abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191797769
Wordt er dan ook een keer kritisch gekeken naar het zwemmen waar 300 medailles te winnen zijn bij OS?
pi_191799563
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
Het is natuurlijk ook een mogelijkheid wat te sleutelen aan het prijzengeld, om bepaalde landen te motiveren.
Als je ziet wat voor fooitjes er uitgekeerd worden of wat de gemiddelde topper in het buitenland als ondersteuning van de bond kan verdienen (niet eens krijgen) moet er toch een sponsor te vinden zijn die erin wil stappen. Verbind je de sponsornaam aan een WK en heb je een fatsoenlijke prijzenpot.

Al zal de ISU daar wel niet op zitten te wachten gezien hoe krampachtig ze zich verzet hebben en nog steeds verzetten tegen andere initiatieven.
  maandag 2 maart 2020 @ 19:10:00 #289
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191799700
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wordt er dan ook een keer kritisch gekeken naar het zwemmen waar 300 medailles te winnen zijn bij OS?
Nee.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191801715
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 09:08 schreef hhh38 het volgende:
Wat ik zorgelijker vind is dat ie ook zegt dat als de teamsprint olympisch wordt er iets anders voor zou moeten wijken. 3x raden welk onderdeel dat dan zou zijn...
Snap ook niet waarom er afstanden moeten verdwijnen eigenlijk. Zoveel afstanden zijn het ook weer niet in totaal en je hebt 2 weken om te plannen, dat moet toch wel lukken? Dat je keuzes maakt voor een WK afstanden, snap ik dan nog wel, je hebt dan maar 4 dagen voor veel afstanden met ook veel dubbelaars, maar op de Spelen heb je dat helemaal niet. Maar goed, het geldt voor meer sporten, vooral op de Zomerspelen, dat er afstanden/onderdelen geschrapt worden zonder duidelijke redenen.
  maandag 2 maart 2020 @ 21:12:39 #291
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191802192
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je ziet wat voor fooitjes er uitgekeerd worden of wat de gemiddelde topper in het buitenland als ondersteuning van de bond kan verdienen (niet eens krijgen) moet er toch een sponsor te vinden zijn die erin wil stappen. Verbind je de sponsornaam aan een WK en heb je een fatsoenlijke prijzenpot.

Al zal de ISU daar wel niet op zitten te wachten gezien hoe krampachtig ze zich verzet hebben en nog steeds verzetten tegen andere initiatieven.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk in hoeveel landen er live gekeken kan worden. Rusland, Noorwegen, Nederland hebben in ieder geval TV-uitzendingen. Canada, Italië hebben tenminste een livestream online. Maar verder? Ik dacht dat zelfs Japan het niet uitzend, wat redelijk onbegrijpelijk is als een handgeschoten filmpje van de wereldbeker in Nagano zoals deze:

Al 500.000 views heeft. Hoe dan? Dat zijn toch aantallen waardoor je zou moeten denken, lekker laten gaan, die teloorgang van het Noorse schaatsland, gewoon vollebak inzetten op een fanbase op Hokkaido/Japan.

Volgens mij kost naamsponsoring van de wereldbeker iets van een paar miljoen per jaar. Dat is een schijntje, maar wel tekenend dat het de ISU niet lukt om hier een bedrijf voor te strikken.
Antifa
pi_192618272
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Nee.
Belachelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')