Oke boomer.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:48 schreef Stance het volgende:
Zijn ouders tegenwoordig niet meer gewend om hun kroost 2 weken te vermaken. En help, dat ook nog eens zonder grootouders want die blijven ook thuis.
Die kinderen bezorgen alleen maar overlast.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef THEFXR het volgende:
de economie gaat eraan en jullie maar zeiken over kinderen
Jawel, ik kaart alleen maar aan dat er dus meer dan een miljoen kinderen tussen de 4 en 12 zijn, die niet alleen thuis kunnen blijven.quote:
De zorgpremie gaat wel flink stijgen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus dan is er eigenlijk helemaal geen probleem
Ja dat is toch niks nieuws?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De zorgpremie gaat wel flink stijgen waarschijnlijk.
Zolang de huizenmarkt het nog maar ff een maandje of 2 volhoudt zal die zorgpremie me jeuken!!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wat is de bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef klnvntrbyt het volgende:
Laten we dit eens analyseren:
https://pastebin.com/K98w9gqq
Als we het virus los laten op de bevolking zal die waarschijnlijk dalen. Het zijn de grootverbruikers van zorg die het meest kwetsbaar zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef klnvntrbyt het volgende:
Laten we dit eens analyseren:
https://pastebin.com/K98w9gqq
Het is altijd extra, kan mij daar niet zo druk om maken eigenlijkquote:
Leuk he, die Markwerking.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De lockdowns en chaos zijn we zo vergeten. Maar die 2 weken school, nooit meer in te lopen.
Dat is ook best vervelendquote:Op zondag 1 maart 2020 23:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ok maar dan valt het in de categorie lastige kriebelhoest.
win=win situatiequote:Op zondag 1 maart 2020 23:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als we het virus los laten op de bevolking zal die waarschijnlijk dalen. Het zijn de grootverbruikers van zorg die het meest kwetsbaar zijn.
Heb je veel grond erbij?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Zolang de huizenmarkt het nog maar ff een maandje of 2 volhoudt zal die zorgpremie me jeuken!!
Twitter, ik zal linkje zoeken.quote:
Welk ziekenhuis, Rotterdam?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:54 schreef Kyran het volgende:
Ik snap iets niet trouwens. Volgens Beatrixziekenhuis werd er niet gestest op COVID19, omdat dat niet mocht toch? Of dat het als onnodig werd gezien?
Ik weet dat minstens één ziekenhuis in Nederland alle klinische patiënten die op griepvirus worden getest ook meteen test op COVID19. Die patiënten worden ook behandeld volgens contactisoliatie protocollen totdat het vaststaat dat ze geen COVID19 drager zijn.
Zoals ik al zei ... het kan best zijn dat wij hier dusdanig anders leven en gezonder zijn dat het mee gaat vallen. Blijft wel een feit dat het RIVM keihard heeft gefaald.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus dan is er eigenlijk helemaal geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |