Klinkt als een prima dagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:39 schreef Karzai het volgende:
Ik maak er een corona dagje van vandaag
gedouched huispak aan even de kranten van vrijdag en zaterdag doornemen
afwassen, stofzuigen, wasje draaien
pannenkoeken bakken
voetbal kijken
vanavond andijviestamppot met spekjes, blauwe kaas en varkensbraadworstjes
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:20 schreef Karzai het volgende:
Morning bitterbal, werken vandaag of ben je al gestopt?
tot de lunch ongeveer.quote:
Heb je een nieuwequote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot de lunch ongeveer.
lang genoeg om de nieuwe racefiets uit te testen
nieuwe 2de handsquote:
door mij niet.quote:
Spannendquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door mij niet.
donderdag avond gehaald
We gaan je gescheiden houden van de frikandellen en kroketten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Ben al 2 dagen aan het niezen en loopneus.
' Eerste coronabitterbal in Den Haag'
In snackatainequote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan je gescheiden houden van de frikandellen en kroketten.
Het virus heeft het moeilijker in warme temperaturenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk wel warm in de frituur dan
ik stel voor dat jullie als nietsnacks ook allemaal de frituur in moeten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het virus heeft het moeilijker in warme temperaturen
Ik wil alleen in olijfolie. Dat is beter voor de huidquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie als nietsnacks ook allemaal de frituur in moeten.
Ja is goed.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil alleen in olijfolie. Dat is beter voor de huid
Je kan mij gewoon in de fik steken, doen ze in Australië ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie als nietsnacks ook allemaal de frituur in moeten.
Ik heb het genoteerd :pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan mij gewoon in de fik steken, doen ze in Australië ook
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:50 schreef Karzai het volgende:
Die dacht zeker dat het een wombat was met een zacht vachtje
Die slang ziet de warmte toch? Misschien kwam de handdoek net uit de drogerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat die slang een brilletje nodig heeft, ik bedoel ik eet toch ook niet de lepel op in plaats van het bord soep.
Koffie
Geef mij maar gewoon een vrouw hoor..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Warme handdoeken zijn we fijn om mee te vrijen.
Warme handdoeken zeuren minder.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een vrouw hoor..
En dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Het is een schrikkeldag, iedereen het schrikkeldansje doen
Ergens ben ik wel blij dat het plaatje het niet doet denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
handdoek van uitstraling
[ afbeelding ]
Doet die het nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat het plaatje het niet doet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |