9 seconden?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Hoeveel voorsprong heeft Wüst nodig tov Blondin voor de afsluitende 5km?
2 seconden pakken lijkt me niet realistisch.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef Montov het volgende:
[..]
9 seconden?
Dan moet Wust nu 2 seconden pakken.
Met 1 seconde winst heeft Wust iets meer dan 5 seconden.
Het is ook een wisselwerking. Schaatst ze Blondin op 2s, dan is ze zo goed in vorm en Blondin zo matig dat dat niet goed komt. Andersom, pakt ze weinig tijd op de 1500, dan is ze sowieso niet goed genoeg op de 5km. Kantelpunt ligt denk ik net boven de 1 seconde.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef Montov het volgende:
[..]
9 seconden?
Dan moet Wust nu 2 seconden pakken.
Met 1 seconde winst heeft Wust iets meer dan 5 seconden.
Flopshow.quote:
Telt het resultaat van de 3 (of 5 bij de mannen) dan niet meer mee? Wel toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Flopshow.
Al is het tegenwoordig sowieso maar de top 8 toch?
Ja. ISU he.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Flopshow.
Al is het tegenwoordig sowieso maar de top 8 toch?
Dat wel, maar weet even niet meer hoe het precies zit, maar dat horen we zo welquote:Op zondag 1 maart 2020 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Telt het resultaat van de 3 (of 5 bij de mannen) dan niet meer mee? Wel toch?
Yep, rijders die zowel top8 in het klassement als de 3km/5km staan, zijn zeker van de slotafstand. De rest wordt aangevuld met rijders die hoog in het klassement staan of een goede 3/5km hebben gereden.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Telt het resultaat van de 3 (of 5 bij de mannen) dan niet meer mee? Wel toch?
Ik zou niet durven neequote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef franklop het volgende:
Ik zou Sablikova sowieso nooit afschrijven tijdens een toernooi.
Ja met haar broer langs de baan in Collalbo dacht ik, had ze iets van 12 seconden voorsprong dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:28 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zie nog een huilende Wüst voor me, toen Sablikova alsnog won. Dat kon ook niet meer misgaan weet ik nog
Zijn ze daar geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |