Ik sta er een beetje hetzelfde in, al ben ik nu wel tevreden over de voorraad. Zou ik een maandje mee kunnen doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hamsteren is een groot woord, ik haal momenteel elke keer als ik boodschappen wat extra langhoudbaar spul extra. Ik heb ook wat flessen water en wc papier extra gekocht. Niet dat ik bang ben, maar een voorbereid mens telt voor twee.
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond het hier wel meevallen. Ook vanmorgen al geweest, is het nog niet zo druk.
Alle schappen goed gevuld, behalve de handgel. Maar Dettol handzeep was in de aanbieding, dus die maar ingeslagen.
Verder gewoon boodschappen gedaan, voor 3 dagen. Doe ik altijd op maandag of dinsdag.
dus ook als je niet wilt hamsteren zul je moeten gaan hamsteren, want de hysterische massa komt je anders langszij.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb dit al 100 keer gezegd in dit topic. Limiteer je bezoek aan de supermarkt door bv 2 keer per week te gaan ipv elke dag. Lijkt me niet zo raar. Maar dit zijn blijkbaar paniek maatregelen.
Ding is, als 10% van de mensen dit besluit te doen is de pasta idd al op, want alles wordt precies afgestemd op voorspellingen van het aantal kopers gebaseerd op eerdere data.
Ja 2+1 gratis bij AH. Plannen ze altijd wel paar weken van tevoren dus is denk ik niet op ingespeeld. Vooral omdat het overal is uitverkocht.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]de supermarkt ruikt kansen
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Handzeep op. Rijst 4,5 kilo zakken op
Ik kan denk ik nu ongeveer 2 weken voorruit, ongeveer de duur van een quarantaine. Zou een quarantaine periode dus ook niet erg vinden. Kan ik wat series inhalenquote:Op maandag 2 maart 2020 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje hetzelfde in, al ben ik nu wel tevreden over de voorraad. Zou ik een maandje mee kunnen doen.
Bron: https://www.1limburg.nl/d(...)gio?context=topstoryquote:Dertien coronabesmettingen op kinderdagverblijf grensregio
Op het kinderdagverblijf in Breberen waar de vrouw van het besmette echtpaar uit Langbroich werkzaam is, zijn dertien mensen besmet met het coronavirus. Het gaat om vier kinderen en negen begeleiders.
Dat blijkt uit de tests die donderdag werden afgenomen bij alle kinderen en medewerkers van het kinderdagverblijf, net over de grens bij Koningsbosch.
Voor zover bekend gaat het goed met de dertien besmette personen, blijkt na berichtgeving van ZO-NWS. Ze hebben milde tot griepachtige symptomen. De kinderen en medewerkers werden getest nadat de man van een medewerkster besmet bleek met het virus.
Die gebruiken wij sowieso altijd al.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]de supermarkt ruikt kansen
heel babyboomer nederland is uberhaupt erg gevoelig voor wat de media roept. ik zie dat ook aan mijn ouders, die ik bijna elke dag wel betrap, of telefonisch gerust moet stellen,op het klakkeloos overnemen van wat er op facebook of in dwdd geroepen wordt.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]![]()
Het is best zorgwekkend. Kennelijk kunnen veel mensen zelf niet meer nadenken /relativeren en nemen ze klakkeloos de stemming van de media over.
Of is men tegenwoordig gewoon heel bang? Ik snap de paniek oprecht niet.
Dit is een logisch gevolg van wat er in Italië is gebeurd. Daar zijn dorpen op slot gegaan, en de supermarkten zijn leeg. Met de beelden van de Chinese spooksteden was het voor iedereen ver van mijn bed. Maar sinds Italië is het duidelijk dat het ook hier kan gebeuren.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]![]()
Het is best zorgwekkend. Kennelijk kunnen veel mensen zelf niet meer nadenken /relativeren en nemen ze klakkeloos de stemming van de media over.
Of is men tegenwoordig gewoon heel bang? Ik snap de paniek oprecht niet.
Tests zijn donderdag afgenomen en nu pas bekend gemaakt?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Bron: https://www.1limburg.nl/d(...)gio?context=topstory
R0 van 13 in dat kinderdagverbliijf. Of er moeten al meerdere werknemers het virus gehad hebben.
twitter:Imamofpeace twitterde op maandag 02-03-2020 om 11:42:46Adviser to Iran's supreme leader dies from coronavirus. https://t.co/yQPocOcxsb reageer retweet
Zie mijn vorige post? 13 gevallen op dat kinderdagverblijf van die Duitser net over de grens. Zijn vrouw werkt daar.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:47 schreef heywoodu het volgende:
- Gevangenis Keulen op slot
- Dikke stijging Iran
- Eerste gevallen in Berlijn en Brussel
Verder nog iets van vanochtend wat in een update moet?
Officieel mag je in quarantaine ook geen seks hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik kan denk ik nu ongeveer 2 weken voorruit, ongeveer de duur van een quarantaine. Zou een quarantaine periode dus ook niet erg vinden. Kan ik wat series inhalen
Eerste geval in Portugal, toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:47 schreef heywoodu het volgende:
- Gevangenis Keulen op slot
- Dikke stijging Iran
- Eerste gevallen in Berlijn en Brussel
Verder nog iets van vanochtend wat in een update moet?
Maandagochtend in Leeuwardenquote:Op maandag 2 maart 2020 11:47 schreef riazop het volgende:
Hamsteren in een desolaat Leeuwarden nu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |