Toch wel prettig dat je, in geval van longonsteking, dat kleine beetje capaciteit dat je nog over hebt, een beetje deftig dicht kunt asfalteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:55 schreef Tengano het volgende:
Was net bij de ALDI en ook de rekken van de rookwaren leken behoorlijk aangevreten. Niet het eerste waar je aan zou denken als je gezondheid risico loopt
Die hebben vingers.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:05 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom staan er geen baterijen in die lijstjes in de OP!? Of hoeven vrouwen niet te overleven!?
Je hebt gauw RSI te pakken, hoor. En in deze drastische tijden is er geen arts beschikbaar om je even te helpenquote:
Scheelt dat ik zelf een medische opleiding heb om dat te verhelpenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je hebt gauw RSI te pakken, hoor. En in deze drastische tijden is er geen arts beschikbaar om je even te helpen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:44 schreef hjansen82 het volgende:
Alles is uitverkocht in supermarkt :
[ afbeelding ]
Courgettes hebben toch van die prikkelende microhaartjes!? Of vind je dat stiekem juist wel lekker!?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Scheelt dat ik zelf een medische opleiding heb om dat te verhelpen![]()
Plus genoeg courgettes heb ingekocht
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geef jezelf anders De meeste mensen deugen cadeau.
Klopt. Zou mijn hele leven vasthouden aan het negatieve. Alle positieve statistieken zijn fake. Waarom is er anders alleen negatief nieuws te zien op tv!!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:28 schreef HoldOnTight het volgende:
Sorry, maar linkse deugers zijn echt de laatste mensen waar je naar moet luisteren in een noodsituatie. Aardige mensen hoor, maar ze zijn gewend om vervelende waarheden weg te drukken.
Ik ben normaal gesproken juist best optimistisch. Het heeft me ook wel wat tijd gekost om te accepteren wat er aan de hand is. Maar als je iets aan ziet komen, je steeds meer bevestigingen ziet dat het een reeel gevaar is moet je toch echt gaan handelen, ook al denkt 90% van Nederland dat je gek bent. (toen ik 3 weken geleden begon dacht nog 99.9% dat dus we gaan al vooruit)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:44 schreef Fok-it het volgende:
Klopt. Zou mijn hele leven vasthouden aan het negatieve. Alle positieve statistieken zijn fake. Waarom is er anders alleen negatief nieuws te zien op tv!!
En wat is er aan de hand? Nieuwe Spaanse griep? Einde ter tijden? Een complot van wereldleiders om de bevolking in te perken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Het heeft me ook wel wat tijd gekost om te accepteren wat er aan de hand is.
Een potentieel zeer heftige pandemie waarvan we nog niet weten hoeveel slachtoffers die gaat maken. Ik ben persoonlijk bang dat het heftiger wordt dan de Spaanse griep. Zo ja, dan zullen we ons leven flink moeten veranderen om te overleven. De eerste stap is zorgen dat je niet in de eerste golf zit, dan zien we wel weer verder.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat is er aan de hand? Nieuwe Spaanse griep? Einde ter tijden? Een complot van wereldleiders om de bevolking in te perken?
Wat wijst erop dat dit heftiger zal gaan worden dan de Spaanse griep? En je denkt niet dat de wetenschap tegenwoordig een stuk vooruitstrevender is met het oog op een vaccin dan in begin 20ste eeuw?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:24 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Een potentieel zeer heftige pandemie waarvan we nog niet weten hoeveel slachtoffers die gaat maken. Ik ben persoonlijk bang dat het heftiger wordt dan de Spaanse griep. Zo ja, dan zullen we ons leven flink moeten veranderen om te overleven. De eerste stap is zorgen dat je niet in de eerste golf zit, dan zien we wel weer verder.
Ik ben niet zo van de complotten en het einde der tijden zal het wel niet worden.
Wel mogelijk: TEOTWAWKI (The End Of The World As We Know It)
Ik kan dat niet bewijzen, maar er zijn geruchten uit China die daar op wijzen. Dat zou in ieder geval de extreem harde reactie van de Chinese overheid verklaren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wijst erop dat dit heftiger zal gaan worden dan de Spaanse griep?
Natuurlijk denk ik dat wel. Ik hoop dat ze met vereende krachten iets weten te realiseren. Maar zelfs de meest optimistische verhalen hebben het over 12 maanden. Vergeet ook niet dat het in 40 jaar nooit gelukt is om een HIV vaccin te maken en bij Ebola duurde het 10 jaar.quote:En je denkt niet dat de wetenschap tegenwoordig een stuk vooruitstrevender is met het oog op een vaccin dan in begin 20ste eeuw?
Italiëquote:
Nederland is inmiddels 200% gestegen ten opzichte van die afbeelding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |