Echt zonde, leek een soort sekte. Ik denk dat het Iva genekt heeft.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het serieus af en toe net uit een horrorfilm komen.
[ afbeelding ]
Duidelijk, en tot op zekere hoogte ben ik het met je eens ook. Teleurstelling dat Iva niet won, en het gevoel dat Dadi overhyped wordt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:03 schreef ato het volgende:
[..]
Grappig dat je mij deze vraag stel, want dat die vraag stel ik bij mijzelf ook namelijk.
Ten eerste denk ik, dat ik teleurgesteld ben want ik hou van het soort muziek wat Iva zingt en ik vind het afwijkend wat tot nu toe uit is gebracht.
En de de hype om het nummer Things, ik merk dat ik niet mee kan gaan omdat ik het nummer grappig vind maar niet zo goed vind als alle andere fans. Ik zie de humor ook wel hier van in hoor.
Maar als ik om mij heen hoor winner alert denk ik Huh? Dit is toch geen opvolger van het prachtige Arcade?
Ik voel het niet. Ik gun IJsland zeker een overwinning, maar niet met dit nummer.
Ik hoor veel mensen om mij heen dat zij het goed vinden en ik probeer het ook te voelen, maar ik voel het echt niet. Misschien als ik het in Mei zie?
Ik vind het een beetje in het zelfde genre van The Roop en die vind ik dan wel weer goed.
Jammer dat de radiostations dit niet oppikken in Nederland.
Ik vind bij The Roop het nummer vrij zwak. The heat is getting higher, I'm on fire... kom op zeg. Think About Things is gewoon een beter nummer, vandaar dat de radiostations het ook oppikken.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:03 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje in het zelfde genre van The Roop en die vind ik dan wel weer goed.
Jammer dat de radiostations dit niet oppikken in Nederland.
Dat ben ik met je eens, dit is een betere compositie dan On Fire...quote:Op zondag 1 maart 2020 14:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind bij The Roop het nummer vrij zwak. The heat is getting higher, I'm on fire... kom op zeg. Think About Things is gewoon een beter nummer, vandaar dat de radiostations het ook oppikken.
De tekst bedoel je. Okay is niet sterk, maar de melodie en productie vind ik dan weer beter.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind bij The Roop het nummer vrij zwak. The heat is getting higher, I'm on fire... kom op zeg. Think About Things is gewoon een beter nummer, vandaar dat de radiostations het ook oppikken.
Het lijkt me expres een beetje houtjetoutje geproduceerd. Dat maakt het juist komisch, een vette productie past helemaal niet bij deze act.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef joko97 het volgende:
Ja de productie van On Fire is duidelijk beter, die keyboard blazers zijn een beetje jammer in Think about things.
Ik vind de blazers juist weer leuk in dat nummer.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef joko97 het volgende:
Ja de productie van On Fire is duidelijk beter, die keyboard blazers zijn een beetje jammer in Think about things.
Ik zie de jury's hier ook gewoon voor gaan... zoals vanmiddag ook op 538 al gezegd werd, het is een meer dan prima radiohitquote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Hij gaat nu ook weer viral als een idioot, met name in de UK. Het moet raar lopen willen de Britse 24 punten niet naar Daši gaan.
Bij mij precies andersom. Dit is me te cheesy.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:13 schreef yorrick69 het volgende:
Dadi vind ik beter dan The Roop. Ze mogen van mij ook allebei winnen. Allebei gekheid, en intussen wel heel goed. Ik denk dat The Roop bij de fanbase heel erg aanspreekt. Maar Dadi trekt een breder publiek, IJsland stijgt nu bij de bookies. Ik ben benieuwd waar ze blijven hangen.
Ze staan ondertussen bovenaanquote:Op maandag 2 maart 2020 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat ie na vandaag bovenaan staat bij de bookies
Roemenie zakt iets weg, lijkt toch alsof mensen liever een ander lied of een betere liveperformance hadden gewild
https://wiwibloggs.com/20(...)s-to-shorten/251190/quote:Op maandag 2 maart 2020 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie zakt iets weg, lijkt toch alsof mensen liever een ander lied of een betere liveperformance hadden gewild
Het is wel zo dat de bookies in de UK zitten, en de Britten vinden dit helemaal geweldig... ik heb nog geen idee hoe dit zal aanslaan in bv. Moldaviė, maar door Netflix etc. worden die culturele verschillen wel kleiner (zeker onder jongeren).quote:Op maandag 2 maart 2020 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Scheelde dus niet veel voor Iva (dat ze de superfinale in ieder geval had gehaald).quote:First round of televoting:
1. Daši – Think about things: 36.035 atkvęši
2. Dimma – Almyrkvi: 22.848 atkvęši
3. Iva – Oculis Videre: 19.072 atkvęši
4. Nķna – Echo: 6.515 atkvęši
5. Ķsold og Helga – Meet me halfway: 5.568 atkvęši
Jury votes:
1. Daši – Think about things: 24.289 atkvęši
2. Iva – Oculis Videre: 18.426 atkvęši
3. Ķsold og Helga – Meet me halfway: 17.170 atkvęši
4. Nķna – Echo: 15.286 atkvęši
5. Dimma – Almyrkvi: 14.867 atkvęši
Superfinal - second round of televoting:
1. Daši – Think about things: 58.319 atkvęši
2. Dimma – Almyrkvi: 42.468 atkvęši.
Total votes:
1. Daši – Think about things: 118.643 atkvęši
2. Dimma – Almyrkvi: 80.183 atkvęši.
twitter:NetflixUK twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 11:01:49We will not comment on rumour or speculation. https://t.co/z8PVWtfnWd reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:03 schreef Em31 het volgende:
twitter:NetflixUK twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 11:01:49We will not comment on rumour or speculation. https://t.co/z8PVWtfnWd reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |