Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:01 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
En dan beticht je mij van stemmingsmakerij
Ohjee, en ik ga naar de Albert Heijn in Rotterdam-Zuid. Ik heb de tang net nog in m'n handen gehadquote:Op maandag 2 maart 2020 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De school is gelegen in Rotterdam Zuid nog wel!Nee, ik ben er ook wel blij mee dat ze dat doen. Gelijk de klas in rennen zonder ook maar iets van gedag te zeggen vind ik persoonlijk wat onbehoorlijk.
En dan kun je je afvragen hoe het in al die andere landen gaat verlopen. Ik heb er alvast geen goed gevoel bij. Zet mij maar liever 3 weken in lockdown zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gezien de extreme maatregelen in China wil ik best geloven dat hun cijfers zakken. Maar geen enkel ander land neemt dergelijke maatregelen.
quote:
Ja dat viel mij ook al op, maar als je dan op nederland klikt dan zie je links staan dat er vandaag 6 gevallen gemeld zijn en tot en met gister bij elkaar geteld dus 7.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:02 schreef hollandia02 het volgende:
Netherlands
In the Netherlands, 13 cases have been confirmed, with the most recent case reported on 1 mrt..
Volgens http://who.maps.arcgis.co(...)481ca51c248d52ab9c61
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, er zijn ook nog AH's buiten Rotterdam Zuidquote:Op maandag 2 maart 2020 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, en ik ga naar de Albert Heijn in Rotterdam-Zuid. Ik heb de tang net nog in m'n handen gehad
En het RIVM houdt nog steeds vol dat het er 10 zijn?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:02 schreef hollandia02 het volgende:
Netherlands
In the Netherlands, 13 cases have been confirmed, with the most recent case reported on 1 mrt..
Volgens http://who.maps.arcgis.co(...)481ca51c248d52ab9c61
Ik ga het toch eens vragen daar, hoe vaak de tang schoongemaakt wordt.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, er zijn ook nog AH's buiten Rotterdam Zuid
En dat zij het juiste aantal hebben. Nou schiet mij maar lek.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En het RIVM houdt nog steeds vol dat het er 10 zijn?
Ze vergeten een 0quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar de WHO stelt dat we gisteren 7 gevallen hadden. Dat waren er toen ook 10.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zullen wel later vandaag een tweetje de deur uit doen met de laatste cijfers.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zij het juiste aantal hebben. Nou schiet mij maar lek.
Wat raar dat het RIVM hun cijfers niet bijstelt op basis van wat iemand op internet zegtquote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn er ook 10, de 11de moet nog bevestigd worden door het RIVM.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat we hier , net als in Italië, een dagelijkse update krijgen op een vast tijdstip.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zij het juiste aantal hebben. Nou schiet mij maar lek.
Want stel je voor dat ze zelf niet de primeur hebben, op een gecontroleerd moment met gecontroleerde berichtgevingquote:Op maandag 2 maart 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zullen wel later vandaag een tweetje de deur uit doen met de laatste cijfers.
Die gasten doen godverdorie hetzelfde als wij hiertwitter:herszenhorn twitterde op maandag 02-03-2020 om 11:49:10Inside the @EU_Commission #coronavirus emergency ops center in Brussels as #EU leaders prepare to announce new task force @POLITICOEurope https://t.co/GbafA2H7On reageer retweet
Is je goed rechtquote:Op maandag 2 maart 2020 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens vragen daar, hoe vaak de tang schoongemaakt wordt.
Die iemand is de WHO. Nouja, die zijn natuurlijk ook niet te vertrouwen hequote:Op maandag 2 maart 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat raar dat het RIVM hun cijfers niet bijstelt op basis van wat iemand op internet zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |