Ja, dat is wel sympathieker inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Complot of geen complot, ik word wel moe van die Russen die zich altijd halverwege een toernooi afmelden. Nederlanders (en anderen) doen dat tenminste van tevoren nog.
Tuurlijk is dat het, wereldbeker winst is uit mijn hoofd 25.000 euro dat is behoorlijk wat voor een Russische schaatser denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat Erben er weer een dopingverhaal aan hangt..
Kan het niet zo zijn dat de WB finale gewoon een stuk belangrijker is omdat ze daardoor extra geld kunnen krijgen? als je dan niet fit bent/voelt, is het dan niet normaal dat je daarvoor een keuze maakt?
Dit ja. Het is nogal een irritante gang van zaken, zo tijdens een toernooi.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Complot of geen complot, ik word wel moe van die Russen die zich altijd halverwege een toernooi afmelden. Nederlanders (en anderen) doen dat tenminste van tevoren nog.
Ietsjes. Nog steeds niet heel sympathiek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sympathieker inderdaad.
Doet Nattekrant mee?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Klagen omdat je al om zeven uur op moet staan
Lifestyle-sporters.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Zo kun je je niet richten op je bietenburgers.quote:
Kulizhikov reed gisteren bewust langzaam natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat Erben er weer een dopingverhaal aan hangt..
Kan het niet zo zijn dat de WB finale gewoon een stuk belangrijker is omdat ze daardoor extra geld kunnen krijgen? als je dan niet fit bent/voelt, is het dan niet normaal dat je daarvoor een keuze maakt?
Hield in op de kruising!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kulizhikov reed gisteren bewust langzaam natuurlijk!
Vanwege de late races gisteren nog niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Herbert krijgt een Oranje waas voor zn ogen als er een Nederlander start.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef wimderon het volgende:
HIJ BLIJFT RUKKE WEL VOOR. EN BEHOORLIJK OOK.
Maar dat willen Henk en Anita die voor de buis zitten ook!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Herbert krijgt een Oranje waas voor zn ogen als er een Nederlander start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |