Dat vermoeden had ik al. Ik wer bij een groot bedrijf en iedereen die uit een risicogebied komt, moet verplicht thuiswerken. Het wordt best wel serieus genomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We zijn maar een klein bedrijfje zonder portier, kan het op z'n best buiten zetten. Maar baas wilt met hem praten en wat nieuwe producten laten zien..
Zal nog maar eens voorstellen of dat laatste niet minimaal een week kan wachten...
Bestelling ingepakt buiten zetten zou moeten kunnen ja.
aangepastquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:24 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Dag mensen.
Een bron erbij zou wel fijn zijn.
[/modbreak]
twitter:PatrickWMJansen twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:46:41Collega (milde klachten) mogelijk besmet met #corona. GGD heeft door vertraging na 2 dagen nog geen uitslag. Overvolle praktijk nu op halve kracht. Mag de rekening van inkomstenderving naar @MinVWS @bruno_bruins? reageer retweet
Na 2 dagen geen uitslagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PatrickWMJansen twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:46:41Collega (milde klachten) mogelijk besmet met #corona. GGD heeft door vertraging na 2 dagen nog geen uitslag. Overvolle praktijk nu op halve kracht. Mag de rekening van inkomstenderving naar @:MinVWS @:bruno_bruins? reageer retweet
Krijg je straks gesprekken over wie er de rekening gaat betalen van het niet testen van gevallen waarbij artsen zich gebonden voelden aan de regels van het RIVM/GGD. Die dan natuurlijk zich achter het ministerie van VWS gaat verschuilen, die op hun beurt gaan zeggen dat artsen altijd de verantwoordelijkheid hebben voor de beste zorg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PatrickWMJansen twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:46:41Collega (milde klachten) mogelijk besmet met #corona. GGD heeft door vertraging na 2 dagen nog geen uitslag. Overvolle praktijk nu op halve kracht. Mag de rekening van inkomstenderving naar @:MinVWS @:bruno_bruins? reageer retweet
Klinkt alsof die nu preventief aan het testen zijn. Dat is verstandig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:27 schreef Nadelspiel het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)-in-totaal~a1166ab1/
Ziekenhuis Amersfoort...Meander 3 medewerkers getest
Inkomstendervingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Het ging mij ook alleen om het eerste deel van de tweet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Inkomstendervingen als de collega van meneer een gewone luchtweginfectie (griep) had gehad moet het volk daar dan ook maar voor betalen? Shit happens in life, Patrick, ook ziek worden.
We gaan het zien. Ik stel het nogmaals voor en anders maar beste ervan hopen.. zijn vrouw ligt met longproblemen om de haverklap in het ziekenhuis. Wij zijn gezonde twintigers (collega's, ik en mijn vriendin. Ken verder niemand die verzwakt is in mijn nabije omgeving (iedereen heeft er een handje van om dan maar direct om te kiepenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Ik wer bij een groot bedrijf en iedereen die uit een risicogebied komt, moet verplicht thuiswerken. Het wordt best wel serieus genomen.
We kunnen wel 19 miljoen voor 100km per uur borden aftikkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het ging mij ook alleen om het eerste deel van de tweet.
Respect trouwens hoe je hier steeds weer als eerste de nieuwsberichten brengtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het ging mij ook alleen om het eerste deel van de tweet.
Tegen de gewone griep krijgen risicogroepen een griepvaccin. Dat kan bij deze ziekte niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Inkomstendervingen als de collega van meneer een gewone luchtweginfectie (griep) had gehad moet het volk daar dan ook maar voor betalen? Shit happens in life, Patrick, ook ziek worden.
Ja, dat biedt wel echt vertrouwen in de toekomst....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Jane het volgende:
De klacht over de inkomstenderving is natuurlijk kul. Rustig maar doktertje, je zult het de komende maanden nog druk genoeg krijgen.
Maar wel verontrustend dat het 'apparaat' nu al vastgelopen lijkt te zijn. Huisartsen, GGD, laboratoria, ziekenhuizen, ze kunnen het nu al niet meer aan. En wat is het? Dag 5?
Ja, en dan laatst Trump zo mooi verkondigen dat Nederland zo goed voorbereid was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Jane het volgende:
De klacht over de inkomstenderving is natuurlijk kul. Rustig maar doktertje, je zult het de komende maanden nog druk genoeg krijgen.
Maar wel verontrustend dat het 'apparaat' nu al vastgelopen lijkt te zijn. Huisartsen, GGD, laboratoria, ziekenhuizen, ze kunnen het nu al niet meer aan. En wat is het? Dag 5?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Respect trouwens hoe je hier steeds weer als eerste de nieuwsberichten brengt
Mensen die dachten dat verantwoordelijke autoriteiten naar buiten maar een act opvoerden maar achter de schermen druk voorbereidingen aan het treffen waren, voorraden PPE aan het aanleggen, etc. komen bedrogen uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Jane het volgende:
Ja, de protocollen lagen klaar, dus.....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, en dan laatst Trump zo mooi verkondigen dat Nederland zo goed voorbereid was.
Het gaat om het automatische houdinkje dat iedereen maar zijn risico's moet dragen. Kan ook zijn een gebroken been door sneeuwsport. Auto-ongeluk. Burn out.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Tegen de gewone griep krijgen risicogroepen een griepvaccin. Dat kan bij deze ziekte niet.
Kan niet zeggen dat ik blij ben dat mijn opa en oma al overleden zijn, maar het scheelt wel stress.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Tegen de gewone griep krijgen risicogroepen een griepvaccin. Dat kan bij deze ziekte niet.
Volgens mij riepen hier een dag of twee geleden nog heel wat mensen dat de Nederlandse gezondheidszorg echt wel goed voorbereid was op een epidemie. Die geluiden verstommen met de dag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Jane het volgende:
Ja dat is inderdaad heel erg verontrustend en heel erg slecht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Jane het volgende:
Voor zijn cliënten misschien wel!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het gaat om het automatische houdinkje dat iedereen maar zijn risico's moet dragen. Kan ook zijn een gebroken been door sneeuwsport. Auto-ongeluk. Burn out.
Dat de ggd 2 dagen over zo'n test doet is natuurlijk apart maar de beste collega was dan toch al ziek dus daar maakt het niks voor uit
Hebben nu 16 personeelsleden getest. Als je verkouden bent of het risicogebied hebt bezocht , kom je het ziekenhuis niet meer in.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Klinkt alsof die nu preventief aan het testen zijn. Dat is verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |