Aangezien je een sportmod bent, is dat te begrijpen. Daarom is het je vergeven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Ah, bedankt voor de mededeling dat we Morozova niet moeten verwarren met de goalie van het nationale Russische ijshockeyteam, ik was toch even in de war.
Lekker toch, mag je 42 seconden gluren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig persoon.
Dan hadden we toch die 42er gehad.
Puck kun je gewoon op instagram volgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Aangezien je een sportmod bent, is dat te begrijpen. Daarom is het je vergeven.![]()
IJshockey: leuke sport trouwens. En bij de dames kun je de puck tenminste volgen.
Nja, in schaatspak zien de dames er altijd minder uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lekker toch, mag je 42 seconden gluren.
Ik volg liever een andere Puck bij de damessportenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En bij de dames kun je de puck tenminste volgen.
Zeker als ze gaan moonen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik volg liever een andere Puck bij de damessporten
Ben wel een billenmanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan moonen?
Poolse vrouwen zijn alleen voor Koffieplanterquote:
Ze had nog mee kunnen rijden met de voorsprong op de sprint die ze nu heeft.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Och, Takagi had hier echt huis gehouden, dat was onplezant geworden voor de andere dames.
Pieterse of Moonen. Want Moonen kun je moeilijk een sporter noemenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik volg liever een andere Puck bij de damessporten
Werkelijk?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn alleen voor Koffieplanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |