotmail eens leest.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46636392
No one would have believed, in the last years of the nineteenth century, that human affairs were being watched from the timeless worlds of space.

No one could have dreamed we were being scrutinized, as someone with a microscope
studies creatures that swarm and multiply in a drop of water. Few men even considered
the possibility of life on other planets and yet, across the gulf of space, minds
immeasurably superior to ours regarded this Earth with envious eyes, and slowly and
surely, they drew their plans against us.

Ik krijg er nog steeds kippenvel van..
War of the Worlds, Eve of the War... zo krachtig, zo prachtig

Het hele verhaal, van Eve of the War tot Epilogue, zo prachtig verteld, de muziek perfect..
Beter om naar te luisteren dan om naar 1 van de 2 films ervan te kijken...
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:51:58 #191
201020 OutOfThisWorld
Fuori dal Mondo
pi_64597724
Na lange tijd het album weer eens in z'n geheel beluisterd. Ik was vergeten hoe fantastisch ik dit ook al weer vond. En nu dus nog steeds vind

Via het Top2000 topic kwam ik er achter dat War of the Worlds live naar Nederland komt (30 juni en 1 juli in de HMH). Hoewel er alleen nog balkonplaatsen beschikbaar waren (op 1 juli, 30 juni is bij ticketservice uitverkocht) toch maar 'n ticket besteld. Ben heel benieuwd hoe dit spektakel er live uit ziet.

Website van WOTW: http://www.thewaroftheworlds.com
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:58:01 #192
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_64618910
Kaarten voor de eerste en tweede categorie zijn ook nog beschikbaar. Wel ontzettend duur, 120 euro, wat ik een beetje teveel geld vind, eerlijk gezegd. Heb bovendien de dvd al. Voor iedereen die die overigens nog niet heeft, bestel de 2-disc SE, die heeft een documentaire die behoorlijk diep op de tour in gaat (ook alle problemen komen aan bod). Helaas is in Nederland alleen de 1-disc uitgebracht. Importeren dus .
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_64623953
Woei ik ga er heen, voorste rij!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:26:09 #194
201020 OutOfThisWorld
Fuori dal Mondo
pi_64787661
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:58 schreef DrDurden het volgende:
Kaarten voor de eerste en tweede categorie zijn ook nog beschikbaar. Wel ontzettend duur, 120 euro, wat ik een beetje teveel geld vind, eerlijk gezegd. Heb bovendien de dvd al. Voor iedereen die die overigens nog niet heeft, bestel de 2-disc SE, die heeft een documentaire die behoorlijk diep op de tour in gaat (ook alle problemen komen aan bod). Helaas is in Nederland alleen de 1-disc uitgebracht. Importeren dus .
Ik vind die 120 euro ook veel te gortig (bijna 2 x de standaard prijs) dus doe het maar met m'n balkon plekje.

Bedankt voor de tip over de 2 disc SE DVD Ik ga deze zeker bestellen, maar pas kijken na het concert.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:14:07 #195
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_64790162
Zou ik ook doen . DVD komt wel uit Engeland, maar heeft gewoon Nederlandse ondertitels. Vreemd dat hij dan niet hier uitgebracht is .
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_65734837
Ik ga 1 juli. Cadeautje voor mijn vader. Heb trouwens geen idee waar ik zit, maar ik moest en zou een kaartje.
Overigens ook maar eens het boek aangeschaft. Lijkt me wel leuk te hebben gelezen voor die tijd.
pi_65805862
vandaag ook kaartje besteld
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_66876035
WOW vandaag de dvd gezien en ben na de rampfilm War of the worlds wel erg enthousiast over het concert in Wembley. Ik kende deze uitvoering niet en heb al helemaal zin in Amsterdam Er zijn nog kaarten beschikbaar!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2009 @ 12:11:44 #199
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_67424994
TVP, zijn er nog kaarten beschikbaar, volgens mij niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:25:37 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67425465
Ik vind nog altijd 'The spirit of man' het hoogtepunt van War of the worlds. En dan wel de volledige versie natuurlijk. Hier staat een video van de korte versie:

http://www.thewaroftheworlds.com/features/video-4.aspx

Geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')