ach ja. maar goed. gelukkig ligt de coop ook op de routequote:
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of die mensen van dik in de 80 met je en jij aanspreken
Dat moet je de AH nageven, daar zijn de kassadames en heren keurig geinstrueerd. Altijd beleefd en netjes.
Dat heb ik vroeger, toen ik nog werkte bij de Lidl, ook moeten doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappen
WTF is de Boni?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappen
Ik ben nog nooit een Boni in het wild tegen gekomen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WTF is de Boni?
Ik heb gegoogeld. ok. Doei!
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een Boni in het wild tegen gekomen.
En ook al geen Boner dusquote:
op dit moment niet.quote:
Ik nog nooit een nettorama.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel eens gezien, maar nooit binnen geweestquote:
Nee hier ook niet. Geen Jan ook. Wel een Hoogvliet.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht.
jan natuurlijk wel
maar geen dirk of bas ofzo
En een CL.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier ook niet. Geen Jan ook. Wel een Hoogvliet.
St Claire, die kwam buiten spelenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Italianen verkloten het altijd voor heel Europa.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Ang3l het volgende:
We zitten al op 18 binnen een week. Hopsa.
Bijna allemaal Noord-Italie gerelateerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |