Je kunt jezelf idd prima laten invriezen, maar die ijs-spikes die alle cellen van je lichaam (en dus ook hersenen) doorboren zijn nog wel ff iets van een dingetje, zeg maar....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Je kan jezelf toch invriezen? Ik laat mij graag een jaar invriezen en dan volgend jaar als de ellende weg is weer laten ontdooien 😄😄
Wat een manier om aan je einde te komenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn vrouw en moeder willen morgen naar de huishoudbeurs..... moet ik ze na morgen nog binnenlaten?
Goeie troll welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:14 schreef Sfancta het volgende:
Krijg migraine van het denken van wat ons te wachten staat...
Duitsland doet er alles aan om de verspreiding in te dammen, Nederland doet zo min mogelijk en loopt het risico straks een coronabrandhaard te worden. Ik denk niet dat de Duitsers daar blij van worden.quote:
Grenzen dicht? Iedereen tweeweken vastzetten? Wat wil je nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:15 schreef MichaelPallada het volgende:
Meer controles aan grens Duitsland
Duitsland gaat meer controles uitvoeren aan de grens om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Een crisiscomité van de regering heeft dat besloten.
Ook moeten reizigers uit zwaar getroffen landen als Italië, Iran, Japan en Zuid-Korea bij aankomst informatie geven over hun gezondheidstoestand. Tot dusver was dat alleen van toepassing op reizigers vanuit China.
De Duitse spoorwegbedrijven moeten melding maken van reizigers met verdachte symptomen.
RIVM, wake the fuck up!!
Lukt ze wel aardig goed dan eh, tot dusver. Goede aanpak wel. Op hoeveel staan ze nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Duitsland doet er alles aan om de verspreiding in te dammen, Nederland doet zo min mogelijk en loopt het risico straks een coronabrandhaard te worden. Ik denk niet dat de Duitsers daar blij van worden.
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Goeie troll wel
Maar het is wel duidelijk aan het worden dat het al over een veel groter gebied verspreid was dan die paar dorpjes die in lockdown zijn. Die Nederlandse patienten waren ook gewoon in Milaan geweest, als ik het goed begrepen heb. En Milaan is niet in lockdown.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:16 schreef Maver24 het volgende:
Is noord italie nog steeds in lockdown zodat er uberhaubt geen mensen meer vandaan kunnen komen naar nederland bijvoorbeeld?
Ik vrees dat het komt door de uitgangspunten van de GGD. Die gaan er nog steeds vanuit dat je een besmet persoon moet hebben ontmoet die de 2 Nederlanders zijn of mensen uit China, Singapore, Zuid-Korea, Iran of Noord-Italië. Natuurlijk zijn er ook gevallen buiten deze gebieden, dus vroeg of laat kan de GGD deze uitgangspunten niet meer blijven hanteren. Zeker in het grensgebied waar er veel meer contact is tussen Nederlanders en de besmette gebieden, dan tussen bijvoorbeeld Iran en Nederland. Het is erg laks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:04 schreef huisduif het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik de huisarts gebeld. Die heeft overlegd met de GGD en besloten niets te doen. Dus blijf ik maar uit mezelf thuis zitten..
Het zit nu nog in een relatief dun bevolkte uithoek van Duitsland dat willen ze zo houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Duitsland doet er alles aan om de verspreiding in te dammen, Nederland doet zo min mogelijk en loopt het risico straks een coronabrandhaard te worden. Ik denk niet dat de Duitsers daar blij van worden.
Wegversperringen en scherpschutters op de daken natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Grenzen dicht? Iedereen tweeweken vastzetten? Wat wil je nu?
37 besmettingen in NRWquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lukt ze wel aardig goed dan eh, tot dusver. Goede aanpak wel. Op hoeveel staan ze nu?
Italie heeft echt een blunder begaan en dat geeft nu de gevolgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar het is wel duidelijk aan het worden dat het al over een veel groter gebied verspreid was dan die paar dorpjes die in lockdown zijn. Die Nederlandse patienten waren ook gewoon in Milaan geweest, als ik het goed begrepen heb. En Milaan is niet in lockdown.
Iedereen die hoest afknallen. Is iedereen hier gerust gesteld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wegversperringen en scherpschutters op de daken natuurlijk.
Nu zou het daar de afgelopen dagen ook prachtig vakantieweer geweest zijn met speeltuinen vol spelende kinderen. Geef die mensen eens ongelijk!quote:
Zonde, want daar wordt je weerstand niet beter op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Ik slaap al weken slecht ervan. Sinds de eerste storm nog slechter.
Hoe weet je dat Nederland zo min mogelijk doet? Heb je informatie van binnenuit? Of is dat gewoon je onderbuik?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Er moeten in Italië veel meer mensen besmet zijn dan bekend. Het is onmogelijk dat zoveel toeristen het oplopen, vanwege een paar dorpjes in Italië.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Italie heeft echt een blunder begaan en dat geeft nu de gevolgen.
Ben het wel met deze poster eens en ja dat is onderbuik maar dat komt omdat onze overheid naar mijn gevoel in heel veel gevallen veel te naief handelt. Deal met Erdogan om maar een hot topic voorbeeld te noemen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Nederland zo min mogelijk doet? Heb je informatie van binnenuit? Of is dat gewoon je onderbuik?
Heel italie moet in lockdown. Door hun is Europa de sjaakquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er moeten in Italië veel meer mensen besmet zijn dan bekend. Het is onmogelijk dat zoveel toeristen het oplopen, vanwege een paar dorpjes in Italië.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heel italie moet in lockdown. Door hun is Europa de sjaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |