Loon op Zandquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:09 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat dan ook Carnaval vieren in Tilburg
RIPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:48 schreef Sunri5e het volgende:
Ik krijg net een push-bericht van AD.nl
[..]
Het komt nu wel heel dichtbij hoor!
Niet tegen de bar pissenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als hij besmettelijk was tijdens carnaval is 't game over voor NL. Dan ben ik niet eens van de paniek paniek we gaan allemaal dood, maar tijdens carnaval ontmoet je zo ontzettend veel mensen die de hele dag in de kou en regen hebben gestaan. Plus die wc-deur klinken die door duizenden mensen per dag aangeraakt worden etc...
Wat verwacht je van brabanders?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als hij bewust carnaval is gaan vieren is het echt een achterlijke tyfusmongool.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:09 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat dan ook Carnaval vieren in Tilburg
Ja en Tilburg ligt niet bij Uden/Veghelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:13 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
was dit al besproken hier?
Dat ging toch over een 2e persoon?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja en Tilburg ligt niet bij Uden/Veghel
Ze moeten een voorbeeld nemen aan ons. Hier komt niemand ooit buiten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die nuchtere nederlander instelling om met een lichte griep gewoon overal naar toe te gaan zorgt echt voor zoveel meer besmettingen. Neem het serieus, blijf thuis, niet naar evenementen gaan, niet met ov etc. Maarja iedereen is extreem individualistisch met een na mij de zondvloed mentaliteit. Mensem gaan zelfs nog vrolijk wintersporten of stedentrips naar italië en dan weer aan het werk.
Niks bevestigd toch nog? Persoonlijk vind ik 'ik heb gehoord van een collega dat...' niet overtuigend.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ging toch over een 2e persoon?
Sommige mensen moeten met het OV naar het werk of werken op evenementen etc... Het is niet realistisch dat meteen te stoppen na 1 besmetting.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die nuchtere nederlander instelling om met een lichte griep gewoon overal naar toe te gaan zorgt echt voor zoveel meer besmettingen. Neem het serieus, blijf thuis, niet naar evenementen gaan, niet met ov etc. Maarja iedereen is extreem individualistisch met een na mij de zondvloed mentaliteit. Mensem gaan zelfs nog vrolijk wintersporten of stedentrips naar italië en dan weer aan het werk.
Nouja, hij was wel correct over iemand uit noord brabant die ee nweek geleden in Italie was en ook goed qua timing.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niks bevestigd toch nog? Persoonlijk vind ik 'ik heb gehoord van een collega dat...' niet overtuigend.
hij ligt maar in 1 stadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Schijnt dat de patiënt toch in het Elisabeth ligt en niet TweeSteden.
In het Elisabeth hebben ze ook een quarantaine-afdeling en in het Tweesteden niet dus dat zou raar zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Schijnt dat de patiënt toch in het Elisabeth ligt en niet TweeSteden.
Beetje hetzelfde als met waarzeggers he. Als het een soort van klopt denken mensen gelijk dat het waarheid is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, hij was wel correct over iemand uit noord brabant die ee nweek geleden in Italie was en ook goed qua timing.
Dat nu een paar uur later zijn profiel offline is gegaan zegt ook wel wat.
Op BNR zeiden ze dat er gisteren meerdere tests op meerdere personen zijn uitgevoerd maar dat die resultaten nog moeten komen van de tests
Om half 9 is er een crisisberaad en na afloop komt er meer nieuws. Dus rond 10:00 zullen we wellicht horen over nieuwe gevallen.
Oh ik zeg ook niet dat het direct waarheid is hoor, als ik de naam google van die arts kom ik het nergens tegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met waarzeggers he. Als het een soort van klopt denken mensen gelijk dat het waarheid is.
Klopt maar zodra je griepsymptonen heb moet je gewoon thuis blijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten met het OV naar het werk of werken op evenementen etc... Het is niet realistisch dat meteen te stoppen na 1 besmetting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |