Deel ze.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:11 schreef Za het volgende:
Ook de Nederlandse overheid heeft miljoenen mondkapjes uit de staatsstock naar China gestuurt, daar zijn beelden van. Het was zelfs zo erg dat vliegtuigstoelen volgestapelt met dozen mondkapjes naar China vlogen, ook KLM deed daaraan mee, en ook daar zijn beelden van.
Ja. Je hebt het over stemmingmakerij, maar die indruk krijg ik ook van dit topic.quote:
Ik probeer juist mensen te kalmeren die wellicht boos worden over de berichtgeving, hoe kan dat stemmingmakerij zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ja. Je hebt het over stemmingmakerij, maar die indruk krijg ik ook van dit topic.
Bron graagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Za het volgende:
[..]
Ik probeer juist mensen te kalmeren die wellicht boos worden over de berichtgeving, hoe kan dat stemmingmakerij zijn?
Bron voor welk deel uit de OP?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Bron alsjeblieft. En geen debiele telegram groepen met dubieuze foto's. Gewoon een normale bron.
Je hebt geen bron dus. Voorspelbaar.quote:
Het coronavirus leidt tot problemen in de zorg, vooral bij tandartsen. Door de run op mondkapjes kunnen zij die bijna niet meer bestellen. De voorraden worden opgekocht door organisaties en particulieren die zich zorgen maken over het virus.quote:
Dat is uitgezonden op tv. Met een trotse KLM.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:21 schreef Lonaa het volgende:
@:Za , ik zou graag een bron/beelden zien van al die mondkapjes naar China. Want dit neigt naar niet onderbouwde BNW.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:20 schreef Za het volgende:
[..]
Het coronavirus leidt tot problemen in de zorg, vooral bij tandartsen. Door de run op mondkapjes kunnen zij die bijna niet meer bestellen. De voorraden worden opgekocht door organisaties en particulieren die zich zorgen maken over het virus.
https://nos.nl/artikel/23(...)-aan-mondkapjes.html
SCHIPHOL - KLM stuurt mondkapjes en andere hulpgoederen naar China wegens het heersende coronavirus. Het materiaal is in het bijzonder bestemd voor de Chinese partners van KLM, de luchtvaartmaatschappijen China Eastern Airlines, China Southern Airlines en Xiamen Air.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:21 schreef Lonaa het volgende:
@:Za , ik zou graag een bron/beelden zien van al die mondkapjes naar China. Want dit neigt naar niet onderbouwde BNW.
Bron van 8 februari.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)artners-wegens-virus
Niet worden werden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:21 schreef Fok-it het volgende:
____
Deze bron spreekt jouw hele OP tegen. Leuk geprobeerd
Een bron waarin bevestigd wordt dat mondkapjes massaal naar China worden gestuurd
Vorig week overhandigde Elbers aan een vertegenwoordiging van China Eastern twee pallets met hulpgoederen, zoals mondkapjes en handschoenen voor China.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)artners-wegens-virus
Die vluchten zijn al vanaf januari aan de gang.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:
Bron van 8 februari.
Het tekort aan mondkapjes is pas in het nieuws sinds eind februari
Ik ga de gedachtengang van een hoop hier in dit forum niet verklaren want daar heb je een flinke dosis psychiatrische kennis voor nodig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef Za het volgende:
[..]
Die vluchten zijn al vanaf januari aan de gang.
Alles is gedocumenteerd waarom zou ik dit verzinnen.
Er zijn vliegtuigen vol gegaan. Daar zijn beelden van, ook in de cabine.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vorig week overhandigde Elbers aan een vertegenwoordiging van China Eastern twee pallets met hulpgoederen, zoals mondkapjes en handschoenen voor China.
https://www.telegraaf.nl/(...)es-tegen-coronavirus
Sorry hoor, maar die hoeveelheden zetten echt geen zoden aan de dijk.
Prima. Slotje dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigen vol gegaan. Daar zijn beelden van, ook in de cockpit.
Sorry ik laat me niet zo behandelen, ik ga niet eens de moeite noemen het allemaal op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |