Ik mag me de rest van de week bezig houden met een hele vieze manquote:
Met mij??quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag me de rest van de week bezig houden met een hele vieze man
ik heb me gisteravond nog gedoucht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag me de rest van de week bezig houden met een hele vieze man
quote:
ja, verdomme, nu hoor ik het gewoon in mn hoofdquote:
Was geen lelijke vrouw dus hopelijk komt ze er met een stel gezonde longen weer bovenop.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit in de trein en niemand zit te hoesten
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ja, verdomme, nu hoor ik het gewoon in mn hoofd
we zeggen eeyeeyo enne eeyeeyo enne eeyeey
en goedemorgen.quote:
ja, je merkt wel goed dat het al eerder licht wordt.quote:
Ja savonds toch ook al tot 6?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je merkt wel goed dat het al eerder licht wordt.
nu nog 's avonds graag wat langer.
dat wel, maar tot 8 is beter. dan kun je buiten tenminste nog watquote:
Komt er aan tochquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar tot 8 is beter. dan kun je buiten tenminste nog wat
warme landenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt er aan tochDat vind ik wel mooi aan Nederland.
in die warme landen is het half 7 ineens pikdonker
Nou nou nou. Waarom moet je nou weer zo onaardig doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
warme landen
beetje bij de poolcirkel lijkt me wel leuk.
midden zomer gewoon 3 dagen non stop licht
ik hou gewoon niet van temperaturen boven de 24 graden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nou nou. Waarom moet je nou weer zo onaardig doen
ik heb rolluikenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
met 3 dagen non stop daglicht draai je door.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk uitgeslapen. Lekker zo’n weekje quarantaine
Waar kan je die halen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik Chinees haal, kan ik er nog twee weken aan vastplakken
ik zou me ook dood lachen ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Zou rutte nou oprecht altijd zoveel plezier hebben in zijn werk?
in loempia vorm mag ookquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Chinees kan ook leuk zijn. Dan wel liefst in vrouwelijke vorm.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nu naar mijn werk....en ik ben gearriveerd.
zo voel ik me eigenlijk altijd wel...quote:
Is de Italiaanse ambassade in de buurt?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga ook iemand zoeken die besmet kan zijn
Hoef je niet ver te zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga ook iemand zoeken die besmet kan zijn
Nu al?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor de zekerheid opgehokt he
Je pizza was wel lekker verder?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met Italianen. Dus nu heb ik ophokplicht.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je pizza was wel lekker verder?
Die lui zitten ook overal hequote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sprak een groepje Italianen in Boedapest.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je pizza was wel lekker verder?
Het komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, ook al een opnamestop in Beverwijk. Zo zijn we snel door de ziekenhuizen heen
Tja, het is dat er vliegtuigen zijn want met een fiat kom je niet zo verquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die lui zitten ook overal he
Ja tijdelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, ook al een opnamestop in Beverwijk. Zo zijn we snel door de ziekenhuizen heen
Xdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, het is dat er vliegtuigen zijn want met een fiat kom je niet zo ver
Ja daarom. Dat eerste ziekenhuis is al weer open.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Permanent zou erg drastisch zijn
Zegt een lelijke vent....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was geen lelijke vrouw dus hopelijk komt ze er met een stel gezonde longen weer bovenop.
Ik moet nog steeds wc-papier halen.quote:
Ik heb zat rollen in huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wc-papier halen.En wasmiddel, nu ik erbij nadenk.
Gorinchem?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat eerste ziekenhuis is al weer open.
een week overleef ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn voorraden zijn op peilquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan het ook fout hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou kunnen. Niks over gelezen nog.
Nee, rollen moet ik wel echt bij gaan halen. Ligt nog één onaangebroken nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een week overleef ik wel.
2 wordt lastig.
Ik heb meer dan 24 rollen in huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, rollen moet ik wel echt bij gaan halen. Ligt nog één onaangebroken nu.
heb vorige week nog nieuwe gehaald. Qua poepen maak ik me de komende maanden niet ongerust.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, rollen moet ik wel echt bij gaan halen. Ligt nog één onaangebroken nu.
Dan zou ik de toilet gang inperken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Met wat ik in heb huis overleef ik max 1 dag
Wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan dan ik de toilet gang inperken.
Och, brood heb ik toch ook niet voor 2 weken, dan kan dat beleg me ook gestolen worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb vorige week nog nieuwe gehaald. Qua poepen maak ik me de komende maanden niet ongerust.
vooral vlees en broodbeleg heb ik niet voor 2 weken.
Ik heb nog salami.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, brood heb ik toch ook niet voor 2 weken, dan kan dat beleg me ook gestolen worden.
Huidkankertje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
K heb een zonnebankie nodig. Gaf net licht in de spiegel
Is alleen maar makkelijk joh, nooit licht nodig hebben als je 's nachts naar het toilet moet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
K heb een zonnebankie nodig. Gaf net licht in de spiegel
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is alleen maar makkelijk joh, nooit licht nodig hebben als je 's nachts naar het toilet moet.
Ik laat altijd een lichtje aan voor dat geval.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is alleen maar makkelijk joh, nooit licht nodig hebben als je 's nachts naar het toilet moet.
Och, het went.quote:
lichtgevende mensenquote:
typisch wel weer ditquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind lijkwit juist mooi bij vrouwen.
Pigmentally challenged.quote:
Wat weet jij nou van vrouwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind lijkwit juist mooi bij vrouwen.
KUCH necrofelie KUCHquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, is gewoon een kwestie van (goede) smaak.
Vrouwtjes die geen zware arbeid in de buitenlucht hoeven doen, ditdat?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar,quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van vrouwen?
Je lult heel veel, maar zag er nooit een van dichtbij....
En ditquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrouwtjes die geen zware arbeid in de buitenlucht hoeven doen, ditdat?
Je hebt een grote bek en that's it, veel praatjes, maar weinig huid.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
katoen plukken gaat tegenwoordig gewoon met een machine hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
EN DAT ZEGGEN ZE NU PASquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
katoen plukken gaat tegenwoordig gewoon met een machine hoor.
Ik niet in ieder geval... zoek maar een ander en succes.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar,
Wie wil mij ontmaagden?
of net niet, dan heb je nog heel even voor de lijkstijfheid intreedquote:
Vrouwen die vaak in de zon zitten krijgen vaak zo'n leerachtige huid als een reptielquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die vaak in de zon zitten krijgen vaak zo'n leerachtige huid als een reptiel
Prrrquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of net niet, dan heb je nog heel even voor de lijkstijfheid intreed
Het nadeel van een doorschijnend huidje is dat al die blauwe plekken zo opvallen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die vaak in de zon zitten krijgen vaak zo'n leerachtige huid als een reptiel
Gewoon ademen, dan maak je nog kans bij US.quote:
zijn ook wel erg dure machinesquote:
Jij bent geen vrouw toch, of dit jaar wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval... zoek maar een ander en succes.
Het type vrouw dat jij lekker vindt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekeken, maar ik denk dat ik er ook wel weer een mooie bij heb van gisteravondquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prrr
[..]
Het nadeel van een doorschijnend huidje is dat al die blauwe plekken zo opvallen.
Neuh, nooit geweest ookquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw toch, of dit jaar wel?
Ik heb er dus één op de wijsvinger van m'n dominante hand.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekeken, maar ik denk dat ik er ook wel weer een mooie bij heb van gisteravond
Woudrichem (uitspraak: Wou-drie-chèm, met een è als in 'elf') (Brabants: Woerkem of Woerkum)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is echt hoe je die plaatsnaam uitspreekt. Net als Gorinchem Gorkum is.
Oh, geen wonder, het ligt er zo ongeveer naast. Die regio heeft gewoon een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is echt hoe je die plaatsnaam uitspreekt. Net als Gorinchem Gorkum is.
Limburgers?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen wonder, het ligt er zo ongeveer naast. Die regio heeft gewoon een spraakgebrek.
Ik zit me elke week wel een paar keer af te vragen wat ik heb gedaan om op de vreemdste plekken een blauwe plek te krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prrr
[..]
Het nadeel van een doorschijnend huidje is dat al die blauwe plekken zo opvallen.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er dus één op de wijsvinger van m'n dominante hand.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woudrichem (uitspraak: Wou-drie-chèm, met een è als in 'elf') (Brabants: Woerkem of Woerkum)
Ik vind het wel mooi. Let als Leicester en zo in Engelandquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen wonder, het ligt er zo ongeveer naast. Die regio heeft gewoon een spraakgebrek.
Ik heb weleens blauwe plekken op m'n handen, vingers of knokkels. Zo raar. De inwendige hypochonder slaat meteen op hol.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er dus één op de wijsvinger van m'n dominante hand.
Achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Rijles geboekt
* FranticDJ gaat voor CE
Een stoel op wieltjes wat enthousiast "aanschuiven" en dus keihard m'n vinger pletten tussen stoel en tafelpoot. En tafelpoot was uiteraard vierkant.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
zo te voelen heb ik er 1 op mn heup.
gisteren iets te enthousiast met zaalvoetbal
Mijn zoon, en dochters, behaalden hun rijbewijs in 1 keer, ik was zo blij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Rijles geboekt
* FranticDJ gaat voor CE
Intrigerende plekken. In plaats van een slaapwandelaar een slaapbokser?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens blauwe plekken op m'n handen, vingers of knokkels. Zo raar. De inwendige hypochonder slaat meteen op hol.
Ik heb altijd blauwe plekken op m'n heupen, op dezelfde hoogtes. De hoogste is van de tafelhoek. De lage is van het voeteneind van het bed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een stoel op wieltjes wat enthousiast "aanschuiven" en dus keihard m'n vinger pletten tussen stoel en tafelpoot. En tafelpoot was uiteraard vierkant.
B had ik met 12 lessen en 4 examens :’)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon, en dochters, behaalden hun rijbewijs in 1 keer, ik was zo blij.
Gefeli dus.
pijnlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een stoel op wieltjes wat enthousiast "aanschuiven" en dus keihard m'n vinger pletten tussen stoel en tafelpoot. En tafelpoot was uiteraard vierkant.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd blauwe plekken op m'n heupen, op dezelfde hoogtes. De hoogste is van de tafelhoek. De lage is van het voeteneind van het bed.
En je bootrijbewijs?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
B had ik met 12 lessen en 4 examens :’)
A in 1x
C in 1x
Jij bent dus nog erg jong....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
B had ik met 12 lessen en 4 examens :’)
A in 1x
C in 1x
Och, twee keer exact dezelfde plek stoten aan een achterlijk bed was pijnlijker.quote:
Hier een krap jaar, dus ook redelijk aan de lange kant, maar ook alles in één keer gehaald.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowat anderhalf jaar over m'n rijbewijs gedaanWel alles in één keer gehaald, maar als het aan m'n rijinstructeur lag, was ik nu nog bezig denk ik.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb al binna 10 jaar een blauwe plek en put op mn scheenbeen, daar waar ik daar ooit een scheur in heb gehad.
En als je er zelf aan terugdenkt? Had je t dan sneller kunnen doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zowat anderhalf jaar over m'n rijbewijs gedaanWel alles in één keer gehaald, maar als het aan m'n rijinstructeur lag, was ik nu nog bezig denk ik.
Neem gewoon een vrouw met rijbewijs.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb al binna 10 jaar een blauwe plek en put op mn scheenbeen, daar waar ik daar ooit een scheur in heb gehad.
Nee, het was echt een kwestie van zelfvertrouwen en controle over de auto.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En als je er zelf aan terugdenkt? Had je t dan sneller kunnen doen?
Pehehehe.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e keer echt op zee zonde zeebenen werd gelijk afgestraft
Neem jij nog maar een glaasjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem gewoon een vrouw met rijbewijs.
Dan is het alleen maar goed om er gewoon de tijd voor te nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het was echt een kwestie van zelfvertrouwen en controle over de auto.
Ah, ach.. alles op zn tijd hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het was echt een kwestie van zelfvertrouwen en controle over de auto.
Bij mijn afrijden mocht ik na een kwartiertje ofzo al terug naar het CBR. De auto was een keer afgeslagen, dus ik dacht dat ik vet gezakt was. En ik was door een Mercedes bijna de struiken in geduwd. Maar nee, ik reed prima, geen probleem, gewoon geslaagd. Ik had goed gereageerd, was niet in paniek geraakt en was gewoon doorgegaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Rijbewijs ging vrij snel. Twaalf lessen. De eerste keer wel een ingreep, dus pas de tweede keer gehaald
Nee, nooit last van gehad op een paars been na. 0 pijn aan gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.Merk je daar nog wat van eigenlijk?
Je bent een kei.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, ach.. alles op zn tijd hoor.
1e keer was ik gezakt omdat ik bij een stopbord vanuit stilstand wegreed in se 2e versnelling (zonder stilvallen)
2e keer reed ik te hard
3e keer te langzaam
4e keer gehaald.
4x dezelfde examinator
Heh, mal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, nooit last van gehad op een paars been na. 0 pijn aan gehad.
Op een gegeven moment ging het gewoon niet beter. Ik had zoiets van 'Dit is het, beter wordt het niet,' dus heb ik zelf om het afrijden gevraagd. Instructeur was het er niet bepaald mee eens, maar ik zat al drie maanden ofzo vast.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar goed om er gewoon de tijd voor te nemen.Af en toe kreeg ik nog wel eens de "HOE LANG AL" naar m'n hoofd, maar geloof me, niemand had me met minder de weg op willen hebben.
Wat een zeiksnor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, ach.. alles op zn tijd hoor.
1e keer was ik gezakt omdat ik bij een stopbord vanuit stilstand wegreed in se 2e versnelling (zonder stilvallen)
2e keer reed ik te hard
3e keer te langzaam
4e keer gehaald.
4x dezelfde examinator
ik ben 2x gezaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mijn afrijden mocht ik na een kwartiertje ofzo al terug naar het CBR. De auto was een keer afgeslagen, dus ik dacht dat ik vet gezakt was. En ik was door een Mercedes bijna de struiken in geduwd. Maar nee, ik reed prima, geen probleem, gewoon geslaagd. Ik had goed gereageerd, was niet in paniek geraakt en was gewoon doorgegaan
Had je een vaste instructeur? Ik heb een paar verschillende gehad, dat hielp best wel met bepaalde dingen ineens wél doorkrijgen. Net even beter (voor mij iig) verteld ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het gewoon niet beter. Ik had zoiets van 'Dit is het, beter wordt het niet,' dus heb ik zelf om het afrijden gevraagd. Instructeur was het er niet bepaald mee eens, maar ik zat al drie maanden ofzo vast.
Hij zat ook continue aan alle knopjes te rammelen en te fluiten en overal op te tikken. Zei tijdens het eerste examen dat ie daar mee moest kappen of kon gaan lopen..quote:
Naja dit inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je een vaste instructeur? Ik heb een paar verschillende gehad, dat hielp best wel met bepaalde dingen ineens wél doorkrijgen. Net even beter (voor mij iig) verteld ofzo.
Zeiksnor ben je.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij zat ook continue aan alle knopjes te rammelen en te fluiten en overal op te tikken. Zei tijdens het eerste examen dat ie daar mee moest kappen of kon gaan lopen..
Misschien dat dat ook deel van de oorzaak was :’)
Huilie?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
‘Nadeel’ voor mij straks is dat ik hier in de regio niet meer kan afrijden. Wel jammer, want ken zowat alle straatjes uit de tijd dat ik nog mer de bakwagen reed..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mijn afrijden mocht ik na een kwartiertje ofzo al terug naar het CBR. De auto was een keer afgeslagen, dus ik dacht dat ik vet gezakt was. En ik was door een Mercedes bijna de struiken in geduwd. Maar nee, ik reed prima, geen probleem, gewoon geslaagd. Ik had goed gereageerd, was niet in paniek geraakt en was gewoon doorgegaan
Geen examen locatie meer. CBR zat hier sowieso al niet met een vaste locatie.quote:
Nee, had steeds dezelfde. Eenmanszaak.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je een vaste instructeur? Ik heb een paar verschillende gehad, dat hielp best wel met bepaalde dingen ineens wél doorkrijgen. Net even beter (voor mij iig) verteld ofzo.
Jij bent een lamlul met een te grote bek, en dat weet je best zelf ook wel, praatjesmakerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik reed een omaatje met mijn spiegel omver, reed maar stapvoets gelukkig en de examinator had gezegd ja rij maar zachtjes door maar zowel hij als ik had dat kleine omaatje niet gezien, was maar zacht tikje maar ze viel over haar wandelrek heen, wel geslaagd
Oeps.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Mo, gedraag je eens als een volwassen kerel.
Godver.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom. Ik zag een auto van rechts over het hoofd vlak na het verlaten van het terrein van het CBR. Niks aan het handje volgens de examinator, gewoon lekker door rijden. Na drie kwartier kwamen we terug bij het CBR. Motor uit. “Ja, gezakt. Die ingreep he. Verder prima gereden hoor.”
pot verwijt ketel en zo..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent een lamlul met een te grote bek, en dat weet je best zelf ook wel, praatjesmaker
Al meteen bij het CBRquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom. Ik zag een auto van rechts over het hoofd vlak na het verlaten van het terrein van het CBR. Niks aan het handje volgens de examinator, gewoon lekker door rijden. Na drie kwartier kwamen we terug bij het CBR. Motor uit. “Ja, gezakt. Die ingreep he. Verder prima gereden hoor.”
Aaah, zo. Mijn stad heeft een vast CBR/is examenregio, dus ik sta er nooit zo bij stil dat dat niet de standaard is.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen examen locatie meer. CBR zat hier sowieso al niet met een vaste locatie.
Die huurden 2 dagen per week een ruimte in een hotel.
Pfft. Dan konden ze net zo goed zeggen: zet m maar in zn achteruit..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik wel een strakke actie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had geen ingreep, denk dat dat het verschil was
Bij m'n nicht werd bij het afrijden de buitenspiegel eraf gereden. Zij trekt dat ding verder los en gooit hem op de achterbank en rijdt verder. Ja gezakt he.
Als t rechtsbuiten was had ze gewoon verder mogen rijden mits er een binnen spiegel isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n nicht werd bij het afrijden de buitenspiegel eraf gereden. Zij trekt dat ding verder los en gooit hem op de achterbank en rijdt verder. Ja gezakt he.
Oh ja, ook leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Was links he, anders kon ze er niet bijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als t rechtsbuiten was had ze gewoon verder mogen rijden mits er een binnen spiegel is
ik zakte bij de eerste keer al omdat ik volgens de examinator te dicht langs geparkeerde auto's reed "want er zou iemand in kunnen zitten die zn deur open gooit"quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk.Afhankelijk van welke spiegel mag je ook gewoon niet verder rijden, dus als het links was, is het op zich terecht dat ze zakte, maar zuur is het wel.
Eh, die snap ik ook nog wel. Ruimtelijk besef/bewust zijn van je afmetingen aantonen enzulks.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zakte bij de eerste keer al omdat ik volgens de examinator te dicht langs geparkeerde auto's reed "want er zou iemand in kunnen zitten die zn deur open gooit"
als ik rekening moet gaan houden met open zwaaiende deuren, dan moet ik midden op de weg gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, die snap ik ook nog wel. Ruimtelijk besef/bewust zijn van je afmetingen aantonen enzulks.
Blijft als zakreden een beetje knullig aanvoelen, dat wel.
Als hij ziek is en hoest moet je hem aangeven bij de politie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Jeee chef weer over de ziek.dag als vanouds
Zeikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Jeee chef weer over de ziek.dag als vanouds
Om de een of andere reden had ik niet gedacht dat jij een rijbewijs hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
K had met 2e examen wel een ingreep maar toch geslaagd want deze had k niet kunnen zien aankomen vond ze
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet gedacht dat jij een rijbewijs hebt
Ja precies. Dat heb ik toen ook tegen die vent gezegd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pfft. Dan konden ze net zo goed zeggen: zet m maar in zn achteruit..
Bij de motor doen ze dat veel makkelijker.. als je bij je bijzondere verrichtingen (bijna) onderuit gaat is t ook gelijk einde oefening.
Waarom :p. Denk sinds mijn 22ste ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik niet gedacht dat jij een rijbewijs hebt
maar geen auto toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom :p. Denk sinds mijn 22ste ofzo
Je lijkt me echt een urban chick die alles op de scooter of met ov doetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom :p. Denk sinds mijn 22ste ofzo
Ik had nog een vuurpijl liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Wow
https://www.telegraaf.nl/(...)zien-boven-nederland
‘Ik rij nu een tunnel in’ en je wc binnen lopen..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit in een videocall met zes collega’s die op kantoor zitten, ik kan er twee verstaan, de rest is gemompel. Fuck it.
Nee. Durf ook niet. Heb alleen in zuid Afrika en Mozambique gereden. Denk dat k hier mijn rijbewijs kwijt raakquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lijkt me echt een urban chick die alles op de scooter of met ov doet
Rij je nog weleens?
Zit je al thuis in "werkquarantaine"?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit in een videocall met zes collega’s die op kantoor zitten, ik kan er twee verstaan, de rest is gemompel. Fuck it.
Ik heb mijn microfoon op mute gezet en luister een beetje half.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
‘Ik rij nu een tunnel in’ en je wc binnen lopen..
ik denk dat rijden in mozambique ook niet echt vergelijkbaar is met nederlandquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Durf ook niet. Heb alleen in zuid Afrika en Mozambique gereden. Denk dat k hier mijn rijbewijs kwijt raak
Dit denk ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Durf ook niet. Heb alleen in zuid Afrika en Mozambique gereden. Denk dat k hier mijn rijbewijs kwijt raak
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je kan af en toe een rijlesje doen om je rijvaardigheid op peil te houden. Gewoon doen of die HTM-tram een olifant is.
lagge, chiere, brulluhquote:
Nee daar geld het recht van de brutaalste :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat rijden in mozambique ook niet echt vergelijkbaar is met nederland
Wat heb jij met tepels?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Dua Lipa heeft grote tepels, even tussendoor.
Zit half een of andere videoclip te kijken op tv. Maar daar kan je serieus een paar winterjassen aan hangen.
Verbazingwekkend dat jij daar dan wel durft te rijden :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daar geld het recht van de brutaalste :p
videoclips, die zie je bijna nergens meerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Zit half een of andere videoclip te kijken op tv. Maar daar kan je serieus een paar winterjassen aan hangen.
TV 538 bij gebrek aan betere dingen op tbquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
videoclips, die zie je bijna nergens meer
tepels daarentegen..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ben voor het eerst gaan rijden in Johannesburg. Dun liep door mijn broek. Was doodsbang. Echt :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat jij daar dan wel durft te rijden :p
hoe is beverwijk voor jou in godsnaam dichterbij dan Herzogenrath?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Corona in Beverwijk nu.
Komt erg dichtbij nu.
hmm, ik weet niet of ik die zender heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
TV 538 bij gebrek aan betere dingen op tb
Ja, da's ernstiger, een km of 10.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is beverwijk voor jou in godsnaam dichterbij dan Herzogenrath?
‘538’ op kpn en op ziggo vast ookquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik weet niet of ik die zender heb.
Dat je het vrijwillig aanzet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
TV 538 bij gebrek aan betere dingen op tb
in grote buitenlandse steden doe ik het liefst alles te voet of met het OV.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben voor het eerst gaan rijden in Johannesburg. Dun liep door mijn broek. Was doodsbang. Echt :p
Maar k moest wel :p
Dan heb ik net zo lief niets, geloof ik.quote:
Dit. Al kan ik me voorstellen dat je in sommige steden liever veilig achter een slot zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in grote buitenlandse steden doe ik het liefst alles te voet of met het OV.
Die steden zou ik sowieso vermijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Al kan ik me voorstellen dat je in sommige steden liever veilig achter een slot zit.
Waarom moest je?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben voor het eerst gaan rijden in Johannesburg. Dun liep door mijn broek. Was doodsbang. Echt :p
Maar k moest wel :p
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft me aangestoken, op huizenjacht
Ik ook, maar met Mozambique en Johannesburg zou ik ook liever in m'n eigen doos op wieltjes zitten.quote:
zou een chauffeur betalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, maar met Mozambique en Johannesburg zou ik ook liever in m'n eigen doos op wieltjes zitten.
Binnenstad is erg leuk. Jouw stad heeft me echt positief verrastquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Studio met redelijk grote tuin in de binnenstad hier, liefst nog te verbouwen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vanJohannesburg naar Kaapstad rijden. Kon k niet alleen die vriendin laten doen :p
Middeleeuwse charme overgoten met een Bourgondisch biersausje, was er tien jaar weg geweest en de eerste keer heb ik echt met mijn mond open door de binnenstad gelopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenstad is erg leuk. Jouw stad heeft me echt positief verrast
Heerlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik net een paar jaar mijn rijbewijs had, heb ik een auto gehuurd in New York. Verhuurbedrijf zat aan Times Square. Werd ik ook een tikje nerveus van
Ja beste manier is om jezelf in het geweld te storten :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik net een paar jaar mijn rijbewijs had, heb ik een auto gehuurd in New York. Verhuurbedrijf zat aan Times Square. Werd ik ook een tikje nerveus van
Dit verdient een tegeltje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beste manier is om jezelf in het geweld te storten :p
Heb ik altijd het eerste kwartier in Schotlandquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
paar rondjes om de arc de triomphe en je bent nergens meer bang voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of je rijdt nooit meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar rondjes om de arc de triomphe en je bent nergens meer bang voor.
Die middeleeuwse charme vond ik heel leukquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Middeleeuwse charme overgoten met een Bourgondisch biersausje, was er tien jaar weg geweest en de eerste keer heb ik echt met mijn mond open door de binnenstad gelopen.
Bij het eerste stoplicht wilde ik het stuur verstellen en trok ik per ongeluk de motorkap openquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De eerste rotonde is doodengquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik altijd het eerste kwartier in Schotland
Dit doet me denken aan Joop, die kreeg de motorkap van mijn auto niet open. Wist hij veel dat mijn stuur helemaal niet versteld kan worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij het eerste stoplicht wilde ik het stuur verstellen en trok ik per ongeluk de motorkap open![]()
Het eerste straatje zonder verkeer, dát was pas eng.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste rotonde is doodengMaar het went heel snel. Ik had meer moeite met schakelen met mijn linkerhand.
Een uurtje rondrijden in Brasov is ook een goede test. Daar heb je tientallen monsterrotondes waar de wetten van de jungle geldenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar rondjes om de arc de triomphe en je bent nergens meer bang voor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Joop, die kreeg de motorkap van mijn auto niet open. Wist hij veel dat mijn stuur helemaal niet versteld kan worden.
Ik wen daar toch weer erg snel aan terug.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste rotonde is doodengMaar het went heel snel. Ik had meer moeite met schakelen met mijn linkerhand.
Dat heb ik in Schotland ook een keer gehad op een stil weggetjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
HOOOOO FUCK
We rijden aan de verkeerde kant.
Ik had het vrij vlot door, in ieder geval voor er een tegenligger op kon duiken, Joop was niet zo scherp meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik in Schotland ook een keer gehad op een stil weggetje
Dan ben je onder mijn huis doorgevaren, tweede huis waar je onderdoor komt als je in de Uilenburg opstaptquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die middeleeuwse charme vond ik heel leukEn vanaf het water overal die leuke doorkijkjes
Als je daar woont, waarom wil je dan verhuizen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je onder mijn huis doorgevaren, tweede huis waar je onderdoor komt als je in de Uilenburg opstapt
Dat is in? Den Bosch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je onder mijn huis doorgevaren, tweede huis waar je onderdoor komt als je in de Uilenburg opstapt
Perfect en prachtig huis maar ik snak weer terug naar een forse tuin, dakterras ben ik wel op uitgekeken en ik zit daar altijd in de kookluchten van een restaurant of dertig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je daar woont, waarom wil je dan verhuizen?
Nee, vandaag, donderdag en vrijdag nog....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag weer een normale dag in court?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |