Dat was Kelvin.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit ook degene die een brief aan Lance geschreven heeft?
Zijn vader was ook wel een laatbloeier toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:31 schreef Slobeend het volgende:
David is twee jaar ouder dan Remco zie ik. Zet alles toch weer in perspectief.
Dat is toch wel een flink niveautje minder met die tegenstand van destijds. Daarnaast was dit parcours vele malen lastiger dan het parcours van de Slag om Norg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij SEG? Ik noem een Slag om Norg.
Zo kun je tegelijkertijd het punt maken dat Jakobsen toentertijd drie jaar jonger was dan Dekker nu. Je moet het wel in verhouding zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is toch wel een flink niveautje minder met die tegenstand van destijds. Daarnaast was dit parcours vele malen lastiger dan het parcours van de Slag om Norg.
Is dat een zoon van Dario?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Van Marco Frigo ben ik nu al een enorme fan.
Helaas niet, maar we doen gewoon net alsof.quote:
twitter:daanhakkenberg twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:16:48Sprak net voorzitter Grote Prijs Jean-Pierre Monseré (zondag Roeselare) ivm schrappen van Strade. Hij heeft nog ruimte voor vier ploegen (Quick Step en Lotto Soudal komen al) Hij hoopt op Groenewegen & Van Aert want Jumbo zou geïnformeerd hebben, ook Bora wil wellicht komen reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik dacht dit op de Player te zien was maar ik kan het niet terugvinden. Heeft iemand anders een stream voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.eurosportplay(...)onsere-ambient-soundquote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik dacht dit op de Player te zien was maar ik kan het niet terugvinden. Heeft iemand anders een stream voor me?
Staat er bij mij wel tussen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.eurosportplay(...)onsere-ambient-sound
Ja ik heb geen idee, maar het is gelukt inmiddels. Zonder commentaar begrijp ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat er bij mij wel tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |