Oh, lol.quote:
Wij leggen allen een ronde bodemquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wel vooraf even een bescheiden bodempje leggen, anders hebben jullie niets meer
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik weet nog niet wat voor bodem ik ga leggen, ben rond etenstijd onderweg. Krijg wel binnen een uur een broodje doner want mijn zoon is weer thuis.
quote:
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En mijn zoon had vanmorgen vroeg hetzelfde plaatje gestuurd maar dan over een bowlingbaan
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Vanmorgen in een WA-groep gekregen
Ja, ik had een tijdje terug ook al zoiets van die gast. Mijn zoon is goed in dat soort dingen doorsturen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:43 schreef D. het volgende:
Met nog een hoop andere van hetzelfde plaatje
Ik ontvang vooralquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik had een tijdje terug ook al zoiets van die gast. Mijn zoon is goed in dat soort dingen doorsturen.
Ik ook.quote:
quote:
Ja, ligt aan jou, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat kan heel verkeerd opgevat worden, natuurlijk...
Kan ook mijn dirty mind zijn.
quote:
Kan je bij de kroeg eigenlijk pinnen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat kan heel verkeerd opgevat worden, natuurlijk...
Kan ook mijn dirty mind zijn.
Goede vraag, wil ik ook weten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je bij de kroeg eigenlijk pinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |