En toen hadden ze ook al geen mondkapjesquote:Op zondag 19 april 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
Ja wat je al niet met een dremel en een bandschuurmachine kan doen.
Dat is wel heel ernstigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor de liefhebbers: dit is dan misschien ook leuk: my feet are killing me
Ik vond het wat veel drama maar dat is altijd met tlc.
Inderdaad, wel goed om te zien dat het beest het goed maakt na de ingreep.quote:
Dat lijkt op een slasausje wat eruit komt.quote:
Holy shitquote:
Wat een gat ookquote:
quote:
quote:
Zo dat komt er als een tandpasta uit zeg.quote:
Dudequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef Halveprijs het volgende:
Lekker je ooglid uitknijpen. Niet heel vies wel bijzondere locatie.
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:675/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)e7aee.jpg]afbeelding[/url] ]
WTF HOE DAN. Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen pus, heel goor, beetje fauna en WOW![]()
Ik vind dat ik hem moest delen. Klikken op eigen risico en misschien niet net voor het eten
Blij dat ik je blij heb gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:37 schreef Molo het volgende:
Ik zie wel degelijk pus eromheen
Tevens sowieso niet teleurgesteld
Ik keek dit om 4 uur in de nacht, waarvoor dank
Ook alle commentaren gelezen
Uitdagingquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef quirina het volgende:
Als je nose worms intypt …kotsen gegarandeerd!
Heeft misschien te maken met hun bevoegdheden? Dat zij geen incisies mogen maken die een hechting vereisen of zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:26 schreef Vlinder het volgende:
Waarom maken ze die gaten nou nooit wat groter?![]()
Ja, nou je kunt niet álles hebben hequote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:01 schreef quirina het volgende:
Ze zijn wel bevoegd om iemandachter te laten met een gezicht vol grote poriën en littekens.
Blijkbaar werd deze video te goor gevonder door jijbuis en was verwijderd. Alternatieve link?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen pus, heel goor, beetje fauna en WOW![]()
Ik vind dat ik hem moest delen. Klikken op eigen risico en misschien niet net voor het eten
Botfly larven, en de man had een gecompromitteerd immuunsysteem door kankerbehandeling begreep ik uit de comments. Dus makkelijkere 'host' ervoorquote:Op woensdag 10 april 2024 19:49 schreef quirina het volgende:
Maar hoe kom je aan een verzameling larven in je neus?
Dat is nou mijn vraag.
Fixed that for youquote:Op donderdag 18 april 2024 07:30 schreef Filosoofert het volgende:
Echt het goorste topic ever.
Tevens tvp
Thanks had het niet gesehenquote:
Oh heeeeerlijk, als ik gepensioneerd ben en nog steeds goed kan zien ga ik 100% zeker een bedrijfje beginnen en alleen maar zwarte mee-eters zoals deze weghalen. Fantastischquote:
Da's wel een bijzondere plek voor zo veel mee-eters...quote:
Goeie god. Die zag ik niet aankomen. Écht een knuppeltje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:42 schreef Vlinder het volgende:
Allemachtig wat een knuppel zit daar verstopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |