Er werd mij verteld dat hij makkelijk het gat dichtreed op de Molenbergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt heel erg gênant voor Teunissen.
Zo’n goede sprint vind ik Stuyven ook weer niet hebben, zeker niet in een kleine groep.quote:
In een pelotonsprint zou Stuyven ruim voor Krauw staan, maar zo'n sprintje met 3 is toch wat anders.quote:
Dat deed hij ook sterk, maar dat hij daar überhaupt achteraan zat (en dus het gat moest dichten), zei toch al iets waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Er werd mij verteld dat hij makkelijk het gat dichtreed op de Molenberg
Het tweetje van Thijs kwam iets te vroeg.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt heel erg gênant voor Teunissen.
Stuyven vind ik op snelheid niet zoveel beter, maar kan wel goed zo’n sprint rijden qua positionering etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
In een pelotonsprint zou Stuyven ruim voor Krauw staan, maar zo'n sprintje met 3 is toch wat anders.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop op een op zijn stuur kloppende Stuyven.
Hij heeft bij mij wel symphatie verloren toen hij begon te klagen over dat hij voor de dikke Cancellara moest knechten toen hij net kwam kijken en Cancellara top wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop op een op zijn stuur kloppende Stuyven.
SKA komt ook van de berg.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het tweetje van Thijs kwam iets te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |