Ja wij kregen op precies hetzelfde moment het bericht dat de eerste besmetting er was. Precies hetzelfde moment...twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
De beste man is woensdag opgenomen. Hij kan na een negatieve test op dinsdag naar huis zijn gestuurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
omdat hij de waarheid sprak?
Jij maakt je eigen nieuws hè
Twee dagen geleden kondigde hij inderdaad het eerste positieve geval aan. Niks over Tilburg, dat verzin jij er maar geen bij
De tweet
Daarna zijn tweettwitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
De man uit Tilburg, is een dag later opgenomen in het ziekenhuis. Dus het gaat niet om dezelfde mantwitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 08:00:31Apparently pt was admitted to hospital with pneumonia and breathing difficulties. Pt visited northern Italy 1 week ago. Was tested. First test NEGATIVE, will be tested again today. Seems to be a falls alarm at last. #COVIDー19 #coronavirus https://t.co/ceQ7ITXFd5 reageer retweet
Daarnaast. Wie is die Jacco S? Er is geen cardioloog onder die naam.
Maar ga vooral meteen beweren dat zijn account geblokkeerd is omdat hij de waarheid sprak![]()
Die tweet van Jacco, is van afgelopen dinsdag. Dat is een dag eerder dan de Tilburger is opgenomen. De Tilburger is woensdag opgenomen. Ik geloof zelfs woensdagavond.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De beste man is woensdag opgenomen. Hij kan na een negatieve test op dinsdag naar huis zijn gestuurd.
https://nos.nl/l/2324870
Aantoonbaar ja?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:30 schreef Za het volgende:
[..]
Het fake nieuws kwam van het RIVM:
[..]
De dokter sprak aantoonbaar de waarheid, dus geen fake nieuws.
Fake news verwijderen aub.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:54 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Geen achternaam schrijven aub.
[/modbreak]
Hij/zij was gisteren ook al bezig in het algemene topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fake news verwijderen aub.
Opruiing verwijderen aub.
TS mag ook gewoon naar /dev/null. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu heeft TS een eigen topic om fakenews te verspreiden in plaats van in die tig topics. En met het topic openlaten kan iedereen TS van repliek voorzien en daarmee wordt veel meer bereikt.
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS mag ook gewoon naar /dev/null. Probleem opgelost.
Zo'n account wordt betrouwbaarder als de niet-corona-tweets ergens over gaan, laten zien dat het een echt persoon is, en verifieerbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef Jojoke het volgende:
Ik had screenshots gemaakt van zijn corona tweets. Hier zijn ze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt. De vraag is of je (nog steeds) in Nederland ingeschreven bent als je in Berlijn werkt. En of Jacco zijn echte voornaam is, of slechts een roepnaam. En of dat überhaupt wat uitmaakt, want wat dat account schreef is nu wel bevestigd. Juist door het weg te halen, wordt het verdacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:04 schreef alpeko het volgende:
Ik kan hem niet verifiëren als in NL ingeschreven cardioloog. Iig niet onder deze naam. Maar dat hadden al meerdere tevergeefs geprobeerd dacht ik
Als je in NL aan de slag wilt wel. Maar gezien de rest van tweets over medische zaken is het wel iemand die werkzaam is en kennis van zaken heeft. Wellicht idd niet zijn echte naam. Of niet in NL ingeschreven. Al kan ik hem op achternaam ook niet zo snel in Berlijn vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat klopt. De vraag is of je (nog steeds) in Nederland ingeschreven bent als je in Berlijn werkt. En of Jacco zijn echte voornaam is, of slechts een roepnaam. En of dat überhaupt wat uitmaakt, want wat dat account schreef is nu wel bevestigd. Juist door het weg te halen, wordt het verdacht.
Juist door het weg te halen heeft er nu een grapjurk de grootste lol.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Juist door het weg te halen, wordt het verdacht.
Er is er dus wel een arts te vinden die in Berlijn werkt? Hij heeft het over een vroegere collega die informatie met hem deelt. Ik gok dat hij eerder in Noord-Brabant heeft gewerkt. Geldt dat ook voor deze Berliner?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat klopt. De vraag is of je (nog steeds) in Nederland ingeschreven bent als je in Berlijn werkt. En of Jacco zijn echte voornaam is, of slechts een roepnaam. En of dat überhaupt wat uitmaakt, want wat dat account schreef is nu wel bevestigd. Juist door het weg te halen, wordt het verdacht.
Deze man had van december tot februari alleen tweets over inhoudelijke cardiologie zaken. Het was geen grapjurk, maar dan weten we nog niet of zijn bronnen wel klopte. Het blijft afwachten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Juist door het weg te halen heeft er nu een grapjurk de grootste lol.
Ik dacht dat dit een serieus subforum was? BNW is verderop.
Ik zit met klapperende knietjes te wachten op de onthullingen in deze vreemde zaak. Wat een spanning, ik houd het bijna niet!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze man had van december tot februari alleen tweets over inhoudelijke cardiologie zaken. Het was geen grapjurk, maar dan weten we nog niet of zijn bronnen wel klopte. Het blijft afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |