Die artiesten die meedoen aan de nationale finale:quote:Estland kiest op 29 februari
De Esten kiezen op zaterdag 29 februari de inzending voor Rotterdam. Daaraan voorafgaand zijn er twee halve finales op donderdag 13 en zaterdag 15 februari. In totaal worden 24 kandidaten geselecteerd die verspreid zullen worden over de twee halve finales. Per voorronde gaan zes kandidaten door naar de finale. In de halve finales stemmen eerst jury en televoters. Voor de kandidaten die zich niet direct weten te plaatsen volgt een tweede stemronde waarin de televoters het voor het zeggen hebben. In de finale wordt in de eerste stemronde een top 3 gekozen door jury en televoting. Daarna is het de beurt aan de televoters om uit die drie de inzending van Estland te kiezen.
http://www.songfestivalwe(...)iest-op-29-februari/
Tere hommikust! Äitäh!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Niels93 het volgende:
Door deze sketches wil ik Ests leren
Ik heb steeds het idee dat ik weet waar het over gaat, of ik bedenk wat. Het klinkt als een taal die je zou kunnen verstaan maar dat doe ik helemaal niet. VERWARREND.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Niels93 het volgende:
Door deze sketches wil ik Ests leren
Ik weet vrij weinig van de Estse taal, maar ik geloof dat Fins de enige taal is die enigszins op Ests lijkt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ik weet waar het over gaat, of ik bedenk wat. Het klinkt als een taal die je zou kunnen verstaan maar dat doe ik helemaal niet. VERWARREND.
NSF volgen in badquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Greys het volgende:
*zwaait even snel vanuit bad*
Ik kijk mobiel dus kan nu niet meeposten. Straks met IJsland waarschijnlijk wel.
Badder zequote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Greys het volgende:
*zwaait even snel vanuit bad*
Ik kijk mobiel dus kan nu niet meeposten. Straks met IJsland waarschijnlijk wel.
https://otse.err.ee/k/etvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef lashatumbai het volgende:
Heeft er iemand een link voor de stream?
https://otse.err.ee/k/etvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef lashatumbai het volgende:
Heeft er iemand een link voor de stream?
Nope!quote:
Ja eentje want het was zo koud steeds met de honden buiten vandaag dus dan heb ik het vanavond tenminste weer warm.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NSF volgen in badGeniet er lekker van!
Beter wordt hij het want het is de enige van wie een concept tweet kant en klaar staat.quote:
Ik ben ook lekker lang in bad geweest. Was helemaal nat geregend vandaag in een wolkbreuk met zware boodschappen, sleutel vergeten, kwartier buiten gestaan voordat broer eindelijk de deur open deedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eentje want het was zo koud steeds met de honden buiten vandaag dus dan heb ik het vanavond tenminste weer warm.
Niet diezelfde fout maken als die anderen he?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter wordt hij het want het is de enige van wie een concept tweet kant en klaar staat.
(Dus wordt ie het waarschijnlijk niet.)
Ik wilde het net vragen, waar zit ik naar te kijken?quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:11 schreef Cee het volgende:
Ik hoef geen Ests te verstaan om te weten dat dit totaal niet grappig is.
Jij ziet al een liedje?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dit liedje. Vind ik wat gedateerd
Ik ken de studioversiesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ziet al een liedje?
Volgens mij loop ik weer eens achter.
Onze "sketches" waren inderdaad altijd onbedoeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Toen wij als Nederland zijnde nog een NSF hadden, waren er de laatste jaren van het NSF ook van die sketches? Het einde van NSF 2010 leek op een sketch, maar dat was het helaas niet.
Wij hebben ook de voorrondes gevolgd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ziet al een liedje?
Volgens mij loop ik weer eens achter.
Ik weet dat Paul de Leeuw in de jaren 90 van die sketches had rondom het aankondigen van de artiest ('Nurlaila, wat een mooie naam! Is dat een buitenlandse naam? Ja, Zeeuws').quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze "sketches" waren inderdaad altijd onbedoeld
Zinloze pianoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:19 schreef Niels93 het volgende:
Het lied met te veel ringen en de zinloze piano
Ah! Die NSF's heb ik niet gevolgdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik weet dat Paul de Leeuw in de jaren 90 van die sketches had rondom het aankondigen van de artiest ('Nurlaila, wat een mooie naam! Is dat een buitenlandse naam? Ja, Zeeuws').
Ik vond dat wel leuk, samen met Linda de Mol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik weet dat Paul de Leeuw in de jaren 90 van die sketches had rondom het aankondigen van de artiest ('Nurlaila, wat een mooie naam! Is dat een buitenlandse naam? Ja, Zeeuws').
Het was een stuk grappiger dan deze Estse grapjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond dat wel leuk, samen met Linda de Mol.
Echt, ik wil mijn oren uitstekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef Funhouse het volgende:
als ik die lach nog 1 keer moet horen
Komt ook flauw over.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef Cee het volgende:
Heb al antwoord van een paar Esten via Twitter dat het echt nog erger is als je het kan verstaan.
Wat ongelofelijk awkward slecht.
Oh, was jij dat? Dan heb ik net ook op jou gereageerd via Twitter, hehe.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef Cee het volgende:
Heb al antwoord van een paar Esten via Twitter dat het echt nog erger is als je het kan verstaan.
Wat ongelofelijk awkward slecht.
Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:27 schreef Niels93 het volgende:
Liedje 4 zou nog wel eens ver kunnen komen trouwens. Het zijn echt allemaal nummers met hetzelfde tempo. Liedje 4 valt wel echt op in deze line-up
Haha ja ik zie het net, TeamSuomi!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oh, was jij dat? Dan heb ik net ook op jou gereageerd via Twitter, hehe.
Rokerige nachtclub met whisky klinkt goed, maar liever zonder peuk en dit nummerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:28 schreef ato het volgende:
Leuk nummer voor een rokerige nachtclub, geef mij een peuk en whisky.
quote:
Hehequote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
Blijkbaar riep in de halve finale iemand voordat hij begon met zingen 'Dit is het nummer van Nederland'![]()
quote:
Ik vind het nummer maar niet op gang komen.quote:
Ja, heb het idee dat er nu te veel gebeurt op het podium want op plaat klinkt dat koor echt euforisch.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
Toch wat underwhelmed, vond het op plaat beter
Ja precies dat koortje vond ik juist tofquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, heb het idee dat er nu te veel gebeurt op het podium want op plaat klinkt dat koor echt euforisch.
Ja precies. Op het einde denk je, huh maar die climax moet toch nog komen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, heb het idee dat er nu te veel gebeurt op het podium want op plaat klinkt dat koor echt euforisch.
Verwacht ik ook wel gewoon hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:37 schreef Em31 het volgende:
Estland zit ook in de tweede halve finale, tot nu toe zouden ze met Jaagup de finale wel gewoon halen gok ik.
Humorquote:
Die heeft wel iets leuksquote:
Mwaaaohh twijfel geval hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:37 schreef Em31 het volgende:
Estland zit ook in de tweede halve finale, tot nu toe zouden ze met Jaagup de finale wel gewoon halen gok ik.
Precies dat ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:37 schreef ato het volgende:
Arcade bouwt op, dit nummer blijft ergens hangen.
Ja nu je het zegt!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:39 schreef Funhouse het volgende:
Het lijkt wel alsof ze in het decor van Raveleijn in de Efteling staan joh
We wisten al dat je smaak hadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:42 schreef Cee het volgende:
Ben verliefd op Stig, ik kom er maar gewoon voor uit nu.
Dat is zo'n prachtig nummerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef Em31 het volgende:
Goodbye To Yesterday luister ik nog steeds vaak![]()
Op het eind is het niet meer interessant genoeg. Luister dit zo het liefst, maar snap dat het op het ESF niet echt zou werkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:43 schreef ato het volgende:
Wel leuk, maar ik mis iets bij dit nummer. Misschien vind ik het te repetitief.
Jaa 2015 was topquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zo'n prachtig nummer![]()
![]()
Sowieso was 2015 echt een fantastisch jaar
Welkom!quote:
jupquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:47 schreef Funhouse het volgende:
Zit Estland in dezelfde semi als Georgië?
Die vent heeft vast geen stem meer over door zijn Melfest nummerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Ik lees dat Victor Crone vanavond zou optreden maar ziek is
Victor Corona?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Gelukkig dan maar dat hij bij Melfest DTF en niet AC wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Hij hoeft maar helft van dat nummer te zingenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Die vent heeft vast geen stem meer over door zijn Melfest nummer
quote:
Hij kiest wel echt de verkeerde nummers voor zijn stemquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Idd, daar zit alleen een meid heel rap Roemeens te lullen, maar alles is beter dan die twee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:50 schreef Funhouse het volgende:
Echt ik kan niet snel genoeg naar mijn Moldavië stream switchen als ik die knakker en zijn bril zie
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
LACHEN GIEREN BRULLEN
MOPPENTAPPEN
WAAROM LAHCEN JULLLIE NIET
Maar echt een heel stom nummer. Waarom dit hier staat, geen idee. Ik denk echt alleen omdat ze Laura is.quote:
Ik mis hem nu al...quote:
quote:
Hij zingt het grotendeels niet, waaronder het hele refrein, dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Zijn wel eens in niet-heel-geweldige pogingen in gedaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop echt dat dit nooit een ding wordt op het ESF, al die vooraf opgenomen filmpjes.
Ik dacht de vorige ronde even dat er een fout in de stream wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:55 schreef Cee het volgende:
Gewoon ook een staging dat voor een kwart een vooraf opgenomen clip is, dat zou verboden moeten worden.
Zou ze de Maan van Estland zijn?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
Wat belachelijk dat ze hiermee afsluiten
Ze zingt alsof ze de tekst kwijt is. Maar waarschijnlijk is dat gewoon haar manier van zingen.quote:
Ja ik begrijp Victors storm nog wel om van te voren op te nemen, dit niet...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:57 schreef Cee het volgende:
De clip heeft ook 0,0 te maken met de lamlendige live staging en dito outfit.
Thanks, was het overzichtje kwijt!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:57 schreef Niels93 het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Hier zie je alle tijden + livestreams
Ze heeft echt zo'n aardappel in haar keelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
Die stem van Inger vind ik ook echt verschrikkelijk
ZO geforceerdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
Die stem van Inger vind ik ook echt verschrikkelijk
Het is net alsof Litouwen en Estland geswitcht hebbenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:58 schreef lashatumbai het volgende:
Estland heeft zoveel fantastische liedjes gekend de afgelopen 10 jaar die het zo verdiende om naar het songfestival te gaan. Dit jaar is de kwaliteit echt droevig... HET LEVEN IS NIET EERLIJK
Maar begreep dat het echt komt door de nieuwe producer van de show.
Echt, totaal!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is net alsof Litouwen en Estland geswitcht hebben
Ok dank!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:00 schreef Niels93 het volgende:
Half uurtje pauze, om half 9 gaan ze weer door
Zang goed, staging goed. Maar het liedje komt niet tot leven, althans voor mij dan.quote:
Ok ik vind het wel mooi nummer, maar niet goed genoeg denk dat het echt gaat scoren eventueel in Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:03 schreef ato het volgende:
[..]
Zang goed, staging goed. Maar het liedje komt niet tot leven, althans voor mij dan.
https://otse.err.ee/k/etvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap het nietMeerdere browsers geprobeerd, maar stream helemaal weg
Inmiddels geluktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://otse.err.ee/k/etv
Deze doet het hier gewoon?
quote:
HANDJES HANDJES BLOEMPOTTENquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:44 schreef grazz het volgende:
In kroatie staan ze met bloempotten in hun handen op te treden
Ja. Wie zijn dat?quote:
Wees blij dat WiWilliam er niet isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef lashatumbai het volgende:
Waarom zijn al de juryleden amerikaans in godsnaam?
Knurft. Jij zit zeker weer lost te gaan achter je toetsenbordquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Knurft. Jij zit zeker weer lost te gaan achter je toetsenbord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef grazz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ach, jij hebt die 2 girls gedoe gezien, dit kan er ook nog wel bij Truus.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef grazz het volgende:
[..]As I imaginedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mayhemquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er weer
Wat krijgen we hier joh
huh ik weet hte ook niet meer, was zij degene met het vrolijke upbeat Estse lied?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef Funhouse het volgende:
Ik geloof dat ik me de nummer 1 niet eens meer kan herinneren
Nee jazzy liftmuziek met man op gitaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
huh ik weet hte ook niet meer, was zij degene met het vrolijke upbeat Estse lied?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Omdat de rest ook niet zoveel bijzonders was denk ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaasd dat die Jaagup zo 'laag' staat? Ik vind hem persoonlijk nogal hoog staan voor wat het was.
Zometeen komen de laatste jurypunten en dan is er een top3quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik snap het niet wanneer is de top 3 klaar?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef Greys het volgende:
Heb ik er vier voor Jan lul klaarstaan op Twitter? Ja zeker?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef Greys het volgende:
Heb ik er vier voor Jan lul klaarstaan op Twitter? Ja zeker?
Oh ik dacht dat er 9 waren. Maar zeker buitenlands?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zometeen komen de laatste jurypunten en dan is er een top3
Ja ok, maar dan nog.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omdat de rest ook niet zoveel bijzonders was denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |