2000 mensen die op een bed in het ziekenhuis moet wachten. In een land waar de gezondheidszorg bij de top van de wereld hoort.twitter:carlzimmer twitterde op maandag 02-03-2020 om 17:05:51"About 2,000 coronavirus patients were waiting for hospital beds in Daegu as of Monday morning, according to the city authorities.” https://t.co/6mslVK1UPn reageer retweet
Ontkracht. Dit is niet het geval.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij: @:lenny_leonard
En waarschijnlijk ook nog 21. Maar dat moet je aan het RIVM vragen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef Tengano het volgende:
Kan iemand nog even helpen:
19? Vrouw uit Drenthe/Dalen
20?
[..]
Ok, heb ik. Maar er was toch ook nog een nr 20?
Ze zijn zo krampachtig bezig om geen paniek te creëren dat het juist paniek gaat creëren. Als ze gewoon open, duidelijk en zonder gedoe zouden communiceren zou het zoveel beter werken.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb nu wel de indruk dat veel burgers snel het vertrouwen in het RIVM kwijt raken. Het is ook tekenend dat bijvoorbeeld Radboud nu andere criteria gaat aanhouden voor de tests, dan het RIVM van hen vraagt. Hopelijk neemt het kabinet morgen maatregelen, want het RIVM heeft duidelijk geen kaas gegeten van crisisbeheersing. Wat een warrige communicatie komt van hun kant
Zal niet zo heel snel meer gaan denk ik als het RIVM het niet eens meer wil weten.quote:
Ik heb het over Zandvoort ja. Waar die oranje prins veel geld in heeft gestoken. Ja vind ik lachen als het niet door gaat.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en ESF enzo, altijd hilarisch als dingen die duizenden mensen leuk vinden niet door kunnen gaan, vind ik ook
hoeveel heeft duitsland nu?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zal niet zo heel snel meer gaan denk ik als het RIVM het niet eens meer wil weten.
Eerst de rest van vandaag afwachten. Maar 36 totaal lijkt me wel heel laag ingezet. 36 erbij komt dichter in de buurt.quote:
Het bathje misschien. Staat nu op 35,07. Zo'n 5,6% lager dan toen ik op vakantie ging. Leuk nieuws voor jouquote:
https://www.rivm.nl/coron(...)tie%20in%20Nederlandquote:Hoeveel patiënten zijn er in Nederland bekend?
Op dit moment zijn er 10 patiënten met COVID-19 bekend in Nederland. Er zijn al veel meer mensen getest, maar bij de rest was de test negatief.
Nee inderdaad. Vele duizenden mensen die plezier hebben vind ik ook kut.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:02 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb het over Zandvoort ja. Waar die oranje prins veel geld in heeft gestoken. Ja vind ik lachen als het niet door gaat.
quote:Zeepfabrikanten kunnen vraag door coronavirus niet aan
OSS - Fabrikanten van zeep en desinfectiemiddelen kunnen niet voldoen aan de enorme vraag die door het coronavirus veroorzaakt wordt. Steeds meer bedrijven moeten ‘nee’ verkopen, zo laat brancheorganisatie NVZ weten. Onder meer in Oss draaien fabrieken op volle toeren.
De grondstoffen voor reinigingsmiddelen en handgels zijn schaars, zegt Hans Razenberg directeur van brancheorganisatie NVZ Schoon Hygiënisch Duurzaam. ,,Dat geldt voor de basisgrondstoffen, zoals ethanol, maar ook voor verpakkingsmaterialen.” Volgens Razenberg is onder meer de hoeveelheid ethanol die een bedrijf op voorraad mag hebben bovendien aan regels gebonden. Het is dus onmogelijk de productie plotseling drastisch op te schroeven.
https://www.bd.nl/dossier(...)s-niet-aan~a7b4e1a2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het bathje misschien. Staat nu op 35,07. Zo'n 5,6% lager dan toen ik op vakantie ging. Leuk nieuws voor jou
Is die 60+ toevallig?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:
Zojuist een arts gesproken die in mijn vriendenkring zit. Ze gaf aan dat we echt alles aan het opblazen zijn in dit land en dat de media daar een hele grote invloed op heeft.
De afdeling webcare/webredactie is vast even te druk bezig met snedig doen tegen bezorgde twitteraars.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
RIVM update zijn eigen website niet meer.![]()
Nog steeds 10 gevallen.
[..]
https://www.rivm.nl/coron(...)tie%20in%20Nederland
Werken voor je sjeld.
Dat vind ik ook. Als je het gevoel had dat er transparent en adequaat werd gerapporteerd, zou dat meer rust brengen dan stil te blijven en te zeggen dat het niet uitmaakt of alle gevallen wel geteld worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze zijn zo krampachtig bezig om geen paniek te creëren dat het juist paniek gaat creëren.
Op zich snap ik dat je 1 keer per dag met een update komt, als je praat over 50+ cases per dag. Maar daar zijn we nog een dag of 2 van verwijders.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
RIVM update zijn eigen website niet meer.![]()
Nog steeds 10 gevallen.
[..]
https://www.rivm.nl/coron(...)tie%20in%20Nederland
Werken voor je sjeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |