Of narcistische trollenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over dit virus zeker, zitten nogal veel kinderen in dit topic, met van die kinderachtige emo's
hoezo raar, hij was eerder dan het RIVM en dat kunnen ze niet hebben. RIVM moet de enige spreekbuis zijn, dus ging dat acc door de shredder heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ff terug gezocht, maar je hebt gelijk![]()
Maar ik blijf het raar vinden dat dat account plotseling is verwijderd
Die rigoureuze maatregelen zijn vooral belangrijk in landen met niet zo’n hele goede gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb je het idee dat Nederland het nu beter aanpakt? Want vooralsnog handelt Nederland ook niet op de manier waartoe de WHO gisteren nog opriep. Die zeiden namelijk dat het heel belangrijk was om gelijk rigoureuze maatregelen te nemen om verspreiding in te dammen. Dat doet Nederland duidelijk niet, met hun papieren protocollen en de lakse houden t.o.v. de carnavalsviering.
die heb ik, wat is jou med achtergrond?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder medische achtergrond zijn die nauwelijks te begrijpen laat staan juist te interpreteren.
Ja en je vindt het opvallend dat het de een harder treft dan de ander.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik lees al 2 maanden lang medische artikelen en publicaties over dit virus
WHO zegt echt wat anders, die pleit in een persco (gisteren) voor een "agressieve aanpak" in alle landenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die rigoureuze maatregelen zijn vooral belangrijk in landen met niet zo’n hele goede gezondheidszorg.
Kan zijn op basis van hun onderzoek. Ik ga er nog steeds van uit dat ze weten wat ze doen en niet zullen liegen over eventuele besmettingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik grotendeels, maar het is absoluut niet uitgesloten dat men zonder symptomen besmettelijk is, want dat staat nota bene zelfs op hun eigen site dat dat niet is uitgesloten.
Dus kan je het imho ook niet stellig zeggen. En dat doen ze wel steeds op tv, in kranten etc. En dat vind ik zelf wel kwalijk.
ze zeggen eigenlijk, je bent zelf verantwoordelijk of je naar grote evenementen gaatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb je het idee dat Nederland het nu beter aanpakt? Want vooralsnog handelt Nederland ook niet op de manier waartoe de WHO gisteren nog opriep. Die zeiden namelijk dat het heel belangrijk was om gelijk rigoureuze maatregelen te nemen om verspreiding in te dammen. Dat doet Nederland duidelijk niet, met hun papieren protocollen en de lakse houden t.o.v. de carnavalsviering.
“Dat kunnen ze niet hebben”quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo raar, hij was eerder dan het RIVM en dat kunnen ze niet hebben. RIVM moet de enige spreekbuis zijn, dus ging dat acc door de shredder heen.
Zie niks over ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel knap als hij het gelogen heeft. Hij beschreef de man, hij wist in welk ziekenhuis hij lag en hij wist waar hij was geweest. Zal wel toeval zijn.
Je bent arts? Ik niet, ik ben techneut.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heb ik, wat is jou med achtergrond?
Ja, want in Nederland is de gezondheidszorg geweldig. Wij zijn helemaal voorbereid op een epidemie. Bedden zat, ziekenhuizen zat, verplegend personeel zat. Gewoon blijven roepen dat er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die rigoureuze maatregelen zijn vooral belangrijk in landen met niet zo’n hele goede gezondheidszorg.
Hoe kom je daar bij? Dat is helemaal niet hoe de WHO er over denkt! Die hadden het JUIST over onwikkelde landen die voor verrassingen kunnen komen te staan als ze te laks zijn. En dat dat al een keer gebeurd was (doelend op Italie, denk ik).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, dat zien we in Italie wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs het tijdstip wat hij noemt klopt niet. Het was op de landelijke televisie, bijna een uur eerder en dat was al de tweede testquote:
Nederland staat 3e op de WHO ranglijst voor best voorbereid op een epidimie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want in Nederland is de gezondheidszorg geweldig. Wij zijn helemaal voorbereid op een epidemie. Bedden zat, ziekenhuizen zat, verplegend personeel zat. Gewoon blijven roepen dat er niets aan de hand is.
het is wel zo we hebben het echt goed hierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want in Nederland is de gezondheidszorg geweldig. Wij zijn helemaal voorbereid op een epidemie. Bedden zat, ziekenhuizen zat, verplegend personeel zat. Gewoon blijven roepen dat er niets aan de hand is.
Ik hoop dat ze een cirkeltje rond de microfoon hebben gevormd op het HQ en flink hebben lopen blazen en diep inademen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef Jojoke het volgende:
De NOS sprak ook een vrouw in Loon op Zand die overduidelijk een zware verkoudheid heeft en die vertelde dat ze de man tijdens het carnaval heeft gesproken. Ik hoop dat ze de microfoon ontsmet hebben na het interview
Ook niet over man of vrouw, dit was een mazzeltje voor die "dokter". Tot het moment dat er iemand uit Uden/Veghel bevestigd wordt binnen nu en 2 dagenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie niks over ziekenhuis.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |