We kunnen er vast ook wel de Vlaamse semi-klassieker topic van makenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh, dit topic was speciaal voor openingsweekend
Faal.
Ondertussen staat Thijsje op de banken voor Terpstra. Een lul die al meermaals fysiek de confrontatie met andere renners gezocht heeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Youri met een hot taketwitter:Youri_IJnsen twitterde op zondag 01-03-2020 om 22:46:15Je kan zeggen van Moscon wat je wilt. Maar dat-ie voor reuring in de koers zorgt, mag duidelijk zijn. Ik houd ervan. Like it or not, maar iedere sport heeft zo’n iemand nodig. Mooie van Il Trattore is wel dat-ie ook nog verdomd hard kan fietsen. https://t.co/naNGwia33G reageer retweet
.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 02-03-2020 om 07:19:22@:Youri_IJnsen Een racistische lul die andere renners slaat? Doe ff normaal man. reageer retweet
@Rellende_Rotscholier @Slobeendquote:Op maandag 2 maart 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
We kunnen er vast ook wel de Vlaamse semi-klassieker topic van maken
Eens.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier @:Slobeend
Eens?
Brengen een goede ploeg op poten. SEG ook met een aantal te volgen namen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef showtimer het volgende:
Zwijgen is instemmen.
[ afbeelding ]
Goku mag met de kleuters op stap @:Koffieplanter
De Slob heeft al besloten zo te zien.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier @:Slobeend
Eens?
Nouja, dat doettie dus al een tijdje niet meerquote:Op maandag 2 maart 2020 21:20 schreef Syntux het volgende:
MosconGOD![]()
Gewoon schijt hebben en iedereen de moer rijden.
Sporza en eurosportquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
wordt Samyn ergens uitgezonden vanmiddag?
Deceuninck heeft het peloton gebroken volgens de eigen berichtgeving.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een klein peloton, 30 man max denk ik.
Solliciteer bij Sporza en iedereen is blij. Kun je daarna hier teruglezen wat we van jouw werken vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Natte Wind, daar worden wij niet vrolijk van.
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:24 schreef Faraday01 het volgende:
Solliciteer bij Sporza en iedereen is blij.
Ik denk inderdaad niet dat de Belgen staan te springen.quote:
Niemand van de Baltische staten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Liepins is tot nu toe ook nog niet echt WT-niveau.
Skujins vindt dit niet leuk.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Terpstra mag wel eens wat laten zien, in Samyn moet dat toch wel lukken.
sta hier al een tijdje...quote:
Dan zou ik me ook niet druk maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niki is pas nog bij de sjeik langs geweest met een grote plastic tas.
En als het alternatief Stuyven is?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Quickstep niet weer gaat winnen...
Ze wil misschien sneller zijn dan haar vriend?quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:26 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haarlijn verplaatst zich sneller dan hijzelf.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:28 schreef Momo het volgende:
Maar Roy zijn vriendin Nathalie beviel vorige zomer nog van hun eerste dochter, hij is ookal 30.
Eens, super attent van voren de hele tijd. Als hij deze lijn doortrekt dit seizoen komt het wel goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:26 schreef TheArt het volgende:
David Dekker oogt wel heel goed, mijn god.
Dit is heel engquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:34 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog de felicitaties van Ceylin, tot zover boulevard wielerland.
Dit is heel erg pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:34 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog de felicitaties van Ceylin, tot zover boulevard wielerland.
twitter:janusbasnov twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 16:33:11@TourDeJose Brian Holm was saying on Danish TV thst Quickstep had a meeting about him the other day and insinuated that he will probably have a PRO tour contract for next year reageer retweet
Hallo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
Kokkaar? Das Kokkaar. Is dat Kokkaar? Dat is Kokkaar.
Cameron lijkt me wel het hoogst haalbare inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel betere kansen krijgt Merlier niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Tim de Cler is tactisch niet sterk en is niet erg explosief.
"Hij heeft al redelijk wat inkt laten vloeien de voorbije jaren."quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer zo'n plakplaatjesproleet.
En hij komt nooit te laat want er staat ook een klok opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo gaat nooit verdwalen, die heeft de hele bosatlas op z'n arm staan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo gaat nooit verdwalen, die heeft de hele bosatlas op z'n arm staan.
Hugo is nie van mij nie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
Het effect van in het team zitten van @:mani89
Hugo is onderdeel van een set extreem mooie jongens.quote:
Op hun website staat de volledige uitslag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Steven184 het volgende:
Belgie is ook wel echt een derdewereldland he met enkel een top 10 om 8 uur savonds.
Ah. De Noren ook. Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op hun website staat de volledige uitslag.
https://www.lesamyn.be/
Steef is alleen te lui om die bij te werken.
Die maakt wel indruk ja. Leuk dat de naam Dekker weer terug is in de koersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dekker echt goed. Ik krijg er Jakobsen vibes van.
Zoals ik Dekker vandaag heb zien rijden, heb ik Jakobsen nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dekker echt goed. Ik krijg er Jakobsen vibes van.
Bij SEG? Ik noem een Slag om Norg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals ik Dekker vandaag heb zien rijden, heb ik Jakobsen nog nooit zien doen.
Dat was Kelvin.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit ook degene die een brief aan Lance geschreven heeft?
Zijn vader was ook wel een laatbloeier toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:31 schreef Slobeend het volgende:
David is twee jaar ouder dan Remco zie ik. Zet alles toch weer in perspectief.
Dat is toch wel een flink niveautje minder met die tegenstand van destijds. Daarnaast was dit parcours vele malen lastiger dan het parcours van de Slag om Norg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij SEG? Ik noem een Slag om Norg.
Zo kun je tegelijkertijd het punt maken dat Jakobsen toentertijd drie jaar jonger was dan Dekker nu. Je moet het wel in verhouding zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is toch wel een flink niveautje minder met die tegenstand van destijds. Daarnaast was dit parcours vele malen lastiger dan het parcours van de Slag om Norg.
Is dat een zoon van Dario?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Van Marco Frigo ben ik nu al een enorme fan.
Helaas niet, maar we doen gewoon net alsof.quote:
twitter:daanhakkenberg twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:16:48Sprak net voorzitter Grote Prijs Jean-Pierre Monseré (zondag Roeselare) ivm schrappen van Strade. Hij heeft nog ruimte voor vier ploegen (Quick Step en Lotto Soudal komen al) Hij hoopt op Groenewegen & Van Aert want Jumbo zou geïnformeerd hebben, ook Bora wil wellicht komen reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik dacht dit op de Player te zien was maar ik kan het niet terugvinden. Heeft iemand anders een stream voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.eurosportplay(...)onsere-ambient-soundquote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik dacht dit op de Player te zien was maar ik kan het niet terugvinden. Heeft iemand anders een stream voor me?
Staat er bij mij wel tussen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.eurosportplay(...)onsere-ambient-sound
Ja ik heb geen idee, maar het is gelukt inmiddels. Zonder commentaar begrijp ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat er bij mij wel tussen.
Dat heb je al eerder gepost.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat ik Tom Steels hoorde, maar het is Staf Schijrlinks blijkbaar.
Gans denkt van niequote:Op zondag 8 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jakobsen gaat dit met vijf fietslengtes winnen
Staf zit sowieso niet echt op z'n gemak, lijkt het.quote:
Ruben is een warm bad.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staf zit sowieso niet echt op z'n gemak, lijkt het.
Hodor en Steimle hebben ze ook nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Fabio het wel afmaken...bij DQS mag je dit soort kansen niet verneuken.
Hopelijk nog een interview.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alfdan op het podium, geweldig.
Sticker voor Gans.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
stond op de schaduwlijst voor de FPCL, ik geloof er nog steeds in.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen sinecure.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende stap is om een aantal etappes in de Giro te pakken.
Voor de duidingtwitter:sporza_koers twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:35:05Nokere ⛔
E3 Harelbeke ⛔
Gent-Wevelgem ⛔
...
https://t.co/rzarDpVHpm reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |