Meerdere problemen. Economie, strubbelingen met Amerika, een zieke bevolking en een zieke regering.quote:
Er zijn talloze 'Spelden' in zuid-korea die altijd de meest vreemde berichten hebben over noord-korea, die westerse media soms gewoon overnemen. Zoals dat Kim zijn oom aan honden gevoerd zou hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, elk gruwelverhaal over Noord-Korea wordt wel door iemand geloofd.
En dat hij volgens de staatsmedia op het oppervlak van de zon gelopen zou hebben enzo,quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er zijn talloze 'Spelden' in zuid-korea die altijd de meest vreemde berichten hebben over noord-korea, die westerse media soms gewoon overnemen. Zoals dat Kim zijn oom aan honden gevoerd zou hebben.
Afschrijven dan maar hè. Al mogen de vrouwen wel eerst hier komen (na wat testjes).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meerdere problemen. Economie, strubbelingen met Amerika, een zieke bevolking en een zieke regering.
Ik zit ook te zoeken... maar BNO stuurt normaal niet zomaar zo'n bericht eruit zonder dat echt ergens gehoord te hebben. Misschien op BBC (TV)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Waar staat dat op de bbc dan? Zie het nergens
En dat de staatsmedia gezegd zouden hebben dat Noord-Korea wereldkampioen voetbal is geworden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat hij volgens de staatsmedia op het oppervlak van de zon gelopen zou hebben enzo,
Ik heb daar een paar jaar geleden ook gezwommen. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:11 schreef Nadelspiel het volgende:
Besmette Duitser zwom dagenlang in Europa's grootste zwemparadijs
Bron: Telegraaf
Ik zie het ook nergens staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zit ook te zoeken... maar BNO stuurt normaal niet zomaar zo'n bericht eruit zonder dat echt ergens gehoord te hebben. Misschien op BBC (TV)
Grote kans dat zwemparadijzen de komende tijd slechte tijden gaan meemaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar jaar geleden ook gezwommen. Komt wel heel dichtbij zo.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Afschrijven dan maar hè. Al mogen de vrouwen wel eerst hier komen (na wat testjes).
Ik had het over Zuid-Koreaanse satire he. Jullie over Noord-Koreaanse propaganda. Hoewel je die 2 zo kan uitwisselen vaakquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de staatsmedia gezegd zouden hebben dat Noord-Korea wereldkampioen voetbal is geworden.
Ik heb het ook over dingen die in westerse media werden gemeld, maar waarvan het bijzonder twijfelachtig is of de Noord-Koreaanse staatsmedia dat wel echt gemeld hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had het over Zuid-Koreaanse satire he. Jullie over Noord-Koreaanse propaganda. Hoewel je die 2 zo kan uitwisselen vaak
Ja dat van op de zon lijkt me ook wel satire, maar hier op FOK! werd toentertijd aangenomen dat het daar echt op tv gezegd zou zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had het over Zuid-Koreaanse satire he. Jullie over Noord-Koreaanse propaganda. Hoewel je die 2 zo kan uitwisselen vaak
Snap hem nuquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van op de zon lijkt me ook wel satire, maar hier op FOK! werd toentertijd aangenomen dat het daar echt op tv gezegd zou zijn.
Wij hebben ook onze voorraadkast goed bijgevuld. Drinken, eten, wc rollen etcquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:17 schreef asco het volgende:
Benieuwd wat dit weekend gaat brengen.
Net nog wat bijgekocht.
Winkels waren druk (net over de grens BE/NL) maar alles nog ruim op voorraad.
Wel aantal met een zeer volle kar.
Denk dat zeker de helft daarvan gewoon op vrijdag de grote boodschappen doet.quote:
Ja wij gaan morgen of overmorgen ook weer ff boodschappen doen, en dan gaan we ook wel ff wat extra blikjes van 't één of 't ander inslaan, en een paar pakken pasta met bijbehorende saus enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:17 schreef asco het volgende:
Benieuwd wat dit weekend gaat brengen.
Net nog wat bijgekocht.
Winkels waren druk (net over de grens BE/NL) maar alles nog ruim op voorraad.
Wel aantal met een zeer volle kar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |