Ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je bij de kroeg eigenlijk pinnen?
Ja, want sigaretten zijn er niet in de kroeg en er zit ook niets in de buurt. De Spar, (500 meter), maar die sluit om 21.00. Er zit daar ook nog wel een avondwinkel, maar die sluit om 23.00 uurquote:
2 euro muntstukken zijn erg welkom.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi![]()
* Choco stopt veel kleingeld terug in spaarpot
Gewone sigaretten zijn ook veels te duur voor mij. Maar ik had gerust mijn klikapparaat meegenomen en daar zitten gaan schieten maar ja dan ken mijn vriend niet roken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, want sigaretten zijn er niet in de kroeg en er zit ook niets in de buurt. De Spar, (500 meter), maar die sluit om 21.00. Er zit daar ook nog wel een avondwinkel, maar ik weet niet hoe laat die sluit.
* Choco gaat de 2 euro munten er weer uitvissenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
2 euro muntstukken zijn erg welkom.
quote:
Www.thuisbezorgd.nl.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat nou echt worden.... de mensen zijn echt onderweg.
Dan misschien zelf maar even soep maken i.p.v. die plaatjes van internet
Ga ik je toch nog ontmoeten.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ga ik je toch nog ontmoeten.
Ik laat speciaal De Fles koken voor ons![]()
Dank je wel. Hopelijk zien we je op de volgende meet....quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Hopelijk zien we je op de volgende meet....
![]()
YouSoup.nlquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt, jullie enthousiasme is zo leuk om te lezen.
Ik ben meer benieuwd naar wat morgen komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef praadje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar wat morgen komt![]()
![]()
Kater? Voetballers?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar wat morgen komt![]()
![]()
Wacht maar tot we dronken zijn. Nog steeds enthousiast, maar het lezen zal een uitdaging worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Gaan we tikken net als struiz, snapt niemand ons.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wacht maar tot we dronken zijn. Nog steeds enthousiast, maar het lezen zal een uitdaging worden.
Een kater zal ik wel hebben. Dronken zullen jullie me niet zien, maar ik bedoelde wat iedereen er van vond.quote:
Sprek foor jzelfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wacht maar tot we dronken zijn. Nog steeds enthousiast, maar het lezen zal een uitdaging worden.
Ik reis wel op mn OV kaart... dat gedoe met e-ticketsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef D. het volgende:
Ow, ik had de NS-app moeten downloaden
Gelukkig niet uit de trein gezet
Al moet ik er toch uit bij het volgende station
Ohw, nou ik denk dat ik het gewoon top ga hebben hoor. Ken me niets anders voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een kater zal ik wel hebben. Dronken zullen jullie me niet zien, maar ik bedoelde wat iedereen er van vond.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef D. het volgende:
Ow, ik had de NS-app moeten downloaden
Gelukkig niet uit de trein gezet
Al moet ik er toch uit bij het volgende station
Ik maak me niet druk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, nou ik denk dat ik het gewoon top ga hebben hoor. Ken me niets anders voorstellen eigenlijk.![]()
Afijn krijgen we straks allemaal ruzie en morgen iedereen boos op elkaar.![]()
Maar nee, dat zie ik niet gebeuren. Dus maak je niet druk oma, gaat allemaal gewoon goed.
Ben je niet een beetje vroeg?quote:
2x overstappenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ben je al zo dichtbij of moet je vanuit jouw land 3 x overstappen?
Ohw kijk, mooi zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.
Opa heeft gezegd, dat het goed komt.. Daar vaar ik blind op
Haha, dat is dichtbij. Opa is al in de kroeg.quote:
Ken die vast indrinken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, dat is dichtbij. Opa is al in de kroeg.
Vroeg is relatiefquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje vroeg?
Kan ik mijn vreemde gedrag daar aan wijtenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken die vast indrinken.Vanavond om 19 uur al een dronken D.
Dat wel dan ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik mijn vreemde gedrag daar aan wijten
D.ronkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken die vast indrinken.Vanavond om 19 uur al een dronken D.
quote:
Ach, volgens mij kan D. wel wat hebben, dus zal best meevallenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Woordgrapje.![]()
Dat kan ook nog, ligt ie op de stretcher van Espri te meuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |