"Hij heeft al redelijk wat inkt laten vloeien de voorbije jaren."quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer zo'n plakplaatjesproleet.
En hij komt nooit te laat want er staat ook een klok opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo gaat nooit verdwalen, die heeft de hele bosatlas op z'n arm staan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo gaat nooit verdwalen, die heeft de hele bosatlas op z'n arm staan.
Hugo is nie van mij nie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
Het effect van in het team zitten van @:mani89
Hugo is onderdeel van een set extreem mooie jongens.quote:
Op hun website staat de volledige uitslag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Steven184 het volgende:
Belgie is ook wel echt een derdewereldland he met enkel een top 10 om 8 uur savonds.
Ah. De Noren ook. Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op hun website staat de volledige uitslag.
https://www.lesamyn.be/
Steef is alleen te lui om die bij te werken.
Die maakt wel indruk ja. Leuk dat de naam Dekker weer terug is in de koersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dekker echt goed. Ik krijg er Jakobsen vibes van.
Zoals ik Dekker vandaag heb zien rijden, heb ik Jakobsen nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dekker echt goed. Ik krijg er Jakobsen vibes van.
Bij SEG? Ik noem een Slag om Norg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals ik Dekker vandaag heb zien rijden, heb ik Jakobsen nog nooit zien doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |