Maak je wat druk om een mening op een forum. Deed je in een ander topic ook al. Chill man. Het leven is te mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Het punt is dat er wordt gejankt om een aanval op het blanke ras, terwijl de dader zelf blank is. :’)
Bijzonder heeft geen andere waarde dan bizar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef Tegan het volgende:
Bizar dat je zo emotieloos kan zijn. Zou het haast bijzonder noemen, maar ik wil hem niet complimenteren.
Ik vermaak me prima, maak je maar geen zorgen. Xquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak je wat druk om een mening op een forum. Deed je in een ander topic ook al. Chill man. Het leven is te mooi.
Je lijkt me vrij gefrustreerd. Trek jezelf af, dat helpt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:13 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, maak je maar geen zorgen. X
Maar waarom maak jij je zo druk om mijn gemoedstoestand dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je lijkt me vrij gefrustreerd. Trek jezelf af, dat helpt.
Ik ben nogal begaan met het lot van de FOK! user.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:18 schreef xblahxblah het volgende:
Maar waarom maak jij je zo druk om mijn gemoedstoestand dan?
Wil je me soms helpen met wat je zojuist voorstelde? :$quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben nogal begaan met het lot van de FOK! user.
Alsof zijn eigen advocaat veel moeite doet om hem vrij te pleitenquote:
Het is hier ook een keer vol natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen mogen we nooit in de steek laten. Gelukkig gebeurt dat ook niet
Gaat niet om huidskleur, gaat om cultuurquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:46 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Zie video, Tanis had rossig haar en toch een redelijk blanke huidskleur. Is het nu allemaal een stuk minder erg?
Echt, wat heeft huidskleur hier ook iets mee te maken. :’)
Oorlogsvluchtelingen prima, gelukzoekers die hun land in opbouw in de steek laten niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen mogen we nooit in de steek laten. Gelukkig gebeurt dat ook niet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen prima, gelukzoekers die hun land in opbouw in de steek laten niet.
Wat?quote:
Denken dat mensen voor hun lol hun familie, vrienden, huis, bezittingen achterlaten om naar een vreemd land te gaan waar ze niemand kennen en de taal niet sprekenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat?
Syrische vluchtelingen prima.
Maar jij vindt het dus normaal dat mensen puur uit geldelijk gewin misbruik maken van de vluchtelingenhulp? Mensen uit veilige landen? Dat vindt jij dus normaal?
Man man manx1000
Dat zijn echte vluchtelingen, waar ik echt geen problemen mee heb.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Denken dat mensen voor hun lol hun familie, vrienden, huis, bezittingen achterlaten om naar een vreemd land te gaan waar ze niemand kennen en de taal niet spreken![]()
Laat je nakijken
Wat denk jij dan? Dat ze allemaal op de vlucht zijn? Dat ze daarom keurig gesoigneerd, al selfies nemend en lachend hier aankomen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Denken dat mensen voor hun lol hun familie, vrienden, huis, bezittingen achterlaten om naar een vreemd land te gaan waar ze niemand kennen en de taal niet spreken![]()
Laat je nakijken
Misschien is dat dubbel paspoort en meerdere keren in de fout = NL paspoort kwijt van Geert Wilders nog niet zo'n gek idee?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit kut joch stond wel al een tijdje op de radar bij politie en justitie. Waarschijnlijk niet voldoende bewijs voor een lange straf. Vraag mij altijd af hoe dit beter aan te pakken zodat dit soort figuren eerder gepakt kunnen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |