Bwoaahhh.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
Ranzig wijf.
Ik zou Foxy Angel wel een keer goed willen raken.
[ afbeelding ]
Hookers of Deernes?quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
D'r hele Twitter is nu afgeschermd. Hoe kan ik nu weten wanneer de volgende sessie is.
Deze foto zie je wel haar beste kant....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
Ranzig wijf.
Ik zou Foxy Angel wel een keer goed willen raken.
[ afbeelding ]
Is dat solo of ook een gangbang met coronadrinkers? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze foto zie je wel haar beste kant....
Deze maand overigens “slechts” 125 Euro per uur.
Solo, normaal gesproken vraagt ze 150 Euro per uur, dus deze maand heb je geluk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat solo of ook een gangbang met coronadrinkers? Ik vraag dit voor een vriend.
Amber doet het niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:46 schreef SwaPore het volgende:
Ik vind het jammer dat we geen Julia Skyhigh, Aurora Snow of Amber Rayne typetjes hebben voor de gangbangs.
Roxy
Kim Holland
Als je in de randstad woont ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:46 schreef SwaPore het volgende:
Ik vind het jammer dat we geen Julia Skyhigh, Aurora Snow of Amber Rayne typetjes hebben voor de gangbangs.
Roxy
Kim Holland
Ik denk er soms ook aan om naar Duitsland te gaan en kijken of ze audities voor Spermastudio ofzo hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je in de randstad woont ja.Gewoon op de grens wonen en van beide bordjes eten.
Het is de vrouwelijke versie van een actieheld die 10, 20, 30 - 50 man in elkaar beuktquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb het fenomeen gangbang nooit begrepen. Verre van opwindend en geil. Alsof je bij de kassa in de rij staat om af te kunnen rekenen.
Vooral vies om te weten dat er al zoveel leuters in zijn gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb het fenomeen gangbang nooit begrepen. Verre van opwindend en geil. Alsof je bij de kassa in de rij staat om af te kunnen rekenen.
Ah ja, als een man het met 100 vrouwen heeft gedaan is het een stoere vent, een vrouw met net zoveel mannen is per definitie een vies wijf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Vooral vies om te weten dat er al zoveel leuters in zijn gegaan.En waarom zou je betalen om iemand anders te zien neuken op een relatief vies wijf? Ik bedoel alle hoeren zijn best wel vies maar ze wast haar kut toch niet naar elke vent, fucking ranzig bro.
Goeie. Zal even checken wat de mede-wandelaars op het Hookers specialiteiten forum erover zeggen.quote:
Er zit nogal een verschil in 100 bedpartners 1 voor 1 of 100 tegelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, als een man het met 100 vrouwen heeft gedaan is het een stoere vent, een vrouw met net zoveel mannen is per definitie een vies wijf.
Onzin, er zijn zat mannelijke beroemdheden die 100-en misschien wel 1000-en vrouwen geneukt hebben. En alsnog staan er zat vrouwen voor ze in de rij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in 100 bedpartners 1 voor 1 of 100 tegelijk.
En de meeste mannen hebben geen 100 vrouwen gehad of geneukt anders is het ook redelijk goor vooral in de POV van een vrouw.
Ik vind neuken voor geld best wel vies, sorry. En die boerentrien natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onzin, er zijn zat mannelijke beroemdheden die 100-en misschien wel 1000-en vrouwen geneukt hebben. En alsnog staan er zat vrouwen voor ze in de rij.
Maar een vrouw met hetzelfde aantal bedpartners wordt al gauw bestempeld als hoer.
Jij dus ook met je “alle hoeren zijn best wel vies”
Hoezo is een hoer vies? Waarschijnlijk hecht een hoer meer waarde aan persoonlijke hygiene dan een willekeurige boerentrien die je opdoet in één of ander boeren gehucht.
Een echte hoer, verzorgd haar kut (want ze moet er immers geld mee verdienen), doucht regelmatig en neuk je alleen met condoom, Bertha uit Schubbekutteveen die 1 keer per week doucht uit mag je gewoon barebacken. Wie is er dan best wel vies?
Tja, ik snap het ook niet. Zullen wel dezelfde types zijn als degenen die zich graag de rol van cuckold aanmeten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Oké haagsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Cursus rietdekken gaat niet door want Riet is ziek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |