Wie zingen eigenlijk The Spirit of Man? Julie Covington zag ik niet op de lijst staan van medewerkers.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:49 schreef PimD het volgende:
Ik heb de DVD ook gedownload, en moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel aan vindt. Het is allemaal perfect gespeeld en gezongen, en het ziet er allemaal super uit. Maar het is me net iets té perfect.
Tara Blaise vervangt Julie, en ze schijnt dat errug goed te doenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zingen eigenlijk The Spirit of Man? Julie Covington zag ik niet op de lijst staan van medewerkers.
Kom je terug?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de dvd in huis en ook al gekeken. Het klinkt geweldig.... Misschien wel té geweldig, waardoor ik me afvraag of het allemaal wel live is of dat er een band meeloopt. Chris Thompson zingt net nog zo als 30 jaar geleden. Ook dat is enigszins verdacht. Zijn stem is nog bijna exact zo als op de plaat, zelfs de hoge tonen enzo.
Al met al een indrukwekkende dvd.
Misschien als ie z'n hotmail eens leest.quote:
Ik vind die 120 euro ook veel te gortig (bijna 2 x de standaard prijs) dus doe het maar met m'n balkon plekje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:58 schreef DrDurden het volgende:
Kaarten voor de eerste en tweede categorie zijn ook nog beschikbaar. Wel ontzettend duur, 120 euro, wat ik een beetje teveel geld vind, eerlijk gezegd. Heb bovendien de dvd al. Voor iedereen die die overigens nog niet heeft, bestel de 2-disc SE, die heeft een documentaire die behoorlijk diep op de tour in gaat (ook alle problemen komen aan bod). Helaas is in Nederland alleen de 1-disc uitgebracht. Importeren dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |