Hij is gewoon een beetje schuw, ik ga er op goed geluk van uit dat het coronavirus ons daar uitsluitend zal raken na het nuttigen van te veel bier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:48 schreef Fernweh het volgende:
Staan er mensen uit noord Brabant op de lijst? Utrecht is overigens ook niet veilig meer en @:Pferdfahrer wil iedereen infecteren.
Ik zit dan in Sevilla, zal dus ongetwijfeld het daar oplopen. Neem wel wat mee terug.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:48 schreef Fernweh het volgende:
Staan er mensen uit noord Brabant op de lijst? Utrecht is overigens ook niet veilig meer en @:Pferdfahrer wil iedereen infecteren.
Denken dat dat tripje door gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:21 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik zit dan in Sevilla, zal dus ongetwijfeld het daar oplopen. Neem wel wat mee terug.
Slim, kun je mooi terug in de lijkenwagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:52 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ga er heen hoe dan ook, dan maar met de bolide.
@Solotovskiquote:Op zondag 15 maart 2020 12:42 schreef Belg het volgende:
Zet mij er maar op,
Maar ik beslis 2 dagen voordien.
Nee, ik ben definitief afwezig helaas. Overigens is het nog maar aankijken of de horeca niet sowieso gesloten wordt tegen die tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt het dat jij definitief naar de definitief aanwezigen kan?
Ja is ook zo, maar goed. We gaan er het beste van proberen te maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nee, ik ben definitief afwezig helaas. Overigens is het nog maar aankijken of de horeca niet sowieso gesloten wordt tegen die tijd.
Persconferentie gezien? Alle 'eet- en drinkgelegenheden' gaan dicht tot 6 april.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar goed. We gaan er het beste van proberen te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |