Je kijkt niet goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er is nog altijd niks aan de hand. 0,0000847% van Noord-Italië is besmet.
Wilders brengt morgen een wetvoorstel in dat iedereen asap aan de Nikab moet.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die islamisering in Nederland is zo slecht nog niet
Ze geven elkaar ook geen hand. Dat zal ook enorm schelen. Daarmee had men wel mogen beginnen; een nieuwsbericht waarin wordt medegedeeld dat men bij feestjes of ontmoetingen tijdelijk stopt met het geven van handen en afstand houdt, ik denk dat je daarmee een hoop besmettingen al kunt voorkomen.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:20 schreef Tengano het volgende:
In Saudi Arabie houden mannen meer afstand van vrouwen dan hier en ook de vrouwen lopen daar ook gesluierd; het mondkapje zit als het ware in de klederdracht verwerkt, wat maakt dat je daar toch minder risico op besmetting hebt.
Kijk. Daar kan Nederland wat van leren.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:12 schreef crystal_meth het volgende:
De Saudis hebben 25 ziekenhuizen in gereedheid gebracht om covid-19 patienten op te vangen. Ze hebben daar nog geen enkel geval...
Precies, er zijn waarschijnlijk duizenden gevallen waarbij het virus geen enkel effect had.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uh, nee
dat zijn de positief geteste gevallen
bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:12 schreef crystal_meth het volgende:
De Saudis hebben 25 ziekenhuizen in gereedheid gebracht om covid-19 patienten op te vangen. Ze hebben daar nog geen enkel geval...
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, er zijn waarschijnlijk duizenden gevallen waarbij het virus geen enkel effect had.
Of wat dacht je van dat drie keer zoenen met iedereenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze geven elkaar ook geen hand. Dat zal ook enorm schelen. Daarmee had men wel mogen beginnen; een nieuwsbericht waarin wordt medegedeeld dat men bij feestjes of ontmoetingen tijdelijk stopt met het geven van handen en afstand houdt, ik denk dat je daarmee een hoop besmettingen al kunt voorkomen.
1694 gevallen...quote:Op zondag 1 maart 2020 22:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Behalve als je winderig bent denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:26 schreef Jane het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar zo'n boerka zal toch wel iets tegenhouden?
Vertel dan meteen meerquote:Op zondag 1 maart 2020 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou echt van mijn vriend met zijn morbide humor: als het goed is ben ik morgen in het nieuws want het RIVM is verplicht om dit te melden.
Verder gaat alles volgens de RIVM-richtlijnen. Geen reden voor zorgen dus
Saudi Arabia prepares 25 hospitals to handle coronavirus cases: health ministryquote:Op zondag 1 maart 2020 22:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bron?
want voorlopig praat je een hoop poep
thanks!quote:Op zondag 1 maart 2020 22:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Saudi Arabia prepares 25 hospitals to handle coronavirus cases: health ministry
Vertel, wat is er?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou echt van mijn vriend met zijn morbide humor: als het goed is ben ik morgen in het nieuws want het RIVM is verplicht om dit te melden.
bijna 700 (een derde van alle cases) in het ziekenhuis. 140 op de Intensive Care.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een gokje: hij woont in Noord-Brabant.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |