abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191816513
Al vanaf 3e week januari kopen Europese Chineze particulieren en bedrijven massaal mondkapjes op in Europa, om deze naar China te sturen wegens uitputtende voorraden aldaar.

Ook de Nederlandse overheid heeft miljoenen mondkapjes uit de staatsstock naar China gestuurt, daar zijn beelden van. Het was zelfs zo erg dat vliegtuigstoelen volgestapelt met dozen mondkapjes naar China vlogen, ook KLM deed daaraan mee, en ook daar zijn beelden van.

Geen particulier kan in NL chirurgische mondkapjes kopen, al 6 weken niet. Sowieso leveren deze bedrijven alleen aan artsen.
Alleen de niet goedgekeurde meuk konden ze kopen voor bizarre bedragen.

Sommige mensen, bv die veel reizen hebben wellicht in Duitsland wat mondkapjes gekocht om zichzelf en hun landgenoten bij terugkomst te beschermen, dat is IMO verantwoordelijk gedrag.

Al 7 weken ligt de aanvoer van mondkapjes uit China compleet stil, alle containers zijn in eigen land gebleven vanwege het coronavirus, en andere overheden en burgers stuurden er mondkapjes heen om de Chinezen te helpen de uitbraak in te perken.

Dat is wat er gebeurd is, en dat is de reden van de tekorten.

Op tv vertellen lieden dat artsen en tandartsen hun werk niet kunnen uitoefenen vanwege panikerende particulieren, en dat is een grove leugen. Straks gaan mensen zich afreageren op landgenoten die vanwege een zwakke gezondheid of om anderen te beschermen een mondkapje dragen.

Dergelijke stemmingmakerij op tv kan echt niet.
pi_191816528
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:11 schreef Za het volgende:
Ook de Nederlandse overheid heeft miljoenen mondkapjes uit de staatsstock naar China gestuurt, daar zijn beelden van. Het was zelfs zo erg dat vliegtuigstoelen volgestapelt met dozen mondkapjes naar China vlogen, ook KLM deed daaraan mee, en ook daar zijn beelden van.
Deel ze.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_191816570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef Jordy-B het volgende:

Deel ze.
Die zijn gereserveerd voor medisch personeel, politie, luchthavenpersoneel, militairen etc.
pi_191816622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef Jordy-B het volgende:

Deel ze.
Je bedoelt de beelden?
pi_191816645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:15 schreef Za het volgende:

[..]

Je bedoelt de beelden?
Ja. Je hebt het over stemmingmakerij, maar die indruk krijg ik ook van dit topic. :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:17:13 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_191816651
Bron alsjeblieft. En geen debiele telegram groepen met dubieuze foto's. Gewoon een normale bron.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:17:56 #7
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_191816673
Weer zo’n samenzweringsgekkie.
pi_191816703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:16 schreef Jordy-B het volgende:

Ja. Je hebt het over stemmingmakerij, maar die indruk krijg ik ook van dit topic. :D
Ik probeer juist mensen te kalmeren die wellicht boos worden over de berichtgeving, hoe kan dat stemmingmakerij zijn?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:19:10 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_191816704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Za het volgende:

[..]

Ik probeer juist mensen te kalmeren die wellicht boos worden over de berichtgeving, hoe kan dat stemmingmakerij zijn?
Bron graag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191816714
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Bron alsjeblieft. En geen debiele telegram groepen met dubieuze foto's. Gewoon een normale bron.
Bron voor welk deel uit de OP?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:19:50 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_191816718
Die mondkapjes hebben geen zin.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:20:03 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_191816723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Za het volgende:

[..]

Bron voor welk deel uit de OP?
Je hebt geen bron dus. Voorspelbaar.

Tr geplaatst
pi_191816737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Fok-it het volgende:

Bron graag
Het coronavirus leidt tot problemen in de zorg, vooral bij tandartsen. Door de run op mondkapjes kunnen zij die bijna niet meer bestellen. De voorraden worden opgekocht door organisaties en particulieren die zich zorgen maken over het virus.

https://nos.nl/artikel/23(...)-aan-mondkapjes.html
pi_191816745
@Za , ik zou graag een bron/beelden zien van al die mondkapjes naar China. Want dit neigt naar niet onderbouwde BNW.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191816762
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:21 schreef Lonaa het volgende:
@:Za , ik zou graag een bron/beelden zien van al die mondkapjes naar China. Want dit neigt naar niet onderbouwde BNW.
Dat is uitgezonden op tv. Met een trotse KLM.
Ik wil het best opzoeken, was 3 weken geleden, dus duurt even.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:21:58 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_191816763
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:20 schreef Za het volgende:

[..]

Het coronavirus leidt tot problemen in de zorg, vooral bij tandartsen. Door de run op mondkapjes kunnen zij die bijna niet meer bestellen. De voorraden worden opgekocht door organisaties en particulieren die zich zorgen maken over het virus.

https://nos.nl/artikel/23(...)-aan-mondkapjes.html
:')____

Deze bron spreekt jouw hele OP tegen. Leuk geprobeerd

Een bron waarin bevestigd wordt dat mondkapjes massaal naar China worden gestuurd
pi_191816804
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:21 schreef Lonaa het volgende:
@:Za , ik zou graag een bron/beelden zien van al die mondkapjes naar China. Want dit neigt naar niet onderbouwde BNW.
SCHIPHOL - KLM stuurt mondkapjes en andere hulpgoederen naar China wegens het heersende coronavirus. Het materiaal is in het bijzonder bestemd voor de Chinese partners van KLM, de luchtvaartmaatschappijen China Eastern Airlines, China Southern Airlines en Xiamen Air.

Zaterdagochtend overhandigde KLM-baas Pieter Elbers samen met directeur KLM Health Services, Brinio Veldhuijzen van Zanten, een zending van drie containers aan een vertegenwoordiging van China Eastern. „We hebben in de laatste twintig jaar nauwe relaties opgebouwd in China. In deze moeilijke tijd willen wij hen graag bijstaan, daar waar mogelijk”, zegt Elbers.

https://www.telegraaf.nl/(...)artners-wegens-virus
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:25:02 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_191816822
quote:
Bron van 8 februari.

Het tekort aan mondkapjes is pas in het nieuws sinds eind februari
pi_191816827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:21 schreef Fok-it het volgende:

:')____

Deze bron spreekt jouw hele OP tegen. Leuk geprobeerd

Een bron waarin bevestigd wordt dat mondkapjes massaal naar China worden gestuurd
Niet worden werden.

Ik kom wel met bronnen, maak je geen zorgen.

Je begrijpt dat het ff zoeken is.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:25:21 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_191816830
Dat staat dus totaal haaks aan elkaar
pi_191816833
quote:
Vorig week overhandigde Elbers aan een vertegenwoordiging van China Eastern twee pallets met hulpgoederen, zoals mondkapjes en handschoenen voor China.

https://www.telegraaf.nl/(...)es-tegen-coronavirus

Sorry hoor, maar die hoeveelheden zetten echt geen zoden aan de dijk.
pi_191816836
kan dit niet naar BNW?
pi_191816850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:

Bron van 8 februari.

Het tekort aan mondkapjes is pas in het nieuws sinds eind februari
Die vluchten zijn al vanaf januari aan de gang.
Alles is gedocumenteerd waarom zou ik dit verzinnen.
pi_191816873
Ik had het gelezen en ik was eerst KEIBOOS, emotioneel enzulks. Best wel een beetje paniek. We worden genaaid!

Maar na het lezen van de OP ben ik gekalmeerd.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:27:40 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_191816879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef Za het volgende:

[..]

Die vluchten zijn al vanaf januari aan de gang.
Alles is gedocumenteerd waarom zou ik dit verzinnen.
Ik ga de gedachtengang van een hoop hier in dit forum niet verklaren want daar heb je een flinke dosis psychiatrische kennis voor nodig.

Het is totale onzin in ieder geval om te beweren dat het ontvreemden van mondkapjes door burgers een leugen is alleen omdat er een charter met mondkapjes naar China is gevlogen.
pi_191816880
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vorig week overhandigde Elbers aan een vertegenwoordiging van China Eastern twee pallets met hulpgoederen, zoals mondkapjes en handschoenen voor China.

https://www.telegraaf.nl/(...)es-tegen-coronavirus

Sorry hoor, maar die hoeveelheden zetten echt geen zoden aan de dijk.
Er zijn vliegtuigen vol gegaan. Daar zijn beelden van, ook in de cabine.

Sorry ik laat me niet zo behandelen, ik ga niet eens de moeite noemen het allemaal op te zoeken.
pi_191816889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef Za het volgende:

[..]

Er zijn vliegtuigen vol gegaan. Daar zijn beelden van, ook in de cockpit.

Sorry ik laat me niet zo behandelen, ik ga niet eens de moeite noemen het allemaal op te zoeken.
Prima. Slotje dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')