Ik hoorde dat iets meer dan de helft (51%?) van de tot nu toe gevonden cases tot de kerk behoorden. Die gevallen zijn makkelijk op te sporen, want ze hebben een lijst van al de leden. Maar het suggereert dat het werkelijke aantal bij de rest van de bevolking veel hoger ligt, want die zijn moeilijker op te sporen, en toch is het aantal gevonden gevallen daar bijna even groot...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BBCLBicker twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 11:32:56In Daegu, 1900 Shincheonji Church members have been tested for coronavirus. 1300 had symptoms & 600 did not.Among those 1300 with symptoms, 87.5% were confirmed with the virus . BUT out of the 600 WITHOUT symptoms, 70% were confirmed with coronavirus. reageer retweet
Volgens mij las ik gisteren dat ze nog maar 1 keer per dag een update geven. Volgens mij om 17:00 uur.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:03 schreef einzeinz het volgende:
Cijfers worden precies niet meer geüpdatet?
Italië blijkt op 889 terwijl er meer dan 1000 zijn.
België heeft een nieuwe besmetting dus 2 en ook de man uit Amsterdam is nog niet opgenomen in de cijfers. NL ook 2.
Lijkt mij niet overbodig als ik zie hoe paniekerig er hier op alles word gereageerd, voordat je het weet gaan mensen weer eigen maatregelen nemen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:54 schreef asco het volgende:
[..]
Er zal wel weer overlegd moeten worden hoe dit te brengen.
Is de Belgische besmetting jouw collega?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:03 schreef einzeinz het volgende:
Cijfers worden precies niet meer geüpdatet?
Italië blijkt op 889 terwijl er meer dan 1000 zijn.
België heeft een nieuwe besmetting dus 2 en ook de man uit Amsterdam is nog niet opgenomen in de cijfers. NL ook 2.
Dan is vrijwel de hele stad ziek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik hoorde dat iets meer dan de helft (51%?) van de tot nu toe gevonden cases tot de kerk behoorden. Die gevallen zijn makkelijk op te sporen, want ze hebben een lijst van al de leden. Maar het suggereert dat het werkelijke aantal bij de rest van de bevolking veel hoger ligt, want die zijn moeilijker op te sporen, en toch is het aantal gevonden gevallen daar bijna even groot...
Dat kan je ook verwachten als die kerkleden tussen de gewone bevolking wonen en werken, die besmetten hun collega's, mensen op het openbaar vervoer, etc...
Dat doen ze nu ook al de mondkapjes zijn overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:11 schreef Collide het volgende:
[..]
Lijkt mij niet overbodig als ik zie hoe paniekerig er hier op alles word gereageerd, voordat je het weet gaan mensen weer eigen maatregelen nemen.
Dit hoor ik telkens, maar ik zie dat niet, geef eens voorbeelden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:11 schreef Collide het volgende:
hoe paniekerig er hier op alles word gereageerd
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit hoor ik telkens, maar ik zie dat niet, geef eens voorbeelden?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Onrustwekkend als je leest dat het aantal besmettingen weer enorm stijgt.
De economie draait nog slechter dan de crisis van 2008. De wereld is om zeep.
Wie dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er zou een lid van het Iraanse parlement overleden zijn.
Maarja geen officiele bronnen, en denk niet dat we die zullen krijgen.
Ja, maar dacht gelezen te hebben dat hij 80 was en al wat problemen had.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The world is to soap"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Onrustwekkend als je leest dat het aantal besmettingen weer enorm stijgt.
De economie draait nog slechter dan de crisis van 2008. De wereld is om zeep.
Bad timing van mijquote:
Hoe willen ze dit gaan verbergen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Mo heeft besloten per direct met pensioen te gaan"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:15 schreef Collide het volgende:
[..]
Hoe willen ze dit gaan verbergen?
Er word gehamsterd, mensen willen thuis blijven, kinderen worden thuisgehouden van school etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit hoor ik telkens, maar ik zie dat niet, geef eens voorbeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |