Man man man.

Je hebt toch maar 2 armen en 2 benen. 4 buttplugs zijn dan toch genoeg?

Ik bedoel als je 12 bent dan snap ik dat nog wel maar dit is totaal nutteloos. Beter om je tijd in andere dingen te steken. Sommige gekken hebben echt 10+ buttplugs.

Zelf heb ik maar 4 buttplugs. Meer dan genoeg. Eigenlijk al te veel maar toch. 1 voor dagelijks gebruik (productiviteit). 1 voor sport (mag beschadigd worden). 1 voor als ik in pak ben(om te shinen). En 1 voor de lol.

Stukje geschiedenis jada jada. Als het niet meer dan 8k kost is het geen stukje geschiedenis schat. De goldenage van buttplugs hamsteren is voorbij. En de nieuwe buttplugs die gemaakt worden worden in bulk gemaakt dus je hebt er niks aan want die dingen worden met zulke hoeveelheden geproduceerd dat je het kunt vergeten dat het iets waard gaat zijn. In ieder geval niet significant. Je kunt beter in aandelen Jensen investeren.

Deze klacht is gesponsord door Jensen
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*