Daarom is het ook helemaal niet slecht als Ajax geen kampioen wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:39 schreef Tarado het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet gebeurt maar mocht Feyenoord kampioen worden is het wel lekker dat je meteen een miljoen of 35 in the pocket hebt, ook voor een club als AZ zou dat enorm zijn
voor het NL voetbal niet nee, voor mij (en nog wat anderen) welquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daarom is het ook helemaal niet slecht als Ajax geen kampioen wordt.
die jongens waren tot afgelopen zondag ook onzichtbaar dus ik neem niet aan dat het zo'n vaart gaat lopen, vooralsnog vind ik alleen die linksback een topper in spequote:
Ze zijn in elk geval goed in jonge spelers hypen, dat kunstje moet Feyenoord zich ook beter heel snel gaan aanleren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongens waren tot afgelopen zondag ook onzichtbaar dus ik neem niet aan dat het zo'n vaart gaat lopen, vooralsnog vind ik alleen die linksback een topper in spe
Ik vond dat seizoen dat we Twente, AZ & PSV uitschakelde eigenlijk wel een heel tof bekerseizoen. Maar toen eindigde dat in mineur door die finale tegen Ajax over twee wedstrijden te verspreidenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is jullie favoriete bekerseizoen?
3-0quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
Twee collega's van me gaan vanavond, ééntje in het NAC uitvak en eentje bij Feyenoord. Het is hier de hele dag nog niet rustig geweest.
Normaal zou ik zeggen dat het een makkelijke overwinning zou worden voor Feyenoord, maar de manier waarop NAC nu in de beker speelt weet ik het nog niet zo zeker.
2015/16 met die wedstrijd tegen Ajax in de Kuip en de eerste prijs in 8 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
Dat jaar was het echt een troostprijs, er was vol ingezet op het kampioenschap met allemaal dure ervaren spelers en dat faalde volledig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral omdat het de club weer iets van de glans van een topclub teruggaf.
Deurne, Groningen, Utrecht, Zwolle, NAC, Roda thuis?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral omdat het de club weer iets van de glans van een topclub teruggaf.
Was dat ook dat seizoen waarbij ze tegen Willem 2 in de 90ste minuut gelijk maakten en in de 119e minuut de winnende en tegen Roda in de blessuretijd van de verlenging met Botteghin?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2015/16 met die wedstrijd tegen Ajax in de Kuip en de eerste prijs in 8 jaar.
Dat laatste sowieso. Dat was toen midden in die dramatische reeks waarin 7 wedstrijden op rij werden verloren in de competitiequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was dat ook dat seizoen waarbij ze tegen Willem 2 in de 90ste minuut gelijk maakten en in de 119e minuut de winnende en tegen Roda in de blessuretijd van de verlenging met Botteghin?
In dat opzicht wel maar wel de eerste nationale prijs van de eeuw . 15/16 was ook mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat jaar was het echt een troostprijs, er was vol ingezet op het kampioenschap met allemaal dure ervaren spelers en dat faalde volledig.
Die met de finale tegen Utrecht natuurlijk (nee, niet toen Kuyt er nog speelde)quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:09 schreef Generationalpha het volgende:
Was een spannend jaar met eigenlijk elke wedstrijd wel een nipte winst. (Ajax, Willem 2, AZ, Roda, Utrecht.)quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die met de finale tegen Utrecht natuurlijk (nee, niet toen Kuyt er nog speelde)
Ik was net iets te jong voor de goal van Obiku in Amsterdam.
Broekiequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die met de finale tegen Utrecht natuurlijk (nee, niet toen Kuyt er nog speelde)
Ik was net iets te jong voor de goal van Obiku in Amsterdam.
Mwah, de route er naartoe en de goal van Veltman waren wel vrij mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was een spannend jaar met eigenlijk elke wedstrijd wel een nipte winst. (Ajax, Willem 2, AZ, Roda, Utrecht.)
Wel veel thuis, een gewonnen uitoverwinning is toch altijd nog net wat specialer.
Ook niet bepaald ruime overwinningen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
Dit is denk ik wel het bekerseizoen waar de meeste kilometers zijn afgelegd
Leeuwarden, Sittard, nog een keer Sittard, Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |