Prima, het staat al de hele ochtend gewoon in de hoofdthread, daar heb ik het vandaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:09 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Geen copy paste lijstjes zonder onderbouwing plaatsen aub.
[/modbreak]
Linkje? Haal ik het daar ook weg.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:11 schreef Za het volgende:
[..]
Prima, het staat al de hele ochtend gewoon in de hoofdthread, daar heb ik het vandaan.
Het staat daar meermaals (en nog steeds), plus RIVM reactie etc.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:19 schreef capricia het volgende:
Linkje? Haal ik het daar ook weg.
We hebben niets aan dat soort troep.
Edit: ook daar verwijderd.
Een speculatieve thread waarbij een vage twitrerbron gebruikt wordt die jij ook nog eens aan een doctor wilt hangen om toch deze bron geloofwaardiger te laten lijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:23 schreef Za het volgende:
[..]
Het staat daar meermaals (en nog steeds), plus RIVM reactie etc.
Dit is een speculatieve thread, dat is ook een onderdeel van dit subforum.
Je hoeft hier niet te lezen, er zijn plenty threads in dit subforum.quote:
Dan kan dit topic net zo goed naar bnw gezet worden als het zo speculatief blijkt te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:48 schreef Za het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te lezen, er zijn plenty threads in dit subforum.
Stel dat iedereen in threads die hij/zij niet ziet zitten zijn ongenoegen over betreffende thread gaat posten, wat zou het nut daarvan zijn.
Inmiddels kan dat ene BNW topic ook wel hierheen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan kan dit topic net zo goed naar bnw gezet worden als het zo speculatief blijkt te zijn.
Zijn de andere 80 topics in dit subforum louter gevuld met feiten dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:23 schreef Basp1 het volgende:
Dan kan dit topic net zo goed naar bnw gezet worden als het zo speculatief blijkt te zijn.
twitter:cardio_jacco twitterde op maandag 02-03-2020 om 22:56:43Update: reports of 2 positive corona cases in the vicinity “Nijmegen”. I am still getting serious signs of more than normal pneumonia cases in the “Veghel-Gemert-Uden” region. GGD is not testing, apparently. Community spread is likely to happen in that vicinity. reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:23 schreef Pharkus het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)voetbalfantast/#more
Jacco is af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |