SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Even een rondje bij de nieuwe kozijnenquote:
Mooie kozijntjes hoor.quote:
Dan moet daar natuurlijk wel flinke overwaarde op zitten...quote:Op maandag 5 april 2021 21:56 schreef super_tekkel het volgende:
Volgens mij is het ook een keuze. Het huis in Duitsland verkopen en gaan huren is ook een optie hé.
Klonk als een schikking met de bank: na 3 jaar aflossen wordt de restantschuld kwijtgescholden.quote:Op maandag 5 april 2021 22:03 schreef June. het volgende:
Nog 3 jaar, gaat hij dan de schuldsanering in?
Maar de schuld bij die vriend hoort daar niet bij, neem ik aan.quote:Op maandag 5 april 2021 22:22 schreef Mariposas het volgende:
Klonk als een schikking met de bank: na 3 jaar aflossen wordt de restantschuld kwijtgescholden.
Die betaalden ze al af, ik neem aan dat dat gewoon door blijft lopen.quote:Op maandag 5 april 2021 23:08 schreef golfer het volgende:
In ieder geval dit keer een meewerkende bank en over die schuld bij die vriend werd verder niet over gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |