Ik ben 35quote:Op maandag 2 maart 2020 00:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Don is de vijftig blijkbaar gepasseerd en maakt zich zorgen
Waarom zou ik liegen over mijn leeftijdquote:Op maandag 2 maart 2020 00:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook op mijn dating profiel.
don draperquote:Op maandag 2 maart 2020 00:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen over mijn leeftijd
De Grieken krijgen een hoop financiele steun om de grens te bewaken, maar alsnog zou ik wensen dat wij als EU hen ook steunen met mankracht. We moeten af van die invasies, zowel voor ons als voor de mensen die in de kou zitten met onjuiste beeldvorming van de EU.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dat moet dan wel snel. Had liever gehad dat ie tweette dat er knopen gehakt zijn over die hulp en zo ja wat dan. Praten over maatregelen kan iedereen. Nu nog doen.
Maar sorry dat is hier dan weer offtopic.
Ook réuze benieuwd naar die gezamenlijke acties voor meer controle over corona. En wanneer dan. En wat.
Er zijn +/-42000 recovered van de 88.372quote:Op maandag 2 maart 2020 00:47 schreef DonDruiper het volgende:
Je moet trouwens echt zoeken in de media naar het aantal mensen dat genezen is en van welke leeftijdsgroepen.
Hoeveel procent van de besmette gevallen zijn er echt slecht aan toe en wat is hun leeftijd.
Hoeveel procent van de gevallen merkt heel weinig en wat is hun leeftijd.
Ik wil meer statistieken zien.
Ik lees overal alleen maar DOOD EN VERDERF.
Dus.
Kijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn +/-42000 recovered van de 88.372
Wat een goede garp.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet gewoon het nummer van de Bleu Diamonds Ramona vervangen in Corona
#makecoronacoolagain
Ja, alcohol waarschijnlijkquote:Op maandag 2 maart 2020 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vast wel onder bepaalde groepen mensen, ik kan het me niet herinneren. Advies was: Thuis blijven, onder de wol, veel drinken en uitzieken.
Ondertussen gaat het leven in Milaan gewoon door, alleen de scholen zijn voor nog een week gesloten.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:14 schreef riazop het volgende:
Italie nog 4 dagen verwijderd van MEER gevallen per hoofd bevolking dan China.
Gaat erg hard daar terwijl China (op tijd?) op de rem stond en doorpakte
Natuurlijk gaat het leven door. Maar de scholen sluiten vind ik toch best wel een serieuze maatregel. Die ongetwijfeld ook z’n impact heeft op het dagelijks leven.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ondertussen gaat het leven in Milaan gewoon door, alleen de scholen zijn voor nog een week gesloten.
Mjah, mijn vriendin in Milaan geeft yogalessen en kan dat nu voor de tweede week op rij niet doen. Dat kost haar een hoop geld.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het leven door. Maar de scholen sluiten vind ik toch best wel een serieuze maatregel. Die ongetwijfeld ook z’n impact heeft op het dagelijks leven.
metrostations tamelijk uitgestorvenquote:Op maandag 2 maart 2020 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ondertussen gaat het leven in Milaan gewoon door,
Tja dat is klote voor haar. Maar het illustreert ook mooi wat de gevolgen zijn van zware ‘algemene’ maatregelen. Ik heb het idee dat de mensen die nu roepen om zware maatregelen geen idee hebben wat de impact daar van gaat zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, mijn vriendin in Milaan geeft yogalessen en kan dat nu voor de tweede week op rij niet doen. Dat kost haar een hoop geld.
Ja, maar het leven van de mensen die er wonen gaat wel door.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:21 schreef riazop het volgende:
[..]
metrostations tamelijk uitgestorven
zondag, vandaag
twitter:BNODesk twitterde op maandag 02-03-2020 om 01:22:08NEW: San Marino, one of the world's smallest countries and surrounded by Italy, reports 1st death from coronavirus and 7 new cases https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ja, hoe meer hoe beter. Als je vanaf nu een kratje per dag wegtikt ben je imuunquote:Op maandag 2 maart 2020 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Volgens een besmette belg die niet ziek werd helpt bier.
je bedoelt dat ze blijven leven?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar het leven van de mensen die er wonen gaat wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |