Er staan er waarschijnlijk zat leeg door al die tehuizen die de afgelopen jaren zijn gesloten door onze geweldige regering.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat Outbreak Management Team. Is dat een troll organisatie? Stelde ze serieus voor om verpleeghuizen als alternatieve locatie aan te wijzen voor opvang van corona patiënten?
En verpleegtenten toch, las ik gisteren ook ergens?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat Outbreak Management Team. Is dat een troll organisatie? Stelde ze serieus voor om verpleeghuizen als alternatieve locatie aan te wijzen voor opvang van corona patiënten?
Het verbaast jou dat de rest niet zo overdreven in paniek raakt als jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Xenorium het volgende:
Heb een paar pakjes ffp2 gescoord bij de action, verbaast me nog dat ze er liggen. Handgel is wel op. Ik gebruik ze toch wel voor andere werkzaamheden dus.
En nog wat nitrile handschoentjes gepakt, gisteren eentje gebruikt om te tanken, daarna eraf trekken en weggooien.
Pfff gelukkig maar, door het oog van de naald gekropen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Xenorium het volgende:
Heb een paar pakjes ffp2 gescoord bij de action, verbaast me nog dat ze er liggen. Handgel is wel op. Ik gebruik ze toch wel voor andere werkzaamheden dus.
En nog wat nitrile handschoentjes gepakt, gisteren eentje gebruikt om te tanken, daarna eraf trekken en weggooien.
Ik zie Fererro er ook wel op inspringen, corona-verrassingsei met minstens 1 FFP3 kapje in elk doosje met drie eierenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is een geniale verkooptruc.
Er staat toch juist dat het niet in gevaar is?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef Nielsch het volgende:
RIVM: "Songfestival voorlopig niet in gevaar"
Songfestival gaat dus niet door.
Ja, je weet gewoon dat ze op enig moment keihard gaan beweren dat ze het niet aan hadden kunnen zien komen. Ik zit me bij voorbaat al te ergeren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef vosss het volgende:
En dat bericht van Rutte komt ie volgende week al op terug gok ik.
* vosss mompelt iets over met de kennis van nu.....
De tering, dat kan toch nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Idd gelijk het schap leeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Pfff gelukkig maar, door het oog van de naald gekropen.
Hier drie minuten bij me lopen vandaan staat een groot verzorgingstehuis lees, alleen de onderste twee verdiepingen worden nog gebruikt voor revalidatie. Scheelt een tent opzetten, maar of ze daar de juiste voorzieningen hebben... het is geen ziekenhuisquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is bij voetbaltrainers toch ook zo. Als de de directeur van een voetbalclub zegt dat de positie van de trainer veilig is, ligt die meestal de volgende dag eruit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat toch juist dat het niet in gevaar is?
Maar vader wel met ziekteverschijnselen voor de klas gestaan. Meldt je dan gewoon ziek, lul de behanger.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:53 schreef maily het volgende:
Castricums gezin van kastje naar muur na Italië-reis; vanmiddag eindelijk test
Kan de rest niet plaatsen want premiumartikel .....
Gezin is op 22 februari ziek thuisgekomen van vakantie in Italië
Das de grapquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat toch juist dat het niet in gevaar is?
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 12:45:00The Tokyo 2020 Olympics could be postponed from the summer until later in the year, according to Japan's Olympic minister because of the coronavirus.Full story: https://t.co/pMGq7Co5Wh https://t.co/4lR7j9ek8b reageer retweet
ff lezen in een 'in private' browser.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:53 schreef maily het volgende:
Ah, het is al bijna bij me om de hoek dus, zit zelf in Alkmaar. Overigens genoeg hoestende mensen die ook op Station Castricum uitstapte vorige week.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:53 schreef maily het volgende:
Ik weet hoe het werkt. Maar mag het hiet niet plaatsenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:57 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
ff lezen in een 'in private' browser.
Volgens het RIVM is dat geen probleem, kinderen krijgen geen symptomen bij een besmetting. RIVM gelooft niet dat iemand het virus kan verspreiden zonder de symptomen te vertonen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar vader wel met ziekteverschijnselen voor de klas gestaan. Meldt je dan gewoon ziek, lul de behanger.
Als je erop let zie je overal hoestende mensen, dat was voorheen niet anders...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah, het is al bijna bij me om de hoek dus, zit zelf in Alkmaar. Overigens genoeg hoestende mensen die ook op Station Castricum uitstapte vorige week.
Truequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je erop let zie je overal hoestende mensen, dat was voorheen niet anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |