quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ze gaan zeggen: “geen reden tot paniek”.
En terecht.
Ja, dan moet je nodig op zondagmiddag persconferenties gaan beleggen. Dat zal de geloofwaardigheid ten goede komenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:10 schreef Silven het volgende:
Ze gaan zeggen dat alles onder controle is en geen reden tot paniek. En terecht.
Precies en dat is maar goed ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:10 schreef Silven het volgende:
Ze gaan zeggen dat alles onder controle is en geen reden tot paniek. En terecht.
En dat doen ze op zondagmiddag? Dat kan toch ook maandagmorgenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:10 schreef Silven het volgende:
Ze komen met de persco omdat er allerlei geruchten rondgaan die de rust niet ten goede komen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan moet je nodig op zondagmiddag persconferenties gaan beleggen. Dat zal de geloofwaardigheid ten goede komen![]()
Overigens ben ik het er op zich wel mee eens hoor, dat er geen reden voor paniek is. Maar ik ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen straks.
Welke gerucht kun je wat misschien wat specifieker zijn of insinueer je zelf maar wat hier?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ze komen met de persco omdat er allerlei geruchten rondgaan die de rust niet ten goede komen.
Het is vrij paradoxaal en ondoordacht om het dan zo aan te kondigen, maar de overheid denkt wel vaker niet na. Kan best een formele berichtgeving zijn dat men niet hoeft te gaan hamsteren en er niks in lock-down gaat en de situatie onder controle is. We zullen het zo horen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan moet je nodig op zondagmiddag persconferenties gaan beleggen. Dat zal de geloofwaardigheid ten goede komen![]()
Overigens ben ik het er op zich wel mee eens hoor, dat er geen reden voor paniek is. Maar ik ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen straks.
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ze komen met de persco omdat er allerlei geruchten rondgaan die de rust niet ten goede komen.
Oh daar hebben we de troll weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Welke gerucht kun je wat misschien wat specifieker zijn of insinueer je zelf maar wat hier?
Of gisterenavond, of komende dinsdag.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:13 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
En dat doen ze op zondagmiddag? Dat kan toch ook maandagmorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |