SPOILER: symptomsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: risk factorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef kilon het volgende:
Dit is ongetwijfeld al een paar keer gepost, maar toch nog een keertje.
https://medium.com/@:amwr(...)ted-yet-6147174d614e
Wat gegevens over covid-19 vanuit China waaronder:SPOILER: symptomsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De indruk die ik krijg is dat áls je in het ziekenhuis komt hiermee, je er ook niet zomaar uit bent. Dat draagt natuurlijk ook enorm bij wat de druk op de zorg betreft. Iemand moet dan gewoon weken blijven.SPOILER: risk factorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Het gaat wel over een zkh opname. Ik ga uit van een dagbehandeling infectieziekten incl transport,quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Sprak de WHO eerder niet van een kostprijs van 5USD voor een testkit?
In de stedelijke gebieden moet dat geen probleem zijn, maar de VS kent heel veel kleine landelijke ziekenhuizen die wel een groot geografisch gebied moeten dienen, maar absoluut niet de capaciteit of kennis hebben om dit erbij te krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Jojoke het volgende:
In Nederland wil Bruins nu dat alle ziekenhuizen in Nederland in hun laboratorium gaan testen op het virus. Waarom zou de VS dat niet kunnen?
Misschien dat het dan "economischer" was geweest in een vroeger stadium en veel breder te testen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat wel over een zkh opname. Ik ga uit van een dagbehandeling infectieziekten incl transport,
Transport 10km ¤1000
3 dagopname incl personeel ¤ 3150
Testen en labkosten ¤ 500
Maar daar zie je als patiënt niets van
Ik doe HR op mijn werk en heb een lange brief gekregen van de arbodienst met tips en een opzetje voor een risico-analyse voor als bepaalde bedrijfsprocessen gaan vastlopen door verzuim. Ik was er erg blij mee en ben gisteren meteen aan de slag gegaan met een strak hygiëneprotocol voor de werknemers.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind echt dat mensen die hoesten en verkouden zijn thuis moeten blijven, en als ze uit een risoco gebied komen ook.
Gewoon laten thuiswerken.
Helaas wordt er bij mijn werkgever heel laconiek om gedaan.
Thuis blijven bij besmette zieke huisgenoot en leidinggevende op de hoogte stellen en goed je handen wassen. Verder niks.
Het enige wat men doet is corona grapjes maken zodra iemand kucht en verder is de gedachte dat het allemaal wel over zal waaien. Heel frustrend.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef kilon het volgende:
Dit is ongetwijfeld al een paar keer gepost, maar toch nog een keertje.
https://medium.com/@:amwr(...)ted-yet-6147174d614e
Wat gegevens over covid-19 vanuit China waaronder:SPOILER: symptomsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 20% ziekenhuisopname is een probleem.SPOILER: risk factorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen noemt het soort griep maar het lijkt meer een longontstekingsziekte.
Komt die 20% overeen met wat uit andere landen komt? Kunnen die mensen eventueel thuis aan de beademing en hoe is het herstel? Ik vind dat je veel.te weinig hoort over het ziekte verloop en herstel, enkel besmettingen.
En hebben we voldoende medische apparatuur om dit op te vangen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
15% of patients needed to breathe highly concentrated oxygen for 3–6 weeks.
Enige positieve is dat in China de besmettingen heel erg veel dalen, en dat de productie tegen april wel weer volle kracht is.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die 20% ziekenhuisopname is een probleem.
Komt die 20% overeen met wat uit andere landen komt? Kunnen die mensen eventueel thuis aan de beademing en hoe is het herstel? Ik vind dat je veel.te weinig hoort over het ziekte verloop en herstel, enkel besmettingen.
Simpel gezegd: nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:20 schreef syroto het volgende:
[..]
En hebben we voldoende medische apparatuur om dit op te vangen?
"15% of patients needed to breathe highly concentrated oxygen for 3–6 weeks."
Ja alleen en de mensen die luidruchtig hun beeldscherm onder niezen met de handen half ervoor mogen gecorrigeerd worden. Maar willen we dit landelijk aanpakken dan kan er een hoop beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik doe HR op mijn werk en heb een lange brief gekregen van de arbodienst met tips en een opzetje voor een risico-analyse voor als bepaalde bedrijfsprocessen gaan vastlopen door verzuim. Ik was er erg blij mee en ben gisteren meteen aan de slag gegaan met een strak hygiëneprotocol voor de werknemers.Je kunt niet alles ondervangen maar wel zo veel mogelijk proberen om besmetting te voorkomen.
fixed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Iedereen noemt het soort griep maar het lijkt meer een longontstekingsziekte. Severe Acute Respiratory Syndrome -CoV-2
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 21:19:04BREAKING: Chile reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Is dat niet precies wat griep is?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die 20% ziekenhuisopname is een probleem.
North Coronlina.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 21:24:36NEW: North Carolina reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Zou Philips dit niet maken? Maar dan is de vraag of de fabriek niet in China staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:20 schreef syroto het volgende:
[..]
En hebben we voldoende medische apparatuur om dit op te vangen?
"15% of patients needed to breathe highly concentrated oxygen for 3–6 weeks."
Hoezo moet je iemand opnemen om te testen? In Zuid-Korea deden ze het gewoon buiten op straat, als ee drive-thru.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat wel over een zkh opname. Ik ga uit van een dagbehandeling infectieziekten incl transport,
Transport 10km ¤1000
3 dagopname incl personeel ¤ 3150
Testen en labkosten ¤ 500
Maar daar zie je als patiënt niets van
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo moet je iemand opnemen om te testen? In Zuid-Korea deden ze het gewoon buiten op straat, als ee drive-thru.
Binnenkort op AliExpress?quote:Chinese Architect Suggests Walking Around In A Bubble (Literally) To Avoid Coronavirus
A Chinese architect has designed a wearable bubble that he claims will protect people from the coronavirus by killing it with UV lights.
Dayong Sun claims that the lightweight carbon fiber frame can be worn like a backpack, with a thermoplastic material encasing the wearer and heating up to a temperature that will kill pathogens.
https://summit.news/2020/(...)o-avoid-coronavirus/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |