https://www.ad.nl/buitenl(...)oronavirus~ab1c0523/quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal Italie links.... maar wat is eigenlijk de reden dat t in Italie zou enorm gestegen is? Hebben die dan weer giga China links gehad of zo? Heb dat ff gemist.
Dat is toch gewoon gelul en dikke bullshit en fake news en alles?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 16:36:01WHO chief Tedros describes outbreaks as "linked epidemics," says there's no evidence coronavirus is spreading freely and "we still have a chance of containing" it https://t.co/O3CRuIR0Bc reageer retweet
Die WHO gast kan ik al niet meer serieus nemen door zijn China riedeltje een paar weken terugquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 16:36:01WHO chief Tedros describes outbreaks as "linked epidemics," says there's no evidence coronavirus is spreading freely and "we still have a chance of containing" it https://t.co/O3CRuIR0Bc reageer retweet
Kijk, dat is nou een modern ontwikkeld land waar je als burger kunt vertrouwen op autoriteiten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Hadden wij dit maartwitter:koryodynasty twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 15:35:15South Korea has gone through over 10,000 COVID-19 tests today. People who have any slightest of symptoms (or not) can even get themselves tested at these testing drive-thru stations. The whole process takes 10 mins.I'm in awe.Footage via MBC. https://t.co/rQTDkK0Ujx reageer retweet
Ben blij dat ik in januari op vakantie ben geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:39 schreef Revanches het volgende:
Dus eigenlijk wordt aanbevolen om niet te gaan reizen.
Precies. China had een kans om een uitbraak te voorkomen en heeft dat in december al nagelaten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die WHO gast kan ik al niet meer serieus nemen door zijn China riedeltje een paar weken terug
In media verschijnen is voor dit soort instanities vooral mensen weer gerust stellenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon gelul en dikke bullshit en fake news en alles?
In Duitsland hebben ze al toegegeven dat er nieuwe besmettingen bij komen waarbij geen enkele link met eerdere of Italië te leggen is.
Dit virus is wel degelijk vrij en we gaan dat niet containen. Met geen mogelijkheid.
Oh en later ook Chinees nieuwjaar en de massale volksbewegingen daaromtrent doodleuk grotendeels door laten gaan. (Net zoals de autoriteiten hier carnaval.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. China had een kans om een uitbraak te voorkomen en heeft dat in december al nagelaten.
Iedereen die dood gaat hieraan komt door de Chinezen die bang waren voor gezichtsverlies
Het kan wel wezen, maar onder de streep is het gewoon gelul.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
In media verschijnen is voor dit soort instanities vooral mensen weer gerust stellen
Met fakenews en nepberichten bedoelen ze de objectieve waarheid, waarmee zij in oorlog zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:45 schreef vosss het volgende:
"het virus is niet onze grootste vijand, maar fakenews en nepberichten zijn onze groootste vijand".
Ik vind dat ze, als alles achter de rug is, een flinke schadevergoeding moeten betalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. China had een kans om een uitbraak te voorkomen en heeft dat in december al nagelaten.
Iedereen die dood gaat hieraan komt door de Chinezen die bang waren voor gezichtsverlies
Compleet nieuw als ontstaan uit het niets?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Bestaande virussen muteren ieder jaar, echter is dit virus compleet nieuw. Daarom heeft iedereen ook nul weerstand tegen dit virus.
De Italiaanse overheid nuquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
Wanneer komt Italië met een nieuw cijfers? Gister om 12 en 18 uur.
Ze gaan vanaf nu maar 1 keer per dag een update geven. Om 5 uur dacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
Wanneer komt Italië met een nieuw cijfers? Gister om 12 en 18 uur.
De lichtere dagen komen er aan. Nog even volhouden. Dit waait wel weer een keer over hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:48 schreef Sfancta het volgende:
Heb sinds die storm Ciara een idee dat het naar de klote gaat met de wereld. Alles is zo donker, zowel buiten als het nieuws.
Ben totaal niet gedeprimeerd, maar zo'n gevoel heb ik, die als een grote deken over ons heen ligt. Nog nooit eerder gehad.
Laat die Chinezen eerst maar eens met de echte cijfers naar buiten komen voordat ze een grote bek op zetten van kijk oneens goed bezig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:48 schreef joyvke het volgende:
Als het influenze was hadden ze een pandemic uitgeroepen, maar voor nu zien ze er nog geen nood in, omdat het nog contained kan worden - zoals China heeft laten zien.
Ik denk dat ze de tel zijn kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze gaan vanaf nu maar 1 keer per dag een update geven. Om 5 uur dacht ik.
Airco geeft vaak ook erg droge lucht. Ik vraag mijn daarom af of dat (naast het rondblazen van besmette lucht) een extra risicofactor is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Volgens de studies die ik gelezen heb is vooral de relatieve (lucht)vochtigheid bepalend, en (wat me verbaasde) overleven (of blijven ze langer in de lucht zweven?) de meeste airborne virussen langer wanneer die laag is. Dat is (indoor) vooral in de winter het geval (omdat de RV daalt wanneer de buitenlucht binnen komt en opgewarmd wordt: 100% RV bij 0°C zakt tot minder dan 30% bij 23°C).
Ligt niet alleen aan China. Alle vliegmaatschappijen bleven luchtig doorvliegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |