Dat "dit had iedereen kunnen overkomen" bullshit er bij.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha hier een kort interview met .... de directrice? Ze komt in elk geval niet heel slim over. Dit had elk ziekenhuis kunnen overkomen en het is gewoon domme pech.
Doet me denken aan "Kan gebeuren"
https://www.rijnmond.nl/n(...)oor-coronabesmetting
RTL vaak voor bij belangrijke nieuws zaken. NPO versus commercieelquote:Op maandag 2 maart 2020 16:25 schreef hollandia02 het volgende:
Vind het bijzonder trouwens dat RTL zo snel op de hoogte is in tegenstelling tot de rest.
Ik vertrouw op dit moment liever commercieel dan staatsmedia hahaquote:Op maandag 2 maart 2020 16:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
RTL vaak voor bij belangrijke nieuws zaken. NPO versus commercieel
Wordt onderhand wel tijd dat Wilders een keer de macht pakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op maandag 02-03-2020 om 16:26:57BREAKING: Tunisia reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het gewoon aan d'r ogen dat ze liegt.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat "dit had iedereen kunnen overkomen" bullshit er bij.
Jullie hebben gewoon dik gefaald kut. Geef dat gewoon toe en zorg er voor dat het nooit meer kan gebeuren.
Ja, "teveel werk" ... not kidding you.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:30 schreef Greys het volgende:
Gaat zo snel hier dus excuus als het al achterhaald is, maar is er al een reden gegeven voor het niet meer noemen van de plaatsen?
"teveel werk".quote:Op maandag 2 maart 2020 16:30 schreef Greys het volgende:
Gaat zo snel hier dus excuus als het al achterhaald is, maar is er al een reden gegeven voor het niet meer noemen van de plaatsen?
Weinig verrassend met zo goed als onverminderd verkeer van personen ook vanuit landen met bekende grote besmettingshaarden waaronder zelfs tot de dag van vandaag China.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, het feit dat de 2 patienten die er een week mee in het ziekenhuis hebben gelegen het al veel eerder moeten hebben opgelopen dan de officiele eerste patient, en bovendien van hen juist niet duidelijk is hoe ze eraan zijn gekomen, stelt toch niet erg gerust, vind ik.
Rond 21 februari lagen er dus al 2 patienten met Corona in 2 verschillende ziekenhuizen, zonder dat herleid kan worden waar en wanneer ze het hebben opgelopen.
Zou wel heel toevallig zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:28 schreef Jane het volgende:
Dat 5de geval in Loon op Zand... die mevrouw die contact heeft gehad met meneer #1... zou me niks verbazen als het die kortademige mevrouw was die geïnterviewd werd op de markt daar, toen het nieuws over de eerste besmetting bekend was gemaakt. Die hadden samen carnaval gevierd, volgens mij.
Iets van te veel werk of zo; iig een flauwekul reden, ze proberen gewoon aan paniekbeheersing te doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:30 schreef Greys het volgende:
Mijn gok: zinloos lokaal paniekzaaien, het is overal.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:30 schreef Greys het volgende:
Ja jeetje, dinsdagmiddag, woensdag en vrijdag de hele dag is Pien van het secretariaat vrij he, dat staat nota bene onder elke mail die ze stuurtquote:
en dan kijk je hoe ze het bijvoorbeeld in Singapore doen ...quote:Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja jeetje, dinsdagmiddag, woensdag en vrijdag de hele dag is Pien van het secretariaat vrij he, dat staat nota bene onder elke mail die ze stuurt
20, volgens RTL.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef Greys het volgende:
Te veel werk? Bij 19 al te veel werk om die plaatsnamen op hun site te zetten?
Schandalig argument dus.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef Greys het volgende:
Gewoon in je elleboog hoesten en alles komt goedquote:Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
en dan kijk je hoe ze het bijvoorbeeld in Singapore doen ...
Ik schaam mij er dan wel een beetje voor dat ze hier zo aan het prutsen zijn.
Geen dank, hehe.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
Deze wikipedia-pagina is ook nog goed up-to-date:
https://en.wikipedia.org/(...)Netherlands#Timeline
Ze zijn hier een beetje stout. #hollandsenuchterheidquote:Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
en dan kijk je hoe ze het bijvoorbeeld in Singapore doen ...
Ik schaam mij er dan wel een beetje voor dat ze hier zo aan het prutsen zijn.
Yup.... ik moet er om lachen, maar het is om te janken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |