Oh zo rigoreus vind ik dat helemaal niet, eerder een vergiet dan een effectief filter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Iedereen (of in ieder geval iedereen uit risico-gebieden) z'n temperatuur opnemen en degene met koorts testen. Is rigoureus maar zo pakken ze het in China ook aan, iedereen die van of naar het gebied reist wordt de temperatuur van opgenomen.
En mensen uit alle andere leeftijdscategorieenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:54 schreef PP_Sound het volgende:
En ondertussen lopen er in A'dam waarschijnlijk al wel wat aangestoken kinderen rond
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:51 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik zou ze nog even uitleggen wat de stiltecoupé is, want dat snappen die huishoudbeurstypes meestal niet.
Het is in ieder geval effectiever dan helemaal niet controlerenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oh zo rigoreus vind ik dat helemaal niet, eerder een vergiet dan een effectief filter.
Men volgt een protocol dat meer geschikt is voor bijvoorbeeld een Nederlander die in Afrika besmet is geraakt met een inheemse ziekte. Zodra je die afzondert en contactenonderzoek hebt gedaan is het risico voor de bevolking extreem klein, want er reizen niet zoveel Nederlanders naar de Afrikaanse gebieden waar de ziekte heerst.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit. Het is een virus waarbij je feitelijk een week tot 2/3 weken achter de feiten aanloopt en met zo’n laks beleid is de kans ontzettend groot dat hier binnen die 2/3 weken het aantal geïnfecteerden enorm groeit.
Moet je dan elke stad of elk dorp afsluiten? Dat wordt erg lastig. Maar men zou kunnen beginnen om mensen wél te testen, om zo vroege besmettingen te spotten en zo hopelijk net op tijd te kunnen zijn met maatregelen tot lokale of toch een groter gebied qua quarantaine
Veel tips, bedankt. Ik heb mijn vrouw kunnen overhalen niet te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:51 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik zou ze nog even uitleggen wat de stiltecoupé is, want dat snappen die huishoudbeurstypes meestal niet.
(Een) Uitslag is dan ook heel vervelend om te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef trein2000 het volgende:
Testen is goed maar er komen uitslagen van en daar moet je maatregelen op nemen.
De chef-Corona van het kabinet dames en heren.
Jullie werken ook niet? Geen collega's die met het openbaar vervoer reizen? Geen kinderen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Veel tips, bedankt. Ik heb mijn vrouw kunnen overhalen niet te gaan.
Het is zo treurig dat het gewoon lachwekkend isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef trein2000 het volgende:
Testen is goed maar er komen uitslagen van en daar moet je maatregelen op nemen.
De chef-Corona van het kabinet dames en heren.
Uitslag jeukt zo ergquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
(Een) Uitslag is dan ook heel vervelend om te hebben.
Veel kinderen bij elkaar is een recept voor snelle virusverspreiding.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En mensen uit alle andere leeftijdscategorieen
En Dld heeft 2.5x zoveel ziekenhuisbedden per inwoner dan Nederland. Hier heeft het geen zin om te testen, want vervolgens kunnen we toch niets met zieken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Uhh nee, NL is veel kleiner, dichter bevolkt, meer internationaal gericht en de bevolking is minder gezagsgetrouw.
Dat en onze voorraad raakt nu al op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:01 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
En Dld heeft 2.5x zoveel ziekenhuisbedden per inwoner dan Nederland. Hier heeft het geen zin om te testen, want vervolgens kunnen we toch niets met zieken.
https://en.wikipedia.org/(...)ies_by_hospital_beds
Nee joh, zou je zeggen? Voor zo'n inzicht moet je echt viroloog zijn!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
Ab Osterhaus bij Op1, vindt dat we hier misschien wel iets te relaxt zijn.
Dacht hij de afgelopen dagen nog meedeed met die 'niks aan de hand poppenkast'?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee joh, zou je zeggen? Voor zo'n inzicht moet je echt viroloog zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |