We vinden dit soort dingen ondertussen normaal, maar sta er gewoon even bij stil hoe compleet idioot dit eigenlijk is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Corona is een hoax van de Dems (volgens Trump).
Niets aan de hand
Ja klopt, ik heb ook veel van Mike Leigh gezien. Deze is van Ken Loach toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die heel realistische films toch? Dan kan je deze denk ik ook wel waarderenJe wordt er alleen echt niet vrolijk van.
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
Op de terugweg nog boodschappen gedaan en toen zag ik Old Amsterdam bitterballen liggen en die moest ik na het gesprek gisteren uiteraard gewoon meenemen
Ja klopt, van Ken Loach!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb ook veel van Mike Leigh gezien. Deze is van Ken Loach toch?
En maakt me niet uit, ik kijk geen films om vrolijk te worden
Waren ook nog eens 2 zakken voor de prijs van 1quote:
Haha ik heb Mr. Turner ook in een filmhuis gekekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, van Ken Loach!Nu je toch over Mike Leigh begint; het gezin uit de film heette Turner en ik zag de film in dezelfde zaal waar ik toen ook Mr Turner zag
Was even toevallig.
Mooi zo!
Ik ga vanavond zitten stressen tussen de verschillende NSF'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb zowaar best zin in WIDM vanavond, stop de persen
Vooral omdat er iemand uitgaat en we dan eigenlijk weer eens meer weten.
Oehquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)phatipark-52-h-en-i/
Vind die plantenkamer leuk [ afbeelding ]
Daar kunnen die plantenpotten wel tegen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Alleen jammer van dat doorzichtige plafond. Dan ben ik bang voor pottenkijkers
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar kunnen die plantenpotten wel tegen.
Dat hoort wel een beetje bij een serre hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Alleen jammer van dat doorzichtige plafond. Dan ben ik bang voor pottenkijkers
Nou...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar kunnen die plantenpotten wel tegen.
Ik denk dat ze die andere bedoelt in het huis zelfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij een serre he
Dan nog. Als ik ooit een huis met een serre wil, dan moeten er geen huizen omheen staan, of de bovenkant wordt afgedekt. Ik wil niet bekeken wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij een serre he
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:59 schreef Cee het volgende:
Hierbij een vrolijk chanson, speciaal voor @:ijs_beer.
@:ijs_beer
Oh, of toch niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die andere bedoelt in het huis zelf
Ah! Die had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die óókquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Foto's bekeken. In het huis zie ik weinig zorgwekkende glazen plafonds. Wél een bijzondere badkamerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |