quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij heb ik zeker een stuk of 5 verschillende aankondigingen van 'de 20ste patiënt' in allerlei media gezien, of vergis ik me? Soort van de vijfde Beatle, maar dan beduidend minder leuk.
Ik denk eigenlijk dat ze in China veel betere middelen en mogelijkheden hebben om dit virus een halt toe te roepen. Vanwege de dictatuur kunnen ze daar veel makkelijk lockdowns afvaardigen dan hier in Nederland. En blijkbaar leggen ze de prioriteiten daar heel anders. Ze gooien daar blijkbaar makkelijk de boel ff voor een paar weken plat. Hier durven ze (voor het geld) nog niet eens een voetbalwedstrijd af te lassen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die zijn bijna klaar![]()
als je de cijfers gelooft
Top. Puik werk chef.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:13 schreef Tijn het volgende:
Wat een gekut, jongens. Lijkt gvd het RIVM wel
Ik begreep dat in deze het navolgende beleid toepassen: dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is er al aan Bruins gevraagd wat het plan van het rivm is over een maand wanneer alle bedden vol zijn op de ic?
Gewoon weer niks doen en mensen thuis langzaam laten stikken?
Ik zie Rutte vandaag überhaupt het onderwerp op tv voor het eerst adresseren. Laat mensen niet allemaal hun reizen annuleren zegt hij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:43 schreef Tengano het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze in China veel betere middelen en mogelijkheden hebben om dit virus een halt toe te roepen. Vanwege de dictatuur kunnen ze daar veel makkelijk lockdowns afvaardigen dan hier in Nederland. En blijkbaar leggen ze de prioriteiten daar heel anders. Ze gooien daar blijkbaar makkelijk de boel ff voor een paar weken plat. Hier durven ze (voor het geld) nog niet eens een voetbalwedstrijd af te lassen.
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vier dagen vrij geweest, vrij verveeld heb ik veel in dit topic gelezen. Helemaal verbaasd dat toen ik op mijn werk kwam alles heel gewoon ging.
Dit topic en zo'n Steve enzo maken je ook wel snel helemaal gek. Elk nieuwe geval wereldwijd Misschien is het wel beter om niet zo met een vergrootglas te kijken, Voor mij dan.
Mijn pa had een mooi vergelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dit topic en zo'n Steve enzo maken je ook wel snel helemaal gek. Elk nieuwe geval wereldwijd Misschien is het wel beter om niet zo met een vergrootglas te kijken, Voor mij dan.
Ben benieuwd hoe hij dat later weer probeert recht te praten met ze lange neus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie Rutte vandaag überhaupt het onderwerp op tv voor het eerst adresseren. Laat mensen niet allemaal hun reizen annuleren zegt hij.
Eens wat betreft China.
Het zo snel mogelijk isoleren van mensen/wijken/steden is het enige wat men kan doen en dat gaat ook hier gebeuren.
Ik zal het iets anders voor je verbeelden:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn pa had een mooi vergelijk.
Pak je telefoon en ram 10 willekeurige nummers in en druk op bellen.
De kans dat je schoonmoeder opneemt is net zo groot als de kans dat je de pijp uit gaat aan dat coronavirus.
En allebei net zo kut.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn pa had een mooi vergelijk.
Pak je telefoon en ram 10 willekeurige nummers in en druk op bellen.
De kans dat je schoonmoeder opneemt is net zo groot als de kans dat je de pijp uit gaat aan dat coronavirus.
En allebei net zo kut.
Hij kon overigens best goed met zijn schoonmoeder hoorquote:
RIP Harlekienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zal het iets anders voor je verbeelden:
Ik geef je een pistool met een magazijn van 10 kogels, maar ik doe er maar eentje in.
Ik draai aan de cylinder en daarna zet hij het pistool tegen je hoofd en dan haal jij de trekker over.
Maar je mag ook kiezen om je schoonmoeder even te bellen.
Zeg jij maar wat je het liefste doet.
Dit zou in de OP moeten, mensen hier maken elkaar gek namelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vier dagen vrij geweest, vrij verveeld heb ik veel in dit topic gelezen. Helemaal verbaasd dat toen ik op mijn werk kwam alles heel gewoon ging.
477 nieuwe gevallentwitter:YonhapNews twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 02:13:07(URGENT) S. Koreas' total virus cases total 4,812 https://t.co/y0HYnnxGFj reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 02:16:01BREAKING: South Korea reports 477 new cases of coronavirus and 6 new deaths, raising total to 4,812 cases and 34 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
poehh, dat land lijkt verloren, geen enkele maatregel helptquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:15 schreef Houtenbeen het volgende:
477 nieuwe gevallentwitter:YonhapNews twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 02:13:07(URGENT) S. Koreas' total virus cases total 4,812 https://t.co/y0HYnnxGFj reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 02:16:01BREAKING: South Korea reports 477 new cases of coronavirus and 6 new deaths, raising total to 4,812 cases and 34 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
poehh, dat land lijkt verloren, geen enkele maatregel helpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |