Valt best mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
idioot het gaat niet om mortality rate
als straks alles dicht is dan is de anarchy compleet
Zo ik begrijp is er 1 test positief. Maar om volgend het RIVM positief te zijn moet ook een 2e test positief zijn. En daar is het wachten op.quote:
"ik kan niet zwanger zijn want hij is niet gekomen"quote:Op zondag 1 maart 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
' ja maar ze waren echt NIET besmettelijk hoor '
Ja, patiënte die na een een week op de IC in Gorinchem lag is in naar Rotterdam gebracht en daar positief getest in het EMC.quote:
Ja of nog steeds mensen die daar op vakantie gaan want heeeyyyyy vakantie hè.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar vooral gewoon alle vluchten uit Noord-Italie zonder enige belemmeringen door laten gaan
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"ik kan niet zwanger zijn want hij is niet gekomen"
Dank! Ook aan de anderen!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, patiënte die na een een week op de IC in Gorinchem lag is in naar Rotterdam gebracht en daar positief getest in het EMC.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef hollandia02 het volgende:
"Man was niet besmettelijk tijdens carnaval"
Nieuwe zaken in Coevorden en Tilburg zelf van mensen die Carnaval gevierd hebben.
Geregeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:34 schreef Hoogslaper het volgende:
We missen alleen nog dat ze alle microfoons gaan verzetten wanneer iemand anders gaat praten
Realisme noemen we dat. Tegenhouden kan je het toch niet. Of jw moet Noord Korea praktijken willen.quote:
FTFYquote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Binnenkort heel Europa in lockdown aan het hoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |