Z'n baan.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef SteelDogg het volgende:
Dom dat hij zichzelf niet heeft aangegeven. Nu zal hij én gepakt worden én zal dit consequenties hebben wat betreft zn baan en sociale omgeving.
En een paar stompen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:51 schreef Mar_an het volgende:
Ik heb dit ook meegemaakt vorig jaar. Heel naar. Dit soort mannen hebben psychische hulp nodig.
Staat die even voor lul. Je zou maar gaan solliciteren en je foto op het internet staat als treinrukker. Maar iets zegt me dat deze man daar schijt aan heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:40 schreef maily het volgende:
Politie deelt foto van verdachte schennispleger in trein
[..]
Misschien is het geen "Nederlander" ..... voor zover ik weet is deze foto alleen in Nederland gedeeld ...quote:Op zondag 8 maart 2020 14:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Staat die even voor lul. Je zou maar gaan solliciteren en je foto op het internet staat als treinrukker. Maar iets zegt me dat deze man daar schijt aan heeft.
Laatste kan gemakkelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Staat die even voor lul. Je zou maar gaan solliciteren en je foto op het internet staat als treinrukker. Maar iets zegt me dat deze man daar schijt aan heeft.
Ja dat zou ook nog kunnen. Al weet je het nooit met dit soort gestoorde luiquote:Op zondag 8 maart 2020 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het geen "Nederlander" ..... voor zover ik weet is deze foto alleen in Nederland gedeeld ...
Als het wel een Nederlander is zouden zijn vrienden hem er wel attent op hebben gemaakt ....
Of zijn moeder
Doe mij es ff een link want kan hem niet vinden?!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ah hij staat ook op DumpertEens kijken hoelang het duurt voor het Dumpertopsporingsteam hem te pakken heeft
Je moet NSFW aanzettenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Doe mij es ff een link want kan hem niet vinden?!
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je moet NSFW aanzettenGeen idee waarom hij onder NSFW staat, maargoed
![]()
https://www.dumpert.nl/item/7857153_ad899a70
Oja, daar staatie ook natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 15:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Staat er goed op. Zal hij het politiebericht gemist hebben? Consequenties waren toch vrij duidelijk en je weet dat je een groot podium gaat krijgen als de beelden herkenbaar worden gemaakt.
Dumpert als podium wordt je in dit geval niet vrolijk van.
Ja zal best, hopelijk wordt deze dwaas keihard aangepakt. Maar ja, het zal wel weer 40 uurtjes taakstraf voorwaardelijk worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Die is binnen een dag opgespoord of hij geeft zich zelf aan!
Dat zal, maar ik weet niet wat voor straf er voor zoiets staat... (Pik laten zien en klap op kont.)quote:Op zondag 8 maart 2020 17:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja zal best, hopelijk wordt deze dwaas keihard aangepakt. Maar ja, het zal wel weer 40 uurtjes taakstraf voorwaardelijk worden.
Misschien was dit wel een fan van haar en heeft ze aangifte gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:33 schreef ludovico het volgende:
Op de één na grootste video website van de planeet (denk ik?) staan ook fimpjes van een Nederlandse treinreizigster die ook graag haar geslachtsdeel laat zien in de trein.
Dutchemma heet ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |