Precies. Hij probeerde het 1 keer, maar het hoofd is met andere zaken bezig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ook dat hij morgen niet meer start.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:33 schreef pietkanarie het volgende:
Was vast moeilijk in te schatten voor Kramer... ik denk echt dat hij wel wil, maar dat het gewoon niet lukte om zijn focus op de wedstrijd te krijgen en om te vechten voor iets wat bijzaak is geworden.
Zal een moeilijke keuze zijn geweest, wel/niet meedoen
Oh ja, dat zei Orie... misschien kon Orie ook niet goed inschatten in hoeverre Kramer de focus en motivatie kon krijgen. Of hij wilde niet aangeven er zelf niet in te geloven. Hoeven concurrenten niet te weten, laat die nog maar even denken dat Kramer er wel weer zou staanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar velen zullen toch hoop gekregen hebben na Orie's woorden: hij zou wel eens kunnen verrassen. Dat was dan vermoedelijk toch iets als: de wens is de vader van de gedachte.
Kramer lijkt mij kansloos voor het podium.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:39 schreef Toby56 het volgende:
Van Dijk over Kramer: hij gaat zelfs moeite krijgen om op het podium te komen.
Dat kun je bijna bij ieder interview ook wel zien/horen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemde grilligheid heeft ie eigenlijk.
Mag hij uberhaupt starten op de 10km?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kramer lijkt mij kansloos voor het podium.
Als het zo doorgaat, mag hij de 10 niet eens rijden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kramer lijkt mij kansloos voor het podium.
Dan moet hij top 8 5km en klassement rijden...dat gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Coppi het volgende:
[..]
Mag hij uberhaupt starten op de 10km?
Ik denk dat hij zometeen afzegt en morgen ook de 1500 niet rijdt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, mag hij de 10 niet eens rijden.
Uit departement 87.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat er (87) achter zijn naam?
Waarschijnlijk zijn er twee Zakharov's.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef pietkanarie het volgende:
Wat is die 87 achter Zakharov? Zijn geboortejaar??
Of 87.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er twee Zakharov's.
Daar is al over gefilosofeerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat er (87) achter zijn naam?
Jaa, dat dacht ik ook inderdaad. Het staat dus - volgens de post van slobeend - voor het departement waar hij vandaan komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er twee Zakharov's.
Dit is een German Tank Problem. het kunnen er ook 154 zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |